Kristityt uskovaiset. Tiesittekö tämän?
Jeesus oli henkinen oman kasvunsa vuoksi. On ollut monia, jotka ovat olleet Isän palvelijoita ja saavuttaneet korkean henkisyyden. Kun häntä palvottiin, hän itki. "Älkää jumaloiko minua", hän anoi, "Olen pelkkä palvelija. Tulin opettamaan teille, että Isä on Rakkaus. Tulin näyttämään teille, että Hän on kanssanne maan päällä. Tulin opettamaan, että ette pelkäisi vastustajianne ja teitä vastaan hyökkääviä, vaan tietäisitte olevanne henkiä, joilla on ikuinen elämä. Teille on opetettu, että Isä on vihainen ja ylpeä, kuten te, kun olette alhaisia ajatuksissanne ja teoissanne. Kuinka voisi Isä, joka lähetti minut ja lähettää kaikki, kuinka voisi Hän, joka on täydellisyys ja pelkkää rakkautta, olla vihainen ja pelottava? Panettelenko minä teitä? Panettelevatko veljeni, jotka myös palvelevat teitä, panettelevatko he teitä? Eivätkö he rakasta teitä minun laillani? Eivätkö he anna teille aikaansa? Eivätkö he ole kärsivällisiä teidän suhteenne? Enkö rakasta teitä? Tulenko luoksenne ja sanon olevani Hän? Sanonko olevani Joosua? Sanonko olevani Elias? Kuka minä sanon olevani? Kysykää minulta." Hän huudahti monta kertaa: "Olen pelkkä palvelija. Ympärilläni on enkeleitä. Nämä enkelit ovat korkeampia kuin minä, he ovat minun yläpuolellani henkisessä hierarkiassa." Hän yritti kaikella voimallaan saada heidät ymmärtämään. Ihmiset ovat liiaksi taipuvaisia nostamaan jalustalle poikkeavia ihmisiä. Siihen aikaan oltiin tietysti kovin yksinkertaisia, ei niin sivistyneitä kuin te.
Kommentit (24)
mahdollisista Raamatunkohdista tai muusta kirjallisuudesta. Kuka tahansa pystyy suoltamaan ap:n aloittamaa tekstiä, mutta ne lähdeviitteet kirjallisuusluetteloineen olisi mielenkiintoista saada
mahdollisista Raamatunkohdista tai muusta kirjallisuudesta. Kuka tahansa pystyy suoltamaan ap:n aloittamaa tekstiä, mutta ne lähdeviitteet kirjallisuusluetteloineen olisi mielenkiintoista saada
Jokaisen kannatta itse tutkia Raamattua. Raamattu kestää kyllä tarkankin tutkimisen. Jeesus on Jumalan Poika ja hän elää. Sitä tosiasiaa ei mikään valta pysty kumoamaan.
Jo kirkon virallinen nimi on "Myöhempien aikojen pyhien JEESUKSEN KRISTUKSEN kirkko".
hän on todennäköisesti jehovantodistaja, joka todellakin yrittää täällä tehdä "lähetystyötä". Tai ehkä hän on joku jehovien aivopesemä.
Väite että Jeesus ei olisikaan Kristus, Jumalan poika ei kuulu kristinuskoon. Sen sijaan se kuuluu esimerkiksi jehovantodistajille ja mormoneille.