voisitko kuvitella käyttäväsi puuterinvärisiä maxi-sloggeja?
Kommentit (38)
HIUKAN epäekologista heittää alushousut roskiin 2 kk:n käytön jälkeen, jos ei niissä ole mitään vikaa! Osta laadukkaita alusvaatteita, ne kestävät jopa 60 asteessa pesun, kyllä siinä lähtee useimmat pöpöt. Takapuoltakin voi pestä useammin, jos on hirmuisia huolia siitä, etteivät alushousut puhdistu tarpeeksi pesussa :P
en ikimaailmassa laittaisi jalkaani _mitään_ puuterinväristä. oks.
voiko kauheampi alusvaatteita olla?
samoin omistan puuterinväriset rintsikat. Sloggeja en, mut mikä ettei :D
Jos päällä olisi vaalea tiukka hame/housut enkä haluaisi alushousujen kuultavan kankaan läpi, tai alkkareiden reunojen näkyvän rumasti niin puuterinväriset koko peban peittävät housut ovat hyvät.
Minulla on useita puuterinvärisiä alusvaatteita, koska en halua niiden näkyvän vaatteiden alta. Sloggeja ei nyt juuri ole (on ollut), mutta reilun kokoisia (muotoilevia) alkkareitakin on käytössä, varsinkin juhlissa.
ei mun alusvaatteita KUKAAN katsele.
Varsinkin kesällä pidän paljonkin puuterinvärisiä alusvaatteita, koska mulla on paljon valkoisia ja vaaleita vaatteita.
Maxi-malliset tosiaan eivät ole suosikki missään värissä, korkeintaan tosiaan just synnytyksen jälkeen. Näkyvät housujen alta, kun alushousut tulevat kainaloon.
Voisin kuvitella.
Sitäpaitsi mulla on kaappi pullollaan seksikkäitä ihania pikkupöksyjä, mutta miehelleni tuntuu oloevan AIVAN SAMA, minkälaisia alusvaatteita käytän.
Käytän niitä yleensä kun on menkat (side pysyy hyvin paikoillaan ja en tykkää käyttää jatkuvasti tamppooneja).
Ovat hyvät myös talvella...
Puuterin väriset kuullostavat oksettavilta, mutta käyttäväthän supermallitkin puuterin värisiä alusvaatteita sillä ne eivät näy läpi.
Eli jos omistaisin jonkun valkoisen kesämekon/housut niin puuteri olisi varmaan in... ja maxeista ei näy reunat...
En voi muutenkaan kuvitella käyttäväni muita kuin stringejä. ERITYISESTI raskausaikana olivat ihan parhaat!
No okei, myönnetää että menkkojen aikaan yöllä / jälkivuodon aikaan on PAKKO pitää jotain tai-mallisia, että side pysyy paikoillaan. Onneksi ei viimeisen 7v. aikana ole paljon tarviut moisista vuodoista kärsiä... :-)
Muuten puuterinvärissä ja slogeissa ei ole mitään vikaa.
aika tukevasti, kun nousevat ylös asti.
Ei pysyisi edes jalassa
sen alla jonkun muun kuin puuterinväriset alkkarit?
Tällä hetkellä en taida kyllä omistaa yksiäkään
Kerran piti minulle saarnan siitä kuinka minun pitäisi käyttää vain noita puuterinvärisiä, ei esim valkoisia. Katsokaas kun valkoiset pinttyy vähitellen harmaiksi. Minä äitille että äiti, pikkuhousuja ei olekaan tarkoitus pitää vuosia, eikö sitä suositella että ne nakataan roskiin 2kk oston jälkeen....
Kerran piti minulle saarnan siitä kuinka minun pitäisi käyttää vain noita puuterinvärisiä, ei esim valkoisia. Katsokaas kun valkoiset pinttyy vähitellen harmaiksi. Minä äitille että äiti, pikkuhousuja ei olekaan tarkoitus pitää vuosia, eikö sitä suositella että ne nakataan roskiin 2kk oston jälkeen....
Sopi mun kropalle paremmin kun tämä TAI, joka tulee liian ylös.