Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua pms-oireisiin???

Vierailija
27.08.2009 |

Olen kokeillut vahvaa b-vitamiinivalmistetta, progerteroni (vai miten nyt kirjoitetaankin)voidetta,mutta yhtä tyhjän kanssa!

Oireina on;

-masentuneisuus

-raivokohtaukset

-unettomuus

-palelu

-väsymys

-rintojen arkuus

-turvotus

-makean himo

-itkuisuus

-paniikkihäiriöt

Eli kaikki mahdollinen!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sitten useamman vuoden.

ap

Vierailija
22/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans lyhyt kierto, joten tuntuu et koo on ottassa jatkuvasti. Mua itseäni vaivaa mielettömästi tämä raivoaminen ja mielialojen heittely.

Hormoonikierukka vaan pahensi oireita.

Auttakaa auttakaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyne määräsi ongelmaan e-pillereitä, joita syön monta levyä putkeen, joten pms-oireita on vain niin usein kuin kuukautisiakin, esim. 3 kertaa vuodessa. Suosittelen!

Vierailija
24/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaaliset ehkäisyt ei käy veritulppien takia..

Vierailija
25/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota syön 10 päivää kuukaudesta pienellä annoksella, ja sekä fyysiset että psyykkiset oireet on helpottaneet. Itsestäkin tuntui aluksi vähän oudolta ajatukselta, olen vielä lääkealalla töissä. No etsin käsiini tutkimuksia aiheesta ja niissä on ihan pätevää näyttöä lääkkeen hyödystä pms oireisiin. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

Vierailija
26/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viikon ajan kuukaudesta (tarvittaessa) rauhoittavia tabuja, jos tulee tosi paha olo.

Vierailija
27/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota syön 10 päivää kuukaudesta pienellä annoksella, ja sekä fyysiset että psyykkiset oireet on helpottaneet. Itsestäkin tuntui aluksi vähän oudolta ajatukselta, olen vielä lääkealalla töissä. No etsin käsiini tutkimuksia aiheesta ja niissä on ihan pätevää näyttöä lääkkeen hyödystä pms oireisiin. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

Mitä lääkettä sinulle määrättiin?

Vierailija
28/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta parin viikon jälkeen ja alussa oireet jopa pahenevat. En ymmärrä että miten sitä voidaan tuolla tavalla määrätä??

Vierailija
29/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sinä, joka käytät ehkäisytabuja, niin eikö sulla ole mitään haittavaikutuksia.

ap

ps.olen aina ollut hyvä ihoinen, mutta nykyään pms aikaan koko leuka on kuin ammuttu. Hirveitä ja kipeitä finnejä :(

Vierailija
30/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon taas väsyttänyt niin, ettei silmät pysy auki millään vaikka kuin nukkuu. Masentaa, ahdistaa kaikki ja sitten sairaan kipeet rinnat, yleensä enemmän toispuoleista kipua.

Vierailija
31/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä katoin n.vuos sitten prisman ruoka-dokkaria jossa testattii (tais olla rasvasia) maitotuotteita pms-oireisiin ja se auttoi, en ny muista et paljonko ne niitä söi mut tais se olla aikapaljon.

Vierailija
32/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai e-pillerit, esim. Diane Nova

Vierailija
33/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonien käytön aloittamisen jälkeen?

Vierailija
34/37 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös sen dokumentin. Maitotuotteet eli kalsium+ rasvainen kala (omega3) olivat siinä pääosassa, ja testinaiset saivat niistä avun. Toisilla oireet lievenivät paljonkin..

Mulla myös nimittäin pms-oireita..pahenivat selvästi kuopuksen syntymän jälkeen ja iän karttuessa (37v.). Pelkään että pahenevat entisestään.. :/ Mutta minä koen että omega3 rasvahapot (ja ehkä B-vitamiinit?) auttavat todellakin jonkin verran, plus että yritän muistaa maitotuotteet, ja pms-aikoina juon enemmän maitoakin vaikka olen huono sitä yleensä juomaan..mutta jospa auttaisi edes vähän.

Liikunta auttaa myös jonkin verran.

Vierailija
35/37 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki liian teollisesti valmistettu pois.. lisäaineet, valkoinen sokeri, pullamössöleivät ja pullat, karkit ja suklaa ym, alkoholi ja kofeiini kokonaan pois, liikuntaa ja omega-3, helokki ym. hyviä öljyjä tilalle, kannatta kokeilla..

Vierailija
36/37 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20mg päivässä auttaa, enää ei tarvitse miettiä, kenet hakkaisi tai tappaisi seuraavaksi.

Vierailija
37/37 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin PMS-oireideni takia - hillitöntä kiukkua, raivoa, ahdistusta yms yms...

Masennuslääkkeet ei auttanu, hormonipillerit pahensi, luontaituotteista B-vitamiini ja royalgele rauhoitti vähän.

Lopulta menin homeopaatille ja sain avun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi