Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en käsitä miksi hajuveden tuoksu haihtuu mun ihosta heti?!

Vierailija
16.08.2009 |

Tykkään hajuvesistä, mutta ne ei tunnu tykkäävän musta! Laitan mitä tahansa hajuvettä vähän tai reilusti tai jotain siltä väliltä, hetken kuluttua tuoksu on haihtunut. Ja tämän on vahvistanut mm. mieheni ja siskoni, eli ei ole vain omasta nenästä kiinni. Jos haistaa ihan läheltä sitä kohtaa, mihin on hajuvettä laittanut, tuoksun huomaa, mutta ei muuten edes ihan vierestä. Höh. Mistä kummasta voi johtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpaa hajuvettä. niitäkin on erilaisia. en nyt jaksa muistaa mitä, mutta käypäs kosmetiikka osastolla ja laita jotain 40-50 e parfyymiä niin pitäs tuoksua

Vierailija
2/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma nenäsi tottuu siihen tuoksuun. Kun siis nyt laitat hajuvettä, et enää muutaman minuutin kuluttua itse huomaa sitä. Sama juttu voi olla miehelläsi ja siskollasi, jos on viettänyt aikaa samassa huoneessa, missä hajuvettä suihkutellaan. Jos menisit naapuriin, siellä "uudet" nenät haistaisivat kyllä. (Samoin minä linja-autossa... migreenini kanssa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa hajuvesi katoaa. Tuoksussa on 3 tasoa eli hyvän parfyymiin voi haistaa iholta vielä useiden tuntien jälkeen. Toki nenä tottuu tuoksuun, mutt jos vie ranteen nenälle ja nuuhkii, sen pitäisi löytyä siitä.

Käy testaamassa esim. seuraavia Youth Dew, Chanel 5, L'instant de Guerlain, Gucci Envy.

Lisäksi kannattaa miettiä, minkä vahvuista tuotetta käytäää.. parfyymi on voimakkain.

Vierailija
4/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan johdu tuoksun halpuudesta, käytän yleensä Cacharelin parfyymejä (Eau de Parfum, ei mitään toilettivesiä). Muissa tuotteissa sama juttu, eli ei pelkästään Cacharelin. Tuoksu katoaa heti iholta. Jos esim. kommentoin jollekulle, että käytän parfyymiä X, hän yleensä toteaa, ettei tiennyt minun käyttävän tuoksuja.

Vierailija
5/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa nyt se selvis... Te joiden tuoksu "katoaa" heti kun sitä on laittanu olette just niitä joiden oksettavan vahva imelä lemahdus seuraa 5 metrin säteellä joka paikkaa minne menette... Oksu tulee kun kulkee teidän ohitse jossain......

Vierailija
6/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa edellinen viestini uudelleen. Jos ympärilläni leijuisi hajuvesipilvi, kaipa sen muut huomaisivat? Ystävättäreni käyttää muuten samaa hajuvettä kuin minäkin, ja hänellä haistan sen heti. Mutta omalla ihollani en. Mitenkäs sen selität?

t. 5

Vierailija
7/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko,e ttä ymmärrät koskaan vaikka kuinka selittäisin....

Vierailija
8/8 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta miksi en sitten totu tähän kaverini hajuvesituoksuun, vaikka olisin samassa huoneessa hänen kanssaan vaikka kuinka pitkään? Jos kerran totun omaan tuoksuuni parissa minuutissa?

t. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi