Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on ihana näpertää koululaiselle välipaloja. Onko muita yhtä höperöitä?

25.08.2009 |

Mulla on ihan ylihauskaa itsekseni, kun mietin, että mitä laitan pojalle aina välipalaksi. Joka kerran laitan ainakin paria sorttia syötävää. Onkohan tämmöinen välipalahulluus vakavaakin? ;-)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskaa. Ei kai se haitaksi ole, kunhan välipalat on terveellisiä, eikä syötävää ole ihan liikaa. Jossain vaiheessa on tietysti suotavaa, että lapsi oppii itse tekemään voileivät ja muut, ettei se ihan uusavuttomaksi päädy.

2/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä aikaa koululaiset muistaa sitten kun äiti on taas töissä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää laittaa ruokaa ollenkaan. Onneksi koulusta saa ostaa välipaloja.

Vierailija
4/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välipalojen vääntäminen on tylsää.

Vierailija
5/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs joka myös kotona iltapäivisin.

Vierailija
6/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina kuinka ihanaa oli kun äiti oli kotona kun tulin koulusta (olin ala-asteen 1-3 luokilla). Aina oli äiti laittanut tuoreesta sämpylästä tms. leivän valmiiksi ja syötiin välipala yhdessä. Pienet asiat jää mieleen. Jatka sitä ehdottomasti, lapsesi varmasti myöhemmin muistelee sitä. Ja, nykyään (40v) en ole pilalle hemmoteltu ja opin kyllä tekemään sämpyläni itsekin :)

Vierailija
7/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkaaiippin? ettei aina olis voikkaria ja hedelmiä vaan? Tulen kotiin vasta klo 18 iltaisin, aikaa ei hirveästi ole muiden taloustöiden lisäksi.

Vierailija
8/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti olen ja oikeasti tykkään kaikista kotitöistä. Välipalojen teko myös ihan kivaa.

Ei kai sitä olisi tullut jäätyäkään kotihommiin, jos ei tästä tykkäisi tai edes sietäisi.

9/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun isä tulee töistä ja oma aika alkaa.

Heippa vaan! :D

Vierailija
10/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, kun ei tarvitse jakaa energiaansa työn ja kodin kesken. Meillä ainakin viisilapsisessa perheessä kaikki kyllä kuluu kodin arjen pyöritykseen. Ja sitä arkea on ihana pyörittää!

Vierailija
11/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta meille asumaan ;-) Onneksi lapselle (nyt kolmannella eikä enää iltapäiväkerhon ruokia tarjolla) myydään koulussa 10 kerran välipalakortteja (hinta 10e) jolla saa koulussa välipalan kolmen päivinä. Muulloin tietysti äidin vaivauduttava jotain tarjoamaan..

Vierailija
12/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin mä väserrän vaikka mitä, niin aamu-, ilta- kuin välipaloikisikin :). Luulisi että olisi just toisinpäin... Muuten inhoan kaikkea ruoan laittoon liittyvää.

Vierailija
13/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon oikein tiukalla laihiksella, niin silloin jopa leivon pullaa joka päivä!

Vierailija
14/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että lasten mielestä on mukava tulla kotiin kun on välipala valmiina. Itse käyn töissä, mutta joskus teen etätöitä kotona ja silloin laitan aina lapsille jotain extraa: paistan pannaria tai lättyjä tai leivon leipaa/pulla. Ja usien lapset sanovatkin, että voi kun olisit joka päivä laittamassa välipalaa...

Vierailija
15/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon oikein tiukalla laihiksella, niin silloin jopa leivon pullaa joka päivä!

mistä muuten johtuu??

Vierailija
16/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan aamulla eväät ja sitten taas uudet, kun haen lapset.

Meillä koulumatkaa on 15 kilsaa, joten on ihana mennä vastaan, leikkiä puistossa ja syödä siellä eväät ennen kuin lähdemme kotia kohti.

Vierailija
17/17 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava on välipaloja ja muitakin ruokia miettiä ja valmistella. Eikä vain sitä, kaunis kattaus tekee arjestakin juhlaa ! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan