Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä nostatti aikamoisen myrskyn se hesarin kirjoitus jossa

Vierailija
24.08.2009 |

se joku lihatiskillä työskennellyt kertoi miten vanhoja lihoja laitetaan palvelutiskiin. Hyvä että nosti kissan pöydälle! Onko sinulla kokemuksia siitä että kaupoissa on myyty vanhaa tavaraa uutena?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja kun olen onnistunut ostamaan niin jauhelihaa kuin marinoituja lihojakin, joissa on ollut päivämäärän mukaan vielä useita päiviä käyttöaikaa ja kotona kun olen ruokaa alkanut laittamaan ja pakkauksen avannut, on haju ollut kamala!

Olen palauttanut pakkaukset kauppaan ja ihan mukisematta aina uudet saanut. Ja tehnyt valituksia myös valmistajille, joilta myös tippuu korvaukseksi vitosen seteli suurten pahoitteluiden kera.

Vierailija
22/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä tosiaan on näin yleistä?

No marinadilihaa ei ehkä tosiaan kannata ostaa kun ei siitä oikein näekään minkälaista se on... Jauhelihasta sentään näkee ja haistaa jo jos se on vanhaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä pienen kunnan k-kaupassa laitetaan esim HK nakit pakkauksista irtomyyntiin parasta ennen-päiväyksen mentyä umpeen. Välillä nakit ovat ihan harmaita, mutta irtomyynnissä ovat. Joskus olen ostanut jauhelihaan irtomyynnistä, joka on ollut niin käynnyttä että kissatkaan eivät sitä syönneet.

Vierailija
24/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7 vuotta kaupassa töissä ja siitä suuren osan "tuoretiskillä". Kyllä piti aina tarkistaa oman perheen ja ystävien ostoskärryt, etteivät vaan olleet ottaneet mitään vanhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän