Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käly paukkasi lapsen synttäreille 2 tuntia ennen juhlien alkamista

Vierailija
28.08.2009 |

perheineen. Ei kysynyt, sopiiko tulla aiemmin. Minun mielestäni ärsyttävää, epäkohteliastakin. Tiesi kyllä, että olimme pyytäneet myöhemmin.

Olenko outo, kun en tykännyt?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minulle on opetettu. Minua ei haittaa, jos vieraat tulevat etuajassa, loput valmistelutkin sujuvat rattoisammin yhdessä ja puheita pitäessä. Miksi lähisuvulle pitäisi esitellä vain sitä kiillotettua ulkokuorta, samaa perhettä kun ollaan

? Ei minua haittaa, jos tukka on vielä pesemättä ja lattia imuroimatta, käyhän meillä vieraita arkenakin.

Tosin meillä onkin läheiset välit sekä omaan että miehen perheeseen, ymmärrän ärsytyksen, jos ei olla kovin läheisiä tai tulla toimeen.

Vierailija
22/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huonoa käytöstä mielestäni. Kylään tullaan silloin kun on kutsuttu. Ihan peruskäytösta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä ap mun mielestä rasittavan omanapainen. Käly käyttäytyy kuin olisitte "samaa perhettä" ja sä yrität tiukasti pitää kiinni Emäntä vs. Vieras asetelmasta. Mitä ihmeen väliä on sillä oletko käynyt suihkussa vielä? Kai käly voi vaikka pitää lapselle/lapsille seuraa sen ajan kun käyt suihkussa ja meikkaat? Ehkä kälysi haluaa lastenne kanssa viettää normaaliakin olemista kuin että aina vaan kahvipöydässä patsastelua. On olemassa muunkinlaisia ihmissuhteita kuin mihin sinä olet tottunut. Sinun on annettava muillekin oikeus omanlaisiinsa suhteisiin, varsinkin kun mukana on lapsiakin. Ole aikuinen ja sopeudu!

En mä ainakaan halua vieraita ihmisiä kotiini kun käyn suihkussa! Kuljen silloin alasti ja vähissä vaatteissa, enkä todellakana halua esiintyä vieraille niin. Niin jä mä en sopeutuisi, kyllä s eolisi toi käly joka saisi nyt sopeutua muhun ja mun tapoihini.

Vierailija
24/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä ap mun mielestä rasittavan omanapainen. Käly käyttäytyy kuin olisitte "samaa perhettä" ja sä yrität tiukasti pitää kiinni Emäntä vs. Vieras asetelmasta. Mitä ihmeen väliä on sillä oletko käynyt suihkussa vielä? Kai käly voi vaikka pitää lapselle/lapsille seuraa sen ajan kun käyt suihkussa ja meikkaat? Ehkä kälysi haluaa lastenne kanssa viettää normaaliakin olemista kuin että aina vaan kahvipöydässä patsastelua. On olemassa muunkinlaisia ihmissuhteita kuin mihin sinä olet tottunut. Sinun on annettava muillekin oikeus omanlaisiinsa suhteisiin, varsinkin kun mukana on lapsiakin. Ole aikuinen ja sopeudu!

Vierailija
25/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsevani. Mutta ei nyt jumalauta toisten koteihin tulla tuntia saati kahta aikaisemmin JOS on tiettyyn aikaan kutsuttu!

Eri asia, jos puhutaan vaikka "no voisitte tulla joskus aamupäivällä" tai muuta epämääräisempää.