Minkä nimisiä koiria teillä on?
pakko aloittaa ihan ketju aiheesta. Meillä ei ole koskaan ollut koiraa. Ainoat koirat jotka saan mieleeni, kun mietin läpi koko lapsuuteni ja nuoruuteni tuttavien koirat, ovat Musti, Turre, Pilkku ja Fifi. Kun täällä joku kysyy mitä tahansa ihmisen nimeä, aina sanotaan, että tulee ekaksi mieleen koira.
Kommentit (18)
Meillä on ollut: emma, siru, jaska ja max.
iso broidilla on koira jonka nimi on NAKKI ja se sopii sille kuin nakutettu ja ei nimi vielä mitään mut koira on tyttö!!
oltiin nuoria ja ajattelemattomia... itseasiassa isobroidi antoi ne
ja onhan muutkin antanut ihmisen nimii...
Molemmat on narttuja.
Lapsuudessa oli Osku niminen poika koira. Oli silloin tosi yleinen koiran nimi. Nykyään tuo Peppi on tullut suosituksi koiran nimeksi.
vaan annetaan ihmisten nimet, juuri noita Osku ja Peppi-tyylisiä? ap
Benjamin (lapsuudenkodissa, me lapset saatiin itse keksiä nimi), Duuri, Daami, Sälli, Diiva, Touho (ei ole meidän keksimä nimi) ja Ilo.
Terkkuja tutuille!
Osku koirani oikea nimi oli Oscar (rekisterinimi), Oskari olisi ollut enemmän ihmisen nimi.
Peppikin on mielestäni enemmän koiran nimi kuin ihmisen. Ihmiset vaan antaa nykyään koiran nimiä lapsilleen. Paula on esim. selvästi ihmisen nimi ja en tiedä yhtään Paula nimistä koiraa.
kyllä itse miellän tessin koiran enemmän nimeksi kuin ihmisen! eikä tessiä ole annettuku 11 ihmiselle... elisaa en muista oliko kasvattajan antama kun oli puhdasrotuinen!
kai koiria sentään Suomessa on vähemmän kuin ihmisiä, ja eikös enemmistö sitten ratkaise?
Aiemmin on ollut Ritu, Tintti, Kalle, Kimi, Musse, Dooris, Missi ja Minttu
Nykyinen koira on valitettavasti Leevi, koira on aikuisena ostettu ja ei sen nimen vaihtaminen ole kovin helppoa sitten enää.
En tiedä miten se on saanut kutsumanimekseen Leevi, sillä papereissa lukee jotain ihan muuta, josta ei saa Leeviä tekemälläkään.
Moni muksun päiväkotikaveri on Leevi ja kaiken lisäksi minulle tulee nimestä vain Lars Leevi mieleen.
(terveisiä tutuille)
Siru, Aava, Alli, Kita, Boris, Tuska ja Bone.
edesmenneitä Jermu, Jane, Eetu, Tessu.
Pepi, Vili, Siru, Mosse, Bemu, Juuso, Sakke ja Milli