Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on ihanaa kun pk-seutulaiset ei ymmärrä

Vierailija
24.08.2009 |

miten ihanaa on asua täällä monen sadan kilometrin päässä oopperasta!!

Onneksi ette ole sitä ymmärtäneet ettekä ikinä ymmärräkään, ihanaa olla rauhassa, asua ja elää kunollisten ihmisten kanssa puhtaassa ympäristössä :) Kiitos ja nähdään taas, tulen käymään siellä kehäIII sisäpuolella taas kun haluan, lopun aikani vietän perheeni kanssa vähän terveemmässä ympäristössä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pk seudulla on paljon huonokäytöksisiä ihmisiä, lääkkeiden ja alkoholin väärinkäyttjiä, narkomaaneja, rumia radanvarsia, sotkuisia metsiä, levotonta ilta- ja yöelämää, syrjäytyneitä ihmisiä, nuoriso kuluttaa aikaansa joutilaana jossain kaupungilla käyttäyten huonosti. Semmoiset asiat minulle tulee mieleen pk-seudusta, jossa asuin 5 vuotta. Olen tosi onnellinen ettei minun tarvitse kasvattaa lasiani siellä. Ja kyllä se ilmanlaatu ainakin mittausten mukaan on huonompi siellä pk-seudulla kuin täällä vähän kauempana... Kerään puolukkani mieluummin täältä kotikulmiltani :)

Ja tylsistyneet nuoret. Mitä teillä on tarjota nuorille? ei mitään. Täällä on sentään tekemistä, ei tartte notkua vaan jossain kyläbaarin takana tai ajelemassa pillurallia yhden torin ympärillä.

Niin ankeeta että moni ei uskalla olla edes oma itsensä, lähtevät pakoon Helsinkiin missä ollaan suvaitsevampia. Mutta valitettavasti monesti ne hukkaan vietetyt vuodet on jo tehneet tehtävänsä ja pakolainen on jonkun aineen addikti.

Vierailija
22/25 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan käyt suoraan kotioveltasi hiihtolenkillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pk seudulla on paljon huonokäytöksisiä ihmisiä, lääkkeiden ja alkoholin väärinkäyttjiä, narkomaaneja, rumia radanvarsia, sotkuisia metsiä, levotonta ilta- ja yöelämää, syrjäytyneitä ihmisiä, nuoriso kuluttaa aikaansa joutilaana jossain kaupungilla käyttäyten huonosti. Semmoiset asiat minulle tulee mieleen pk-seudusta, jossa asuin 5 vuotta. Olen tosi onnellinen ettei minun tarvitse kasvattaa lasiani siellä. Ja kyllä se ilmanlaatu ainakin mittausten mukaan on huonompi siellä pk-seudulla kuin täällä vähän kauempana... Kerään puolukkani mieluummin täältä kotikulmiltani :)

No, jostainhan sitä on kehitettävä jotain sanottavaa.. Jos ei muuten, niin sitten keskimällä keksittävä.

Kummasti ne ihmiset vaan elää noissa todellisissa suurkaupungeissa, joissa ilmanlaatu on Suomeen verrattuna tosia pas.aa.

Itse asun mielelläni täällä pääkaupunkiseudulla, rauhallisella pientaloalueella. Hyvä, uusi ala-asteen koulu vieressä, palvelut lähellä, lapsille paljon harrastusmahdollisuuksia lähettyvillä. Työpaikoissa valinnanvaraa (toisin kuin jossain maalla). :)

Kummasti nuo lapset noissa lähimetsissäkin tykkäävät leikkiä, enkä ole mitään roskaisuutta niissä huomannut..

Veikkaisin että niitä syrjäytyneitä ihmisiä siellä maalla vasta riittääkin, kun tehtaat ja työpaikat lähtee muualle.

Heh, ap:n aloitus vaikutti taas jonkun maaseudun raukan epätoivoiselta yritykseltä parantaa oloaan.

Vierailija
24/25 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täällä pk-seudulla onnellisempi. ainakin tällä hetkellä, sinne pääsee aina takaisin kun haluaa. ehkä joskus taas.

Vierailija
25/25 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisen yksisuuntaisen kadun varrelta, kauniista uudesta talostamme. Tännekin puhaltaa merituuli ja välillä laivat soittavat torviaan, kesällä jotkut mopopojta pärisyttää tuolla 200m:n päässä ja se saattaa vähän kuulua meillekin, ei haittaa. Nukumme hyvin, joskus jopa ikkuna auki. Välillä ihailemme maisemaa ja kuuntelemme hiljausuutta mieheni kanssa vaikka keskellä yötä. Aamulla noudamme tuoretta leipää ja pullaa lähileipomosta, nautimme ne talon ympäri kiertävällä terassillamme lastemme juostessa ja pyöräillessä pitkin pihaa ja pihakatua ja hakiessani Hesaria 5 askeleen päästä kotioveltani tarkistan kuinka monta ruusunnuppua on tänään aukeamassa etupihan jaloruusupensaisiin... aaah... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi