Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ovulaatio ollut 19.8. ja lauantaina juhlat, niin mahtaisko herkkä raskaustesti näyttää mitään?

Vierailija
27.08.2009 |

Tosiaan ovulaatio ollut hiukan yli viikko sitten. Tiedän sen, koska ovulaatiotesti näytti plussaa tiistaina ja keskiviikkona tuntui sellaista kipua, että epäilen ovulaaton olleen silloin. Lauantaina olisi juhlat, joissa tarjolla myös alkoholia. Mahtaisko herkkä raskaustesti näyttää jo jotain?

Toisaalta tuntuu, että menkat on alkamassa, toisaalta ihan yhtä hyvin voisin olla raskaanakin. Mulla on tänään ehkä ollut ensimmäisiä oireita. Oli aamulla muutamia hikisyyskohtauksia. Yhtäkkiä kauhean hikinen olo, joka kesti muutaman tunnin. Voi silti johtua esim. siitä, että olen tulossa kipeäksi. Alavatsassa ja alaselässä menkkamaisia tuntemuksia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein testin (Clearblue). Ei ole kovin herkkä vaan normitesti. Virtsa tosin oli ollut rakossa vain muutaman tunnin. Tein testin hetken mielijohteesta..

Testi taitaa olla ihan puhdas negatiivinen. Jos kuvittelemalla kuvittelee, niin saattaahan tossa jotain olla. Ei varmaan kannata vielä huomenna testata uudelleen.. joten juon sivistyneesti. Mutta mahtaisko sunnuntaina jo näyttää jos on näyttääkseen aamuvirtsasta.

ap

Vierailija
2/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen puoleen alkuraskauden keskenmenotkin on valitettavasti tosi yleisiä, eli raskaustestin plussa on vasta ensimmäinen askel kohti _mahdollista_ vauvaa.

Ei päivällä tai parilla ole mitääm merkitystä lopputuloksen kannalta.

Olen se ekana sulle vastannut ja itselläni sama tilanne yrityksen suhteen, tosin mulla pitäisi alkaa tänään tai viimeistään su. Testin tekeminen olisi hauskaa, vaikka olisikin nega, mutta taidan säästää niiden testien rahat siihen, kun kuukautiset ovat oikeasti myöhässä ja on todennäköistä saada joku kunnon tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein testin (Clearblue). Ei ole kovin herkkä vaan normitesti. Virtsa tosin oli ollut rakossa vain muutaman tunnin. Tein testin hetken mielijohteesta..

Testi taitaa olla ihan puhdas negatiivinen. Jos kuvittelemalla kuvittelee, niin saattaahan tossa jotain olla. Ei varmaan kannata vielä huomenna testata uudelleen.. joten juon sivistyneesti. Mutta mahtaisko sunnuntaina jo näyttää jos on näyttääkseen aamuvirtsasta.

ap

Jos sulla on jo "oireita" niin tuon luulisi haamun jo näyttävän. Mulla näytti 10 päivää oviksesta Acon10 haamun ja tein testin kun alkoi jo olla pientä pahoinvointia ja sydämentykytystä.

Vierailija
4/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata testata enempää ennen tiistaita. Korkeintaan maanantaina, mutta jos sulla vaikka tulee tässä ylipitkä kierto ja menkat alkaa ke tai to niin olet testaillut viikkoa etukäteen.. Ja mikä herkkä testi siitäkään antaa positiivista tulosta?

11

Vierailija
5/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata testata enempää ennen tiistaita. Korkeintaan maanantaina, mutta jos sulla vaikka tulee tässä ylipitkä kierto ja menkat alkaa ke tai to niin olet testaillut viikkoa etukäteen.. Ja mikä herkkä testi siitäkään antaa positiivista tulosta?

11

koska menkat alkaa sen 12-14 päivää oviksen jälkeen.

Vierailija
6/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen estää tulemasta vaikka 16 päivänä? :D

11

Vierailija
7/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee vaikka kesken samantien ja testit näyttää negaa kun hormoonia ei ole paljoa niin alkaako kierto aina samaan aikaan?

Vierailija
8/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen estää tulemasta vaikka 16 päivänä? :D

11

mutta varsinainen ylipitkä kierto "kehittyy" ennen ovulaatiota. Ja ap varmaan tietää ovista mittailleena että onko se luteaalivaihe 10 vai 16 päivää.

Vierailija
9/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jo "oireita" niin tuon luulisi haamun jo näyttävän. Mulla näytti 10 päivää oviksesta Acon10 haamun ja tein testin kun alkoi jo olla pientä pahoinvointia ja sydämentykytystä.

ja silti positiivinen paukahti vasta, kun oviksesta oli 2,5 viikkoa.

Vierailija
10/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko, että raskaana olisin.. En usko ennenkuin testissä on selkeä plussa. Ei tosta negasta voi tässä kohtaa päätellä juuri mitään, mutta lähinnä harmittaa jos se tosiaan on TAAS nega (vaikkei olla kauaa yritettykään). Olis ihanaa tehdä se positiivinen testi vaikkei se tosiaan yksinään mitään todista, mutta olisi edes se mahdollisuus, että voisi sen lapsen saada. Ilman plussaa ei oo mitään tsäänssiä.

Nyt kun testin teosta on muutama tunti ja testi tietenkin säästössä ;)... niin tuntuu, että siitä voisi tosiaan hyvällä mielikuvituksella nähdä jotakin hailukkaa. NIin ja mun menkat alkaa yleenäs n. 14 päivän kuluttua ovulaatiosta, näin olen laskeskellut/testannut.

Onko Clearblue-testeissä viivan paikka?? Osaako joku sanoa? Siis viivanpaikkana sellainen ura, johon väri kerääntyy. Katsoin testiä ennen sen tekoa, mutta en oikein osannut sanoa oliko siinä vai eikö. Tietääkö joku muu paremmin? Tein sen testin, johon tulee + jos on raskaana.

ap

Vierailija
11/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa. Vasta toinen varsinainen yrityskierto, mutta surettaa kun ei tiedä kauanko tässä vielä menee. En toivo mitään muuta yhtä paljon...

ap

Vierailija
12/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit tietää, meneekö meillä vuosia? Ei missään sanota, että mekään onnistutaan.

ap

Vierailija
13/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vielä haittaa sikiölle, koska istukka ei ole muodostunut,vaan ruskuaispussi huolehtii sikiön ravinnosta.

Vierailija
14/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testi olisi positiivinen, en joisi, mutta jos negatiivinen niin voisi ehkä ottaa muutamia enemmänkin (ei perseet olalle kuitenkaan). Muutenkin, jollen ole raskaana, olisi mukava ottaa muutama "murheeseen".

ap

Vierailija
15/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa olla sellasia ihan kuukautisten alkaessa kyllä. Tulee huono olo ja hiki nousee pintaan ilman mitään muuta järkevää syytä..

Vierailija
16/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai joku testi voi näyttää oikean tuloksen, mutta ihan yhtä hyvin ( vaikka olisit raskaana), ei se välttämättä vielä näy testissä, ja sitten joisit " suruusi" , vaikka olisitkin pieniin päin .....!

Mutta ei alkoholi siis haittaa tuossa vaiheessa mitään, oli asia sitten miten oli, mutta toivotaan että olet kuitenkin raskaana:)

Vierailija
17/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako edes "positiiviselta"? ;D

Mulla on kipuja alamahassa/alaselässä. Hengästyttää helpommin ehkä ja kova hiki pienessäkin rasituksessa.

Jaloissa kyllä tuntuu siltä niinkuin menkat olis tulossa.. tuntuu että alkaa turvottaa ja se on mulla menkkaoire.

Onko siis kellään ollut vastaavaa? Voiko turvotus missäpäin tahansa kehoa (myös jalat) olla myös raskausoire eikä pelkästään menkkaoire?

ap

Vierailija
18/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peli menetetty? Toi on mun normaalilämpöni muutenkin suunnilleen. Hiukan alempi ehkä alkukierrosta, ennen menkkoja (päivää ennen/samana päivänä, laskee jonnekin 36.1 tienoille).

Mieleni teki testata aamulla, mutta tuskin siinä olisi vielä mitään näkynyt, niin maltoin mieleni. En toisaalta haluis tehdä testiä niin ei mene päivä pilalle. Toisaalta haluaisin ehdottomasti tietää missä mennään.

ap

Vierailija
19/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hikisyys. Johtuu siitä, että lämmöt yleensä nousee hieman.

Vierailija
20/22 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa. Vasta toinen varsinainen yrityskierto, mutta surettaa kun ei tiedä kauanko tässä vielä menee. En toivo mitään muuta yhtä paljon...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän