Eiks ollut herkku se kuubalainen keihäänheittäjä?
Kommentit (14)
luulisi tuolla massalla kehihään lentävän vähän kauemmaksikin. .. vähän liikaa lihasta mun mielestä.
Muuten ok. Kuubalaisilla on kiva ihonväri.
sinne kuubalaisen melakuvaan/videoon. en jaksa lähteä ettimään.
Miten noitakin huomaatte. mulla ei ihan ensimmäisenä tule mieleen seurata minkälaiset vehkeet miehillä yleensäkin;)
Pituutta taisi olla n. 165 cm ja painoa sitten varmaan 100 kg. Näytti sellaiselta nappeja salilla popsivalta kaulattomalta bodarilta...
Ääni skandinaaviselle komeudelle!
http://blog.norway.com/wp-content/uploads/2009/08/34496914.jpg
Miten noitakin huomaatte. mulla ei ihan ensimmäisenä tule mieleen seurata minkälaiset vehkeet miehillä yleensäkin;)
Kyllä minä ainakin urheilijoiden ulkonäköä seuraan. En niinkään miesten haarovälejä, vaan enemmän naisten kroppia. Nytkin oli kiva arvioida, minkä lajin edustajilla on kaunein kroppa. :) Melkein sanoisin, että pituushyppääjillä. Juoksijat ovat liian miesmäisiä, heittäjät liian tuhteja ja esim. korkeushyppääjät liian laihoja.
En ajatellut sitä kuubalaista mitenkään komeana. Pitkämäki oli hyvä kakkonen tosta porukasta.
mutta aika hot joo.. ei kyllä norski häviä komeudessa!
melkoinen mela - onnekas tyttö joka hältä saa
Onneks se vaihto paitaansa joka heittokerran jälkeen :P
mutta se kuubalainen on uusi tuttavuus minulle. -ap
oikein miltään naamastaan. Eli pisteet lähti täältäkin sille helvetin komealle kuubalaiselle, oli se oikeasti melkoista katsottavaa :D ja ketterä mies kokoisekseen
ja vetreä myös, teki kivasti voltin. Eikös sillä syntynyt lapsi pari viikkoa aiemmin, jolle omisti hopeamitalinsa.