Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on syntymäpäivä jouluna:

26.08.2009 |

Oletteko kuulleet tarpeeksi että "varmaan harmitti kun sait vaan yhdet lahjat"?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 23.päivä...sain yleensä yhden lahjan etukäteen.

Sinällään mua ei harmita, että mulle ei koskaan pidetty synttäreitä (varsinaisesti), mutta musta on vanhimmiten tullut varsin arkinen eli mikään juhlapyhä ei tunnu miltään!

Vierailija
2/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on syntynyt 17.12.

Vaikka jouluun on viikko, niin moni sanoi heti kun hän syntyi että sittenhän se yksi lahja riittää.

Samoin sanovat että sehän on hyvä, kun on lähellä joulua, niin ei tarvi synttärilahjaksi ostaa paljon mitään..

Siis miten niin?? Mä oon päättäny että en koskaan vähättele pojan synttäreitä.

Mikään ei oo sen typerämpää, että esim. sisarruksista toisen synttäreitä vietetään isolla porukalla ja toisen sitte siinä vähän sivussa joulun aikaan.

Mrr..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että erillisiä lahjoja ei tarvitse. kaksi lapsistamme syntynyt joulun tienoilla, toinen 20.12, toinen 27.12. Eivät saa yleensä syntymäpäivälhajoja kuin meiltä vanhemmilta:(

Vierailija
4/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja AINA olen muistanut häntä syntymäpäivänään erillisellä lahjalla! Minusta synttärit on lapselle tosi tärkeitä juttuja, joten en haluaisin tuottaa pettymystä niin rakkaalle kummitytölle. Tapanani on paketoida synttärilahja "oikeaan lahjapaperiin", eikä joulupaperiin (vaikka niitä kaapista siihen aikaan löytyisikin jostain syystä.. :) ), jotta joululahjan ja synttärilahjan välille tulee vissi ero :) Eihän se sen lapsen vika oo, et sattunu syntymään samaan aikaan kuin merkittävä juhlapyhä.

Vierailija
5/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa lahjat jouluna ja vielä synttäripäivänäkin vaikka väliä on kaksi viikkoa.

Vierailija
6/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä pidetään synttärit ja joulu erillään. Kaikilla muillakin on OMA päivänsä, jolloin ovat keskipisteenä (kaksi pojista syntynyt peräkkäisinä päivinä ja kuitenkin molemmille omat juhlat)

Vierailija
7/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.12. Sain aamulla synttärilahjat ja illalla joululahjat. Minulla oli siis kaksinverroin ihana syntymäpäivä! Ja nyt aikuisena nautin syntymäpäiväni tunnelmasta, enää niitä lahjoja en tarvitse.

Vierailija
8/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että erillisiä lahjoja ei tarvitse. kaksi lapsistamme syntynyt joulun tienoilla, toinen 20.12, toinen 27.12. Eivät saa yleensä syntymäpäivälhajoja kuin meiltä vanhemmilta:(

ja todella itsekästä sukulaisilta.

Vierailija
9/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä lahjat ihan erikseen niin kummilta ja mun vanhemmilta kuin meiltäkin. Muilta sukulaisilta tulee yksi lahja jouluksi. Ehkä ne ovat olleet sitten vähän "arvokkaimpia" kuin normaalit joulu/synttärilahjat. Kaverisynttäreiden järjestäminen onkin sitten se haasteellisempi puoli koska pidetään ennen vai jälkeen joulun? Ennen joulua varmaan parempi niin on samana vuonna kuin muilla "ikätovereilla". Tänä vuonna ajattelin järjestää HOPLOPissa niin vanhemmat voi mennä vaikka joulu ostoksille samaan aikaan.

Vierailija
10/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän lahjoja lapsuudessani kuin syksyllä syntynyt pikkusiskoni. Ei tämä nyt enää harmita, mutta jos omilla lapsilleni olisi osunut syntymäpäivä "joulun kanttiin", olisin tarkka siitä että kohtelu on tasapuolista.

Vierailija
11/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 24.12. ja olen todellakin AINA saanut kuulla kyselyjä että olenkos saanut sitten vaan yhdet lahjat ja varmaan on harmittanut jne jne... MUTTA HUOM! Olen AINA saanut synttäri- ja joululahjat erikseen, saan vielä tänäkin päivänä vaikka seuraavaksi täytän jo 29!! =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi