Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

peruin lehden jo 2kk sitten ja silti ne lähettää lehden mulle!

Vierailija
27.08.2009 |

laskua ei tosiaan ole kuulunut vaikka tilasin painonvartijat lehden toukokuussa jo,peruin heti ekan numeron jälkeen,laitoin sähköpostia asiasta siis kahdesti ja vieläkin vaan laittavat lehteä.laskua ei ole kuulunut. vjuma mitä idiootteja. en tasan maksa kuin siitä ensimmäisestä lehdestä koska heti sen jälkeen peruutin tilausken. ja peruutuksen voi tehdä vielä 2 viikoa laskun tulon jälkee. no ei oo laskujakaan näkymy! pitää vissiin soittaa ja antaa valitukset

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhelimessa tilannut vuoden tilauksen ja sehän tulee vuoden vaikka varmaan jo puolessa välissä peruin sen, tulee siis tilausjakson loppuun saakka...

Vierailija
2/5 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehden takakannessa luki että asiakkaalla on 2 viikon tilauksen peruutusoikeus,siis 2 viikkoa laskunsaapusien jälkeen voi vielä perua tilausken..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi lehti tullut just noin, että vaikka on peruuttamnut niin tulee aina vaan ja siis vaikka on tilausjakso päättynyt. Yrittävät kai rahastaa silläkin; mulle sanottiin kerran, että jo lähtetetyt lehdet pitää maksaa, jolloin verenpaine kohosi huippulukemiin! No en todellakaan maksanut, kun en ollut tilannutkaan!!!

Vierailija
4/5 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostia ja sanoin siitkin että onko jokin rahastus yritys kun asiakas peruu tilauksen mutta ilti lyttäätte lehteä luukusta siääs ja sitten tietysti vielä laskutatte. sanoin myös että en jaksa enää ystävällisesti noteerata tätä asiaa koska sen olen jo kahdesti tehnyt tuloksetta.argh

Vierailija
5/5 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostia ja sanoin siitkin että onko jokin rahastus yritys kun asiakas peruu tilauksen mutta ilti lyttäätte lehteä luukusta sisään ja sitten tietysti vielä laskutatte. sanoin myös että en jaksa enää ystävällisesti noteerata tätä asiaa koska sen olen jo kahdesti tehnyt tuloksetta.argh