Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ohjelmaa jolla tietää onko joku käynyt sähköpostissa?

Vierailija
25.08.2009 |

Mieheni kanssa tiedämme toistemme salasanat ja käymme usein vilkaisemassa myös toistemme postin, onko tullut mitään mistä kannattaisi mainita. Sähköposteihimme ei siis liity mitään salaisuuksia tai siellä käyminen ei ole urkkimista.

Nyt nukkumaan mennessään mies hymyili kiusaavasti ja sanoi "et sitte käy hotmailissani". Kysyin että mitäs siellä sitten on josko olisin saanut vihjeen (selvästi jokin yllätys kun hymyili niin velmusti). Mies vastasi vain ettei kerro ja koko homma mene pilalle jos käyn siellä. Lupasin olla käymättä mutta mies sanoi vielä että on ladannut koneelle ohjelman jolla näkee jos olen kuitenkin käynyt. Meillä on nettiasetuksissa hyvin tarkat poistot eikä netistä uloskirjautumisen jälkeen edes miehen sähköpostiosoite palaudu kirjautumiskohtaan vaikka sen olisi siihen tallentanut oletusosoitteeksi. Onko siis jokin ohjelma jolla hän todella näkisi jos kävisin siellä? Miehellä hotmailin sähköposti.

En aio käydä, hymystä päätellen on jotain tosi kivaa tiedossa ja odottaminen on kivaa. Mutta jäi häiritsemään tekikö mies minulle kiusaa vai vahtiikohan hän minun netin käyttöäni? Olen vähän loukkaantunut jos vahtii, en ole mielestäni antanut syytä millekään epäilyille ja olisi kiva jos kysyisi suoraan...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisyyttä? En ikinä suostuisi tuollaiseen.

Vierailija
2/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetään kyllä kumpikin toistemme salasanat mutta ei silti tulisi mieleenkään mennä kyttäilemään toisen mailia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule muuta kuin keylogger joka kertoo lähinnä kakki näppäin painallukset, jotka käyttäjä tekee. Osan voi laitta luokittelemaan ja tunnistamaan s-posti ja selain osoitteita automaattisesti missä on käyty.

Oletusarvoisesti ko. ohjelmien käyttö on meillä kielletty.

Vierailija
4/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallentavat jokaisen liikkeesi tietokoneella. Ohjelma tallentaa kaiken ihan kuin videokamera kuvaisi näyttöä sillä aikaa kun käytät konetta ja toinen voi tarkastella mitä olet mihinkin kirjoitellut tai mitä painiketta klikannut.

Ohjelma on piilotettu koneelle sen verran hyvin, että edes perheen nörtti-nuoriso, ei sitä pysty löytämään, havaitsemaan tai kiertämään. Nämä ohjelmat ovatkin tarkoitettu lähinnä lasten vanhemmille, että voivat seurata lasten netti/tietokonekäyttäytymistä ja suojelemaan lapsia sairaiden aikuisten hyväksikäytöltä netissä.

Helppo asentaa, täysin huomaamaton.

Vierailija
5/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käydä lukemassa myös toisen sähköposteja ja katsoa "onko tullut mitään mistä kannattaisi mainita"?! Hohhoijaa. Minulle ei tulisi mieleenkään käydä lukemassa mieheni meilejä, ja voisin vannoa ettei häntäkään voisi vähempää kiinnostaa minun meilit. Jos kuitenkin jotain mainitsemisen arvoista tulee niin kerromme siitä toisillemme. Vähän yksityisyyttä kehiin hei...

Vierailija
6/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluaa todellakin yllättää sinut, mutta epäilee mahtaako kärsivällisyytesi riittää odotteluun tai epäilee uteliaisuuden vievän voiton, ja vähän pelottelee, ettei yllätys menisi pilalle. Se on nimittäin tosi kurjaa, jos on nähnyt kovasti vaivaa.

Uskon toki että kyse on yllätyksestä ja odotan sitä innolla. harmittaa vain jos on laittanut vakoiluohjelman eli ei luota minuun.

Vierailija
7/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei osaa yllättää kuin sähköpostin välityksellä!

Vierailija
8/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopimuksensa pariskunnilla, mutta mä en tuommoiseen suostuisi.

Miksi KAIKKI pitäisi jakaa puolison kanssa?

Mun korvaani tuo kuulostaa siltä, että luottamus ei pelaa täysin.

Ei todellakaan tuu mieleenikään availla mieheni nimellä tulevia posteja, vastailla puhelimeensa, saati lukea sähköpostejaan (en tosin tiedä salasanojakaan).

Kyselettekö kenties toisiltanne, että "mistä juttelit työkaverisi kanssa tänään?"

Luotan mieheeni 100%:sti, ja arvostan niin paljon, että suon yksityisyyden, ja oletan sitä puolisoltanikin.

Minusta tuo ei kuulosta luottamukselta kun hermostuit siitä että minulla ja miehelläni sähköposti ei ole mikään salaisuuskammio. mielestäni ei ole mikään yksityisyysloukkaus avata toisen sähköpostia jos asia on sovittu ja molemmille ok.

Sitäpaitsi, kun tiedän mieheni salasanan, ei kai hän olisi niin tyhmä että käyttäisi sitä osoitetta JOS hänellä olisi vakavaa salattavaa. vaan tekisi yksinkertaisesti toisen osoitteen josta ei mainitsisi ollenkaan. Eli en oikeastaan ymmärrä alkuunkaan miksi pidätte niin outona että meilimme ovat "avoimia".

Ap

Vierailija
9/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei osaa yllättää kuin sähköpostin välityksellä!

veikkaan että kyse on esim tilausvahvistuksen odottamisesta. Olisi aika paljastavaa jos saisi postia erotiikkaliikkestä kun on viime aikoina katsellut niin isoja tekokulleja kuin sellaisia delfiineitäkin ja kysellyt mitä pitäisin mistäkin. Tai jos olisi postia Jimm´stä arvaisin että on tilannut kunnun kaiuttimet tietokoneeseen kun niistä on puhuttu. Etc. Sähköposti siis paljastaisi mistä yllätyksestä on kyse, ei olisi itse se yllätys...

Vierailija
10/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopimuksensa pariskunnilla, mutta mä en tuommoiseen suostuisi.

Miksi KAIKKI pitäisi jakaa puolison kanssa?

Mun korvaani tuo kuulostaa siltä, että luottamus ei pelaa täysin.

Ei todellakaan tuu mieleenikään availla mieheni nimellä tulevia posteja, vastailla puhelimeensa, saati lukea sähköpostejaan (en tosin tiedä salasanojakaan).

Kyselettekö kenties toisiltanne, että "mistä juttelit työkaverisi kanssa tänään?"

Luotan mieheeni 100%:sti, ja arvostan niin paljon, että suon yksityisyyden, ja oletan sitä puolisoltanikin.

Minusta tuo ei kuulosta luottamukselta kun hermostuit siitä että minulla ja miehelläni sähköposti ei ole mikään salaisuuskammio. mielestäni ei ole mikään yksityisyysloukkaus avata toisen sähköpostia jos asia on sovittu ja molemmille ok.

Sitäpaitsi, kun tiedän mieheni salasanan, ei kai hän olisi niin tyhmä että käyttäisi sitä osoitetta JOS hänellä olisi vakavaa salattavaa. vaan tekisi yksinkertaisesti toisen osoitteen josta ei mainitsisi ollenkaan. Eli en oikeastaan ymmärrä alkuunkaan miksi pidätte niin outona että meilimme ovat "avoimia".

Ap

Vierailija
11/28 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistus Karibian risteilyvarauksesta.. tulispa mullekin..

Vierailija
12/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks nahkainen lelu riitä?

Vierailija
13/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erikoista. Kysehän on nyt siitä että mies sanoi voivansa nähdä jos olen käynyt siellä ja olen loukkaantunut jos todella on ladannut vakoiluohjelman koneellemme. Halusin kuulla onko sellaista ohjelmaa todella olemassa vai keksikö koko jutun päästään.

Teille lukijoille on noussut ongelmaksi se että normaalisti saatan käydä siellä ja vielä täysin miehen luvalla.

Vierailija
14/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erikoista. Kysehän on nyt siitä että mies sanoi voivansa nähdä jos olen käynyt siellä ja olen loukkaantunut jos todella on ladannut vakoiluohjelman koneellemme. Halusin kuulla onko sellaista ohjelmaa todella olemassa vai keksikö koko jutun päästään.

Teille lukijoille on noussut ongelmaksi se että normaalisti saatan käydä siellä ja vielä täysin miehen luvalla.

Vierailija
17/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta te voisitte mennä nukkumaan sillä vaikuttaa että täällä on väkeä joiden lakanoiden välissä ei sitten muuta tehdäkään. Miten siitäkin voi harmistua että mieheni on ostamassa seksileluja..

Vierailija
18/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen sähköposti miehensä kanssa ja käyttävät samaa kännykkää.

Omat asiani eivät ole mitenkään salaisia, mutten kuitenkaan halua mieheni tietävän niistä. Siksipä en enää lähetä sähköpostia enkä tekstareita ystävälleni. Enhän voi tietää, kuka niitä lukee. Puhelutkin ovat vähissä, kun molemmat kiireisiä.

Olemme etääntyneet toisistamme todella paljon ja pelkään, että menetän ystäväni täysin.

Vierailija
19/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sinulla on kumppanisi ja hänellä sinun salasanasi, jos "teille ei koskaan tule mieleenkään käydä toistenne sähköpostiosoitteessa".

Jos olet todella tyhmä, naureskelee kumppanisi sekä sinulle että sp-tililläsi oleville viesteillesi, ja jos ilkeilet, on ilkeilysi jotenkin perverssiä.

Hyvää oloa vain kummassakin tapauksessa.

tiedetään kyllä kumpikin toistemme salasanat mutta ei silti tulisi mieleenkään mennä kyttäilemään toisen mailia.

Vierailija
20/28 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käydään toisen s-posteissa jos halutaan, mutta nyt häiritsee jos mies vahtii s-postin käyttöä? Minne se luottamus hävisi? Ota tästä nyt sitten selvää.

S-postia ei voi suoraan verrata nettipankin käyttöön, koska ainakin mun s-postini sisältää myös muiden ihmisten yksityisasioita, jotka eivät kuulu miehelleni. Jos toisen postiin tulee jotain molempia koskevaa, joka ei ole tullut molemmille, niin kerromme siitä toisillemme. Salasanamme ovat todella salaisia.