Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa saada vauva ja olla kotona laiskottelemassa

Vierailija
25.08.2009 |

Elämä on niin ihanan helppoa. Esikoinen on jo 10-vuotias, vauveli syntyy pian, ei ole miestä nurkissa, ei tarvitse mennä töihin.. Mikä ihana laiskuus ja vapaus! Olen aina ollut yh, enkä ole kokenut vauva-aikaa yhtään raskaaksi, vaan ihanaksi.

Ooh, kun kirvelee ulos katsellessa aamuisin, kun ihmiset kiirehtii töihin. Mutta meikkis se vaan keittää rauhassa kaffet ja lötköttää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman sairaala/lääkärirumban aikana pidin puolen vuoden tauon, mutta muuten sain tutkinnon suoritettua hyvillä arvosanoilla vaikka toinen lapsi olikin (ja on edelleen) erityislapsi.

Nyt elän (ainakin papereiden mukaan) haastavaa perhe-elämää ja pärjään töissä ilman ongelmia. Niin laiskaksi olen kyllä tullut, että enää en viitsi töiden ohella opiskella. Jos jäisin työttömäksi tai muuten kotiin, niin sitten olisi eri juttu.

Minusta on hienoa, että edelleen löytyy ap:n kaltaisia äitejä, jotka arvostavat lasten kanssa olemista. Nämä ihmiset turvaavat meille kaikille tulevaisuuden enemmän kuin minun kaltaiset tuloksen tekijät.

Vierailija
22/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuosi takana ja todellakin olin äitiysLOMALLA. Näin helppoa ei ole elämä ikinä ollut! Nyt siis hoitovapaalla, töitä teen pari päivää kuussa, ja taas on kiva olla vaan kotona! Tänäänkin lähdetään naapurikaupunkiin kavereita tapaamaan, ihana ilma ja hyvät fiilikset minulla ja lapsella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kotona kolmen pienen lapsen kanssa ja tuntuu niinkuin lomalla olisi. Nyt jo kauhistelen sitä, kun täytyy talven jälkeen palata töihin.

Kotona ei ole kiire mihinkään ja saa käyttää päivänsä niinkuin ite haluttaa. Mä en haluais ikinä töihin!!