Miten Helsingissä saa abortin? Kiire :/
Aivan kamala tilanne. Tein äsken raskaustestin, positiivinen. Elämäntilanne ei mitenkään salli lapsen saamista. Tein muutama viikko sitten testin, mutta näkyi vain aivan himmeä haamuviiva, joten ajattelin, etten ole raskaana (testin ohjeessa sanottiin, että haamuviivoja ei lasketa). Raskaus saattaa olla jo kymmenennellä tai yhdennellätoista viikolla :/ Miten nopeasti abortin Helsingissä voi saada?
Kommentit (54)
Soita heti huomenna omaan terveyskeskukseesi/neuvolaasi/perhesuunnitteluneuvolaan niin homma alkaa rullata.
Voimia valitsemallesi tielle.
Eihän mikään ole hyvä aika lapselle... Niinhän ne kaikki aattelee.. Toiset ei saa edes ja toiset eivät ota vastaan...:(
mut jokin aika sitten (ei suostunut käyttämään kortsua vaikka pyysin, tuli paljaalla vaikka kielsin).
t. ap
siis mies melkein raiskasi sut???
annatko asian vaan olla???
jos se lähestulkoon raiskasi sut?
kipin kapin rikosilmotusta tekeen!!
Ja mitäpä se tilannetta edes auttaisi? t. ap
siis mies melkein raiskasi sut???
annatko asian vaan olla???
Ja mitäpä se tilannetta edes auttaisi? t. ap
meinaatko sit jatkaa miehes kanssa ihan niinku mitään ei olis tapahtunu?
voi vittu mikä kusipää äijä sulla on, munat poikki tollasilta!!
Kodin seinien sisäpuolella. Suomi oli viimeisiä länsimaita kriminalisoidessaan raiskauksen parisuhteessa muutama vuosi sitten. Sitä ennen ukko sai ottaa eukon miten halusi.
Kaverinikin ukko tahallaan laski sisään ja tuloksena oli vauva.
eikä mulla ole yksinkään voimia ja rahaa elättää pikkuisia, opinnot vielä kesken ja pienet tulot yksinäni. t. ap
mutta jos on vaan pantu paljaalla vaikka toinen mutisee hiljaa että pitäisi se kortsu ottaa mutta on kuitenkin suostunut yhdyntään niin se ei ole raiskaus vaan molemminpuolista tyhmyyttä.
eikä mulla ole yksinkään voimia ja rahaa elättää pikkuisia, opinnot vielä kesken ja pienet tulot yksinäni. t. ap
no ei kai siinä.... hyvää elämää sit teille vaan... oot kyllä tyhmä sinäkin!
no ei kai siinä.... hyvää elämää sit teille vaan... oot kyllä tyhmä sinäkin!
kieltätytynyt seksistä kokonaan tai lähtenyt muualle paneskelemaan. Ja olisi alkanut harjoittaa henkistä väkivaltaa.
t. ap
mutta jos on vaan pantu paljaalla vaikka toinen mutisee hiljaa että pitäisi se kortsu ottaa mutta on kuitenkin suostunut yhdyntään niin se ei ole raiskaus vaan molemminpuolista tyhmyyttä.
Toisaalta pidän tuosta miehestä, mutta hän tekee pahaa mulle tällä tavoin.
t. ap
Miksi olisi. Luulenpa, etten ole ainoa tällaisessa tilanteessa.
t. ap
Provo tai sitten poikkeuksellisen tyhmä ihminen.
Itse pelottaa että meillä sama tilanne ja nuorin vauva vasta 2kk...
Soitat heti huomenaamuna terveyskeskukseen ja saat ajan )oma)lääkärille. Lääkäri kirjoittaa lähetteen naistentautien polille, jonne varaat ajan soittamalla. Koska sulla tilanne jo noin pitkällä, saat varmaan ajan melko pian. Mutta eka askel siis soitto ja käynti lekurille huomenna.