Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä päin Suomea ekaluokkalainen laittaa

Vierailija
26.08.2009 |

talvella toppahaalarin kouluun? Muistan että täällä olisi ollut puhetta kuinka jotkut ekaluokkalaiset pitävät vielä haalaria talvella? Meidän ekaluokkalaiselle ei saisi millään ilveellä haalaria päälle, käytti sellaista viimeksi 5 vuotiaana ja sen jälkeen sanoi ettei halua enää. Helsingissä asutaan.

Kun itse olin ekalla oli haalari vielä kovassa käytössä, mutta se olikin maalla ja vuosi -84.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeastaan ihailisi hirveästi lapsessa sellaista ominaisuutta, että ei voisi pukea vanhempien järkevinä pitäviä ulkovaatteita päälleen enää ekaluokkalaisena.

Vierailija
22/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha yrittää markkinoida mitään 'vauvojen' haalareita enää edes eskariin. Käytännöllisyys ei ole riittävä myyntivaltti, vaikka kuinka argumentoisi nopean pukemisen ja lämpimyyden puolesta.

joka MARKKINOI tuon ikäiselle jotain! Sen ikäisen kanssa ei vielä neuvotella vaatteista tuolla tavalla. Haalarin väristä voi lapsi päättää itse mutta siihen se jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosetkin

Vierailija
24/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rukkasiakin piti, itse aloin ostaa toisenlaisia hanskoja, kun täältä vauvapalstalta luin että ne kuuluvat pikkulapsille...

Vierailija
25/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukaan ei kiinnitä siihen mitään huomiota siis aikuiset tai lapset... on nopeampi pukea ja parempi peuhata lumessa

Vierailija
26/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi poika piti vielä vitosellakin satunnaisesti. Kyseessä pieni ruotsinkielinen kyläkoulu. Perustelu: Käytännöllinen ja pojanmukaan sen sai puettua paljon nopsemmasti välkälle päälle, että ennätti ulos leikkiin: )

Ps. näistä asioista on muutenkin keskusteltu.

Vierailija
27/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani piti haalaria vielä tokalla.