Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä nostatti aikamoisen myrskyn se hesarin kirjoitus jossa

Vierailija
24.08.2009 |

se joku lihatiskillä työskennellyt kertoi miten vanhoja lihoja laitetaan palvelutiskiin. Hyvä että nosti kissan pöydälle! Onko sinulla kokemuksia siitä että kaupoissa on myyty vanhaa tavaraa uutena?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä perhepuljusta. Kotona kun avasin pakkauksen, se haisi todella pahalle. Hinta-tarran alta löytyi punainen, alempihintainen tarra (olin siis maksanut sen kalliimman hinnan). Kun vein tuotteen takaisin kauppaan, omistaja kehtasi ruveta urputtamaan ja sanoi että tuote on hyvä ja tuore (!). Onneksi sen vaimo antoi rahat takaisin, ei tainnut pahemmin arvostaa ukkonsa harrastamia huijauksia.

Vierailija
2/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalta on niin sikamaisen korkea, että en yhtään ihmettele että pyritään käärimään rahaa näinkin inhottavalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupat ovat ainakin monen tuttavani mielestä olleet huonossa maineessa pitkään tuoretiskien osalta. Juuri nämä pienten paikkakuntien K-kaupat.

Vierailija
4/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiinnitetään huomio tiskien siivoukseen. Terveisin siivooja joka ostaa vain tehtaassa pakattua lihaa.

Vierailija
5/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiinnitetään huomio tiskien siivoukseen. Terveisin siivooja joka ostaa vain tehtaassa pakattua lihaa.

minä pesen tiskin silleen että siinä ei valituksen sijaa ole. Terv. Siivooja.

Vierailija
6/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen minun extra puhtaaksi pesemään tiskiin se ei kuulu enää mulle. Terv. Siivooja.

Vierailija
7/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näin ainakin meidän kaupassa missä minä olen töissä. Kyseessä iso marketti.

Vierailija
8/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuni työskenteli kaupan lihatiskillä ja kertoi, että itse ei ikinä koskaan sieltä suostuisi mitään syömään/ostamaan.

Lihat voi hyvin tippua likaiselle lattialle ja se nostetaan vaivihkaa takaisin myyntiin. Vanhaa jauhelihaa värjätään verellä ja punajuurella. Vanhaksi menneitä lihoja marinoidaan ja muutenkin kaikki oli erittäin epähygieenistä.

Kyllä tuo on ollut kaikkien tiedossa, mutta asiasta ei vain ole mainittu ääneen aikaisemmin. Samalla lailla, kun jotkut pikku kioskit myyvät tupakkaa lapsille, mutta kukaan ei reagoi asiaan.

Vierailija
9/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnesta kun on pakastimessa kotiteurastettua oman lehmän lihaa!:)

Vierailija
10/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin k-kaupasta joulun alla valmiiksi paisettu kinkku, kotiin tullessamme huomasimme kinkun olevan homeessa.

Saimme rahat takaisin ja kävimme ostamassa pakestekinkun ja paistoimme sen itse.

Vierailija
11/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymistään tuotteista muutenkin, ei tarvisi enää vanhoja tuotteita myydä!

suomen hintataso elintarvikkeiden osalta on niin sikamaisen korkea, että en yhtään ihmettele että pyritään käärimään rahaa näinkin inhottavalla tavalla.

Vierailija
12/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojat pesee tiskin ja lihasahan ja jauhelihamyllyn.Yms.

Vierailija
13/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lihatiskillä kesätöissä. Kertoi ihan samoja juttuja kuin tuossa hesarin kirjoituksessa oli. Eli ilmeisesti vanhan tavaran myyminen marinadissa yms. on jo pitkä perinne. Tämä ystäväni ei ko. kesän jälkeen ole ostanu mitään ns. tuotetiskeiltä vaan ostaa kaiken lihan ja kalan valmiiksi pakattuna.

Vierailija
14/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lihatiskillä kesätöissä. Kertoi ihan samoja juttuja kuin tuossa hesarin kirjoituksessa oli. Eli ilmeisesti vanhan tavaran myyminen marinadissa yms. on jo pitkä perinne. Tämä ystäväni ei ko. kesän jälkeen ole ostanu mitään ns. tuotetiskeiltä vaan ostaa kaiken lihan ja kalan valmiiksi pakattuna.

niihin laittaa.

Vierailija
15/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä lihatiskin takaa :(

Vierailija
16/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin jo pitkään miettinyt myös sitä, että koska kaupat tekevät tuota, niin miksi ei myöskin tehtaat?? Jäähän niillekin vanhaa varmasti pyörimään ja sitten ne marinoidaan, pakataan ja toimitetaan kauppoihin. Monesti kaupat saa hyviä tarjouseriä, onko varmaa ettei ole vanhaa??

Kohta ei uskalla ostaa kaupasta mitään, täytyy alkaa itse tuottamaan oma ruokansa ;)

Tämä ystäväni ei ko. kesän jälkeen ole ostanu mitään ns. tuotetiskeiltä vaan ostaa kaiken lihan ja kalan valmiiksi pakattuna.

Vierailija
17/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikymmeniin ole kukaan kuollu huonoon ruokaan.

Vierailija
18/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihannekset kun joko ovat tuoreita tai eivät ole.

Mutta oikeasti: onpa todella edesvastuutonta puuhaa. Eikös sitä voi terveydeltään heikompi vaikka kuolla ruokamyrkytykseen? Kerrassaan inhottavaa.

Vierailija
19/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole siitä huolimatta. Toisaalta ehkä ihmisen systeemille tekee joskus hyvää vähän taistellakin pöpöjä vastaan. Ja juu ei, en ole lihakauppias, vaan kasvissyöjä itsekin.

Vierailija
20/24 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallsita luottokauppiaalta. joskus sortunut ostamaan marketin tiskiltä, yleensä vanhaa kalaa. kalastajan vaimona saa välillä tuoretta kalaa, ja eron kyllä huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi