Oletteko tilanneet mitään Vauvatar-nettikaupasta? Kokemuksia?
Kommentit (29)
En voi suositella oman kokemukseni perusteella.
Tällaiset sonnanjauhajat voisivat PERUSTELLA. Ihan oikeasti kiinnostaa miksei sieltä kannata tilata. Vai huvikseenko vain levität paskapuheita?
kauppa minunkin mielestäni..olen tilannut sieltä lastenvaunut,sitterin pinniksen..mitä nyt ainakin tuli mieleen..nopea toimitus :)
ja voin suositella! Ensinnäkin tarjous oli mielestäni tosi hyvä, toiseksi tuli perille parissa päivässä, ilmaisella kotiin kuljetuksella!
tilaus tuli nopeasti ja hyviä tarjouksia löytyi
turvaistuimen tilasin. nopea toimitus oli ja tuote luvatunlainen.
ja koska minulla oli paljon kysyttävää niin myös soitin sinne. Sain erinomaista ja oikeaksi osoittautunutta tietoa ja erittäin ystävällisen palvelun. Myöhemminkin olen jotain pientä tilaillut eikä ole valittamista.
Suosittelen!!!
Tilasin sieltä pinnasängyn; kaikki toimi moitteettomasti. Toimitus tapahtui viikossa ja sänky oli juuri sellainen kuin pitikin olla. Ei huonoa sanottavaa.
Aluksi jotain pienempää sälää, joka toimitettiin silti kotiovelle 5 eurolla. Sitten tilasin kävelytuolin, joka osoittautui huonoksi kappaleeksi (näytti ihan käytetyltä, oli kolhiintunut ja likainen yms.). Valitin asiasta ja sain heti rahat takaisin. Sen lisäksi sain silti pitää tuolinkin! Minusta se oli hyvää palvelua (luulin ilman muuta, että joutuisin lähettämään sen takaisin ja vaihtaa uuteen).
...tilattiin n. muutama viikko sitten ns. "ennakkotilauksena" tietyn värinen lasten turvaistuin, jota mainostettiin saapuvaksi jo toissa viikolla...maksettiin tietysti se jo silloin. Kun oli vajaa viikko kulunut alunperin ilmoitetusta saapumispäivästä ja kyselimme siitä, niin ilmoittivat spostitse ystävällisesti, että saavat sitä seuraavalla viikolla joko tiistaina tai keskiviikkona ja ilmoitetaan/toimitetaan heti meille.
Mitään ei nyt perjantai-iltaan mennessä kuitenkaan kuulunut (edes sitä, että ei olekaan tullut ja eivät valittavasti saa sitä toimitettua toiseenkaan luvattuun päivään mennessä). Tilauksen seuraannassa näkyy edelleenkin vain, että "maksettu" eli tuokaan ei ole liikahtanut mihinkäään suuntaan...ja mikä merkillisintä, ko. väriä näyttää olevan verkkokaupassa myynnissä ilmoituksella, että "saatavissa 5.5.2010".
Silti kärsivällisesti odottaen...mutta voi olla, että seuraavalla kerralla tilaamme ehkä muualta. Etenkin, kun vastaavaa tuotetta kysyimme toisesta yrityksestä, josta ei luvattu ko. väriä tähän vauvatar.fi lupaamaan päivään, mutta sieltä kuitenkin soitettiin alkuviikosta, että olemmeko vielä kiinnostuneita kun heillä niitä on. Emme olleet, koska vauvatar.fi saimme tiedon spostitse, että he saavat niitä ti-ke tällä viikolla (siis olisi pitänyt saada). Ja arvaatte varmaan, että tuossa toisessa liikkeessä ei ENÄÄ ollut niitä värejä jotka meillä oli vaihtoehtoina.
Ei korpee kovin kauheasti. Vielä.
Veijo Toimela
EN SUOSITTELE TILAAMAAN TÄÄLTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!!
Takuuasiat eivät toimi ja raha kyllä kelpaa, mutta tuotetta saa odottaa ja odottaa
viallisen tuotteen vaihto ihan moitteettomasti. Useasti olen tilannut ja nopeasti toimii.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:11"]
Älkää ikinä, IKINÄ suoltako rahojanne kyseiseen puljuun. Tilasimme sieltä yhdistelmävaunut jossa tarjoukseen kuului itse vaunut + hoitolaukku ja vaunujen sadesuoja. Toimitusajan piti olla se muutama päivä... Taisi mennä melkein kaksi viikkoa kun aloin kysellä vaunujen perään, vastauksena oli todella tökeröitä sähköposteja joista ei oikein käynyt ilmi mitä on tapahtunut. Tarpeeksi heitä viesteilläni ahdisteltua he lähettivät "uuden" lähetyksen postitse (sain jopa lähetystunnuksen), eli eivät vaan olleet saaneet aikaiseksi vaunuja lähetettyä. No kuinkas ollakaan, paketista puuttui sadesuoja ja hoitolaukku, taas alkoi sama sähköpostirumba. Ja siis jopa heidän lähettämät sähköpostit ovat huonosti kirjoitettu ja töksähteleviä. Nyt on vaunujen tilaamisesta kulunut reilusti yli kuukausi ja laukkua ja sadesuojaa edelleen odotellaan. Lähetystunnus tuli jo viime viikolla, mutta postin sivut on vastaanottaneet vasta ennakkoilmoituksen paketista. Raivostuttavaa!
[/quote]
Siis niin samanlainen tarina kuin itselläni, muuten paitsi en ole saanut hoitolaukkua ja sadesuojaa vieläkään, vaikka tilauksesta on jo 1,5 kk. Vaunut tuli n. 2vkoa tilauksen jälkeen, kun kyselin niiden perään useamman kerran.
Vauvatar..ei sitten yhtään kamalampaa nimeä oo keksinyt....yööööök
Älkää siis missään tapauksessa koskaan laittako rahaa ko.yritykseen. Mä olen nyt takunnut usean päivän heidän kanssaan kun tilasin autoon turvaistuimen. Olen laittanut useita viestejä päivän aikana ja sitten soitellut mut vastaukset tulee ilta/yön aikaan ja sitten viestit on mitä sattuu ja lupauksia tulee. Nyt sitten lupasit että jos ei iltapäivään tule lähetys niin palauttavat rahat takaisin. katotaan kuinka käy. Olen myös sitten hiukan laittanut asioita vireille median suuntaan niin katotaan mikä tämä yritys nyt oikein on!!!!!!
Minä tilasin turvakaukalon ja isofix-jalustan siihen. Tuli ovelle toimitettuna kolmen päivän päästä.Ei ollut ongelmia minun kohdallani siis.
Tilasin ennen uutta vuotta brion double wavet kantokasseineen vauvattaren nettiputiikista klarna-laskulla.
Odottelin, että josko parin viikon päästä rattaista kuuluisi mitään ja tänään kun ajattelin ottaa yhteyttä, huomasin kun kävin tilaustiedoissa, että jostain syystä tilaukseni on peruutettu 7.1.2014. Tästä ei tullut minulle mitään ilmoitusta sähköpostiin, ja olin melko tyrmistynyt, että sivuilla lukee vaan peruuntunut, itse en ole peruuttanut tilausta.
Liekö koko pulju edes pystyssä enää?
Suomalaisen verkkokaupan osalta TODELLA huono asia, että yhteystiedoista ei löydy puhelinnumeroa mihin soittaa. epäilyttävää toimintaa. Tilaan rattaat jostain muualta.
Tilasin 15.1 yhdistelmä vaunut sekä turvakaukalon. Makson tilaukseni samalla. Toimitus aika 4-5 vrk. Tilaus status 16.1 lähetetty! Perillä eivät ole vieläkään joten mitään sieltä ei todellakaan kannata tilata, taitaa olla myynnissä tuotteita joita ei heillä edes ole olemassa. Sähköposteihin ei vastata eikä myöskään puheluihin. Joten tuskin rahojaankaan sieltä takaisin saa... JOTEN ÄLKÄÄ MISSÄÄNNIMESSÄ TILATKO KYSEISESTÄ FIRMASTA MITÄÄN!
Tavara toimitettiin nopeasti.