Jos ovulaatio ollut 19.8. ja lauantaina juhlat, niin mahtaisko herkkä raskaustesti näyttää mitään?
Tosiaan ovulaatio ollut hiukan yli viikko sitten. Tiedän sen, koska ovulaatiotesti näytti plussaa tiistaina ja keskiviikkona tuntui sellaista kipua, että epäilen ovulaaton olleen silloin. Lauantaina olisi juhlat, joissa tarjolla myös alkoholia. Mahtaisko herkkä raskaustesti näyttää jo jotain?
Toisaalta tuntuu, että menkat on alkamassa, toisaalta ihan yhtä hyvin voisin olla raskaanakin. Mulla on tänään ehkä ollut ensimmäisiä oireita. Oli aamulla muutamia hikisyyskohtauksia. Yhtäkkiä kauhean hikinen olo, joka kesti muutaman tunnin. Voi silti johtua esim. siitä, että olen tulossa kipeäksi. Alavatsassa ja alaselässä menkkamaisia tuntemuksia.
Kommentit (22)
Ohjeissa luki että prosentti määrät tippuu positiivisesta tuloksesta joka vuorokausi, varmin testi on KUN KUUKAUTISET ALKAA!!! :D
Ja kaikilla toi herkkä testi ei auta, se mittaa vaan ja ainoastaan niitä hormooneja joita tarttee näkyä... Noissa oli ihan naurettavia positiivisia tuloksia; esim. 25 prossaa raskaana olevista saa positiivisen tuloksen 4 päivää kuin kuukautisten pitäisi alkaa, tai muuta..
Olen ostanut sen jälkeen ihan perustestejä.
Itse odottelin vuoden esikoista ja sinä aikana tuli juotua jos kuukautiset ei ole alkamassa, eikä pääse testaamaan. Milloin sun kuukautisten pitäisi alkaa?
Ei sillä oikeasti ole väliä jos juot ennenkö raskaustesti pystyy näyttämään raskauden. Neuvolasta saatua tietoa, eihän naiset voisi juoda ollenkaan koskaan jos ennen testiä ei voisi juoda.
Juo vähemmän tai jätä bileet välistä.
Minulla näytti plussan kp 22/28, ovis oli kp 14