Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonet asiaa, osta heti hinnasta

Vierailija
26.08.2009 |

Eli miten oikeasti menee. Mulla meni nyt sukset ristiin ostajan kaa. Mulla oli kolme kohdetta osta heti hinnalla. Hinta oli jokaisesta 3e. Alla maininta, huutosumma + Pk:t tilille, paketti postiin, ja pK:t kysy myyjältä.

Nyt tämä ostaja maksoi tililleni 9e, eli summan kolmesta ostoksestaan, muttei postikuluja. Kun ilmoitin, että postikulut ovat huutopaketin verran, oli hän sitä mieltä ettei hänen kuulu maksaa, koska osta heti hinta on kiinteä hinta. Eli hänen mukaan mä joudun maksamaan 7.95 huutopaketista + pankin kulut 35 senttiä ja saan sitten tuotteista itse alle eruon!!!

Eihän se näin mene, eihän? Yritin selittää ostajalle, että olis aika epäreilua noutajia kohtaan jos hinnoittelu menis näin osta heti kohteissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin postikulut tulevat tuon päälle. Juuri noiden epäselvyyksien takia minä laitan aina postikulut kaikkiin kohteisiin, en mitään "kysy myyjältä" tms. Ei sitten tarvii kenenkään urputtaa.

Vierailija
2/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kuten huutaja väittää. Ilmoituksessa maksetaan huuto/osta heti-summa PLUS postikulut jos ne on kohteessa ilmoitettu huutajan maksettavaksi. Jos ei tuohon suostu, peru kaupat ja maksa rahat takaisin ja negaa kehiin. Kannattaa myös kysyä ehkä ylläpidon kantaa jos näin huutaja suostuisi sitten maksamaan myös ne pk:t?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostajalle että omistaa ne nyt, kuljetuksen / hakemisen järjestäköön itse.

Ostajahan osti ne tuotteet, ei niiden kuljetusta

Vierailija
4/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole selkeästi ilmoittanut että osta heti-hinta sisältää postikulut, niin ne eivät tietenkään sisällä.

Jotkut tekevät todellakin niin että laittavat osta heti-hinnan niin että se sisältää jo postikulut.

Mutta sinähän siinä aika selkeästi ilmoitit että pk eli postikulut pitää maksaa erikseen.

Vierailija
5/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia huutajia sitä onkin...

Vierailija
6/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostaja maksaa postikulut, älä lähetä tavaroita ennen kuin ostaja on maksanut myös ne tilillesi.

Vierailija
7/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitan viestiä että joko maksaa postikulut, tai laitan rahat taks tai noutaa tuotteen. Kyllä täs elämässä saa aina taistella kaikesta.

Vierailija
8/8 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kuuluvat tosiaan ostajalle, mutta miettiköön itse miten saa ne kotiinsa. Ota yhteyttä myös Huuto.net:n pitäjiin.

Jotkut siellä yrittää aina kepulikonstein hintaa alentaa, mutta onneksi suurin osa on ihan rehellistä porukkaa.

Joskus on sitä paitsi vaikea etukäteen edes tietää tulevia postikuluja. Ainakin itse pyydän myyjää yhdistelemään huutamani tavarat ja sitten katsomaan, paljonko lähetys maksaa (kaikki ovat aina suostuneet) ja itse myyjänä teen saman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi