Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-v. tyttö ilmoitti menevänsä aikuisena tytön kanssa naimisiin. Voiko noin pieni jo

Vierailija
21.09.2009 |

aavistaa olevansa lesbo, vai mahtoiko tuolle heitolle olla perusteet jossain muualla (kuten että pojat on tyhmiä)?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en antaisi kovinkaan paljon arvoa tuolle sanonnalle

Vierailija
2/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aavistaa jo lapsena homoseksuaalisen suuntautumisensa, mutta tytön kanssa voi haluta mennä naimisiin siksi että on joku kiva tyttö kaverina ja pojat tosiaan "tyhmiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että syynä on se perinteinen 'pojat on niiiin tyhmiä ja kun minna on paljon kivempi kun pojat jotka syö ötököitä ja kiusaa...'

Vierailija
4/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihmisen seksuaalisuus on jotain mikä kehittyy hautaan asti, harva ihminen voi minkään ikäisenä sanoa, mitä hän joskus tulevaisuudessa on. Lisäksi useimmat ihmiset eivät ole yksiselitteisesti joko heteroita tai homoja, vaan jotain siltä väliltä. Niinpä sitä on varminta olla tekemättä suuren suuria johtopäätöksiä ainakaan kenenkään muun tulevaisuudesta.

Poikabakteeriaika tulee useimmille vasta vähän alle 10-vuotiaina, joten tuon trendin voi joka tapauksessa olettaa vahvistuvat teidän lähitulevaisuudessa.

Vierailija
5/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten munkin pitäs olla "kauhusta kankeena" koska mun 6v poika ja 8v tyttö ovat kumpikin sanoneet menevänsä naimisiin oman sukupuolensa edustajan kanssa. Koska tytöt/pojat on ihan tyhmiä ja niiden kans ei voi leikkiä mitään kivaa jne.

Ja olen itsekin joskus pentuna sanonut äidille, että jos kaisa (silloinen paras ystäväni) muuttaa pois niin ainoa tapa saada se mun luo pysyvästi on mennä naimisiin kaisan kanssa ;D!

Vierailija
6/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestua tai ottaa yhteyttä johon, kun 4v. tyttöni lupasi mennä isänsä kanssa naimisiin?

Insestiäkö?

Vierailija
7/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikovat mennä tämän kanssa naimisiin isona.

Kuuluu normaaliin kehitykseen tuo vaihe.

Vierailija
8/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikovat mennä tämän kanssa naimisiin isona. Kuuluu normaaliin kehitykseen tuo vaihe.

Vierailija
9/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias tyttö tahtoo naimisiin isänsä kanssa ja kun sanoin että se ei käy, niin totesi menevänsä sitten naimisiin minun, siis äitinsä, kanssa naimisiin.

5-vuotias tyttö tahtoo mennä naimisiin vaihtelevasti joko isänsä tai isoveljensä kanssa.

9-vuotias poika jo pohtii mistä löytäisi kivan tytön joskus, mutta pari vuotta sitten oli vielä menossa naimisiin pikkusiskonsa kanssa.

No eiköhän noista kuitenkin vielä kunnon ihmisiä kasva.

Vierailija
10/10 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en oo vielä päättänyt, kenen kanssa mä meen naimisiin. Mut varmaankin mä meen Nikon tai Väinön kans. Mä rakastan Väinöö."

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä