Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko huuhteluainetta koneeseen kun peset pikkuhousuja joissa elastaania tai lycraa?

Vierailija
25.08.2009 |

paljon vastauksia kiitos :)

Kommentit (33)

21/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen lantringin pulloon valmiiksi.

Puolet vettä ja puolet huuhteluainetta.

Sitä sitten korkillinen.

Villa-, tec- ja kestovaippapyykkiin en käytä huuhteluainetta.

Vierailija
22/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saastuttaa vesiä ihan liikaa. On kyllä todella paljon ekologisempiakin keinoja. Kauhistuttaa miten te voitte antaa lapsillenne tuollaista esimerkkiä. Minä minä minä- kerskakulutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin käytin aina huuhteluainetta, muuten pyykki jäi koppuraiseksi. Mutta nyt, kun rummutan (lähes) kaikki pyykit, en ole käyttänyt huuhteluainetta ollenkaan. Joskus pyyhe- ja lakanapyykkiin sitä lorautan.

Jännä muuten, miten huuhteluaineella pestyt vaatteet tuntuvat nykyään käsissä "likaisilta".. Joitain esikoisen jäljiltä pakattuja vaatteita kun otan esiin kuopukselle, niin vaatteissa tuntuu selkeästi se huuhteluaina.

Vierailija
24/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma jatkuu tällä mallilla, niin lapsillamme on entistä saastuneempi maa hoidettavana.

Se saastuttaa vesiä ihan liikaa. On kyllä todella paljon ekologisempiakin keinoja. Kauhistuttaa miten te voitte antaa lapsillenne tuollaista esimerkkiä. Minä minä minä- kerskakulutusta.

Vierailija
25/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytättekö kuivausrumpua ? Sehän pehmentää pyykin kai ilmankin huuhteluainetta. Mutta minä kuivaan narulla, niin laitan laimennettua huuhteluainetta, että jää pyykki kovaksi.

Muuten, kumpikohan kuormittaa luontoa enemmän laimea huuhteluaine vai kuivausrumpujen tarvitseman energian luonti ????

Vierailija
26/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole koskaan sellaista ollut, eikä tule. Juuri sen takia että vie paljon energiaa ja pyykit kuivuu ilmankin. Ja siltikään ei tule pyykistä koppuraista, vaikka ihan narulla niitä kuivaankin.

T:yksi noista koppurapyykin ihmettelijöistä joka ei käytä huuhteluainetta

käytättekö kuivausrumpua ? Sehän pehmentää pyykin kai ilmankin huuhteluainetta. Mutta minä kuivaan narulla, niin laitan laimennettua huuhteluainetta, että jää pyykki kovaksi.

Muuten, kumpikohan kuormittaa luontoa enemmän laimea huuhteluaine vai kuivausrumpujen tarvitseman energian luonti ????

Vierailija
27/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkkarit kestää mulla vuosia ennen kuin mene huonoksi.

Vierailija
28/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pesupähkinöitä.

Tulee taatusti pehmeää.

Vierailija
29/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin ja ilman turhia kemikaaleja.

Vierailija
30/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että pyykit tuoksuvat hyvälle.

Vierailija
31/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haju on kauheampi.

Vierailija
32/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen lantringin pulloon valmiiksi. Puolet vettä ja puolet huuhteluainetta. Sitä sitten korkillinen. Villa-, tec- ja kestovaippapyykkiin en käytä huuhteluainetta.

alkaa hyvin pian pöpöt muhia. Kannattaisi laimentaa vasta sitten kun peset. Tai miksi et annostele vain puolikasta määrää koneeseen?

Vierailija
33/33 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarttuvat reisiin kiinni. ja neuleista lentävät kipinät kun niitä riisuu pimeällä :/ En tunne pistoa omatunnossani.