Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI isovanhemmat laittavat lapsen aina nukkumaan???

Vierailija
08.09.2009 |

Isovanhemmat hoitavat lapsiamme välillä kun käyn koulussa. Oli aika mikä vaan, ne laittaa 1v:n nukkumaan... Riippumatta mitä olen sanonut tai jättänyt sanomatta. Jos piilotan ulkovaatteet, laittavat sisälle. Pikkasen hankalaa, jos olen esim suunnitellut, että kun palaan luennolta klo 12, syötän 1v:n ja laitan sen nukkumaan ja mulla on 2h aikaa tehdä tehtäviä. Mut ehei, "se just nukahti"... Se just nukahtaminen tarkoittaa että on nukkunut n tunnin nälkäisenä eli herää ihan pian eikä enää sinä päivänä päikkäreitä nuku. Justjust.

GRRRRRR. valita siinä sitten kun pitäis olla kiitollinen saamastaan avusta. mutta kun itse olen rutiinien ja aikataulujen kannalla, että meidän ison perheen elämä sujuu edes jotenkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat tuppaavat usein antamaan kosolti virikkeitä, hypyttävät ja leikittävät ja kas, hetken päästä pikkuinen on ihan uuvuksissa.

Vierailija
2/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi isolla äänellä, minkä takia haluat tehtävän niin kuin haluat. Hyvillä perusteluillakaan jos ei mene perille, suosittelen isovanhemmille pikaista hoitoon hakeutumista, sillä joku ohimolohko on selvästi poissa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummu tuntee myötätuntoa väsynyttä pikkuista kohtaan.

Mummu on aidosti pienen puolta ja hyvä niin.

Sä voit pitää niitä rytmejä ja muuta höpöö ihan kotonas. Mummulassa mennään mummulan tapaan. Talossa talon tapaan tai talosta pois.

Vain mummut rakastavat lapsiaaaa.

Vierailija
4/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukevat kirjoja jne. Helppoushan siinä on tietty takana, mutta pikkasen pitäis kuitenkin kunnioittaa meidän rytmejä. Enkä ole poissa kuin pari tuntia kerrallaan...

Vierailija
5/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummu tuntee myötätuntoa väsynyttä pikkuista kohtaan. Mummu on aidosti pienen puolta ja hyvä niin. Sä voit pitää niitä rytmejä ja muuta höpöö ihan kotonas. Mummulassa mennään mummulan tapaan. Talossa talon tapaan tai talosta pois. Vain mummut rakastavat lapsiaaaa.

ap

Vierailija
6/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat edes yrittää viihdyttää sen aikaa, että tulen kotiin. Kyse kuitenkin puolesta tunnista tms.

Vierailija
7/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tartte valittaa, kun toiset yrittää parhaansa mukaan auttaa!!

Vierailija
8/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tartte valittaa, kun toiset yrittää parhaansa mukaan auttaa!!

ei ole kyse siitä, että yrittävät parhaansa mukaan auttaa vaan siten, miten heille on helpointa, viis siitä että lapsen rytmi on hukassa seuraavat päivät, nukkuu miten sattuu ja huutaa väsymystään. Olen yrittänyt selittää että meillä nukutaan silloin ja silloin, sairaana tietty eri mutta nyt kyse ei ole siitä. Ja valitettavasti on se päiväkotipaikka lapsille haettava, kun ei näy menevän jakeluun noille tämä asia vaikka asiasta on puhuttu monta kertaa.

Vierailija
9/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyse siitä, että yrittävät parhaansa mukaan auttaa vaan siten, miten heille on helpointa, viis siitä että lapsen rytmi on hukassa seuraavat päivät, nukkuu miten sattuu ja huutaa väsymystään. Olen yrittänyt selittää että meillä nukutaan silloin ja silloin, sairaana tietty eri mutta nyt kyse ei ole siitä. Ja valitettavasti on se päiväkotipaikka lapsille haettava, kun ei näy menevän jakeluun noille tämä asia vaikka asiasta on puhuttu monta kertaa.

Jospa oikeesti pyydät hoitoapua muualta, kun olet noin kiittämätön!

Vierailija
10/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta ole oikein että perheen toivomat asiat ylikävellään noin.

Vierailija
11/11 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidä 3v oli siellä muutaman tunnin ehkä muutaman kuukauden välein. Joka kerta lasta yritettiin nukuttaa- tulkitisin niin etteivät he edes viitsi lasta hoitaa. Aina olivat näreissään kuitenkin kun eivät lasta saa hoitaa..oli siis ilmeisesti vaan sanahelinää tämä tai sitten mummun mielestä ainoa oikea tapa hoitaa lasta on nukuttaa sitä. Ymmärtäisin jos olisi kyse vastasyntyneestä...Vanhuuenhöperyyden piikkkiin menee.

Lapsikin alkoi sanomaan ettei halua mennä mummuaan kun mummu laittaa aina nukkumaan. Nykyään lapsi ei enää edes halua mennä sinne mummulaan :(

Eli ymmärrän ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan