Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CAPit? Pikkupoikien ökyhintaiset suoralippaiset junttilippikset?

Vierailija
24.08.2009 |

Tokaluokkalaisilla pojilla kaikilla on päässään sellaiset suoralippaiset CAPit, joissa vielä joku hologrammi lipan alapuolella todistamssa "aitoudesta". Mielestäni lippikset näyttävät siis todella jurpoilta pikkupoikien päissä, enkä ole halunnut omalle pojalle sellaista ylihinnalla ostaa.

No, poika sitten sai ystävättäreltäni ilmaisen mainoslippiksen, joka näyttää vähän samalta ja oli innosta soikeena ja heti kouluun vaan päähän. Koulussa sitten muut pojat tarkistivat heti, ettei oo aito - eli pojallani on luuserilippis nyt päässä.

Mitä tästä oikein pitäisi ajatella? Ymmärrän pojan tuskan, joka aiheutuu siitä ettei ole samanlainen kuin muut - mikä tuossa iässä varmasti on merkittävää. Olen yrittänyt häntä tsempata, ettei tarvitse mennä aina muiden mukana ja kyllä hän tämän ymmärtääkin. Toisaalta voisin hänelle lippiksen suodakin - jos sen hinta vain olisi jossain suhteessa itse tuotteeseen; 40-50€ lippiksestä on kohtuuton! Ja siis feikit tarkistetaan heti! Hieman ihmettelen muita vanhempia, jotka ovat lapsilleen nämä "aidot capit" hankkineet - taitaa olla meidän kulmilla äveriäämpää porukkaa kuin olen kuvitellut.

Mitäköhän tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi , niitä cappeja saa ihan 25 eurookin, mm. stadiumista ja helsingin itäkeskuksen soulista .

Vierailija
102/181 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se on ruma, enkä olisi varmaan itse ostanut... mutta pojalle tärkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cappivillitys näyttää laantuneen. Osin ehkä johtuu siitä, että koulussa puututtiin kiusaamisvyyhtiin ja siihen loppui poikien kiinnostus "vaatia" muilta merkkivaatteita ja -lippiksia. Hyvä niin.

Vierailija
104/181 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse kärsin AINA nuoruudessani siitä että toisilla oli kalliita merkkijuttuja ja minulla ei koskaan. En koskaan laita lastani kokemaan sitä samaa, sen olen päättänyt.

Tingin sitten omista menoista/kuluista vaikka ennemmin.

Vierailija
105/181 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkkää pitää sedältään saamaa rakennuskonefirman lippistä tai Kalevan PeTo-lippistä:-). Joku keski-ikäinen mies yritti ostaa siltä sen rakennuskonelippiksen kerran Litsillä, joten sen täytyy olla hieno:-)

Vierailija
106/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän lapsillanne aidot capit ja miksi olette sellaisen ostaneet?

Tai miksi ette ole ostaneet?

Onko muilla seuduilla samanlaista villitystä?

Ap

Vierailija
107/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeä juttu, joten maksan ylikalliin hinnan.

Vierailija
108/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse edes valehdella, sillä esim. Tukholmassa ainoastaan suomalaisilla näkyi näitä lippiksiä. Naureskeltiinkin miehen kanssa, että suomalaiset erottaa jo kaukaa tuon junttilippiksen takia. Ymmärrän kyllä sinua, sillä meilläkin poika olisi halunut kyseisen lippiksen.

Vierailija
109/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle viestiä. Meillä on aitoja (se tarra ei tarkota aitoa mutta löytyy) lippiksiä komero pullollaan (käyttämättömiä). Saat ihan ilmaiseksi.

Omakohtaisesti olen törmännyt samaan ongelmaan ja hermo meinasi mennä!

Vierailija
110/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummallista siinä on? On nyt pitänyt sitä yli vuoden, melkein joka päivä (on pitänyt pestä monta kertaa, ainakin laadukas on, kun ei ole hajonnut). Ei ole edes ylihintainen käyttöön nähden. Esim. itselläni on kaapissa paljon kalliimpia asusteita, joita olen käyttänyt alle 10 kertaa.

Vierailija
111/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. omalla pojallani on todella paksu tukka, eikä tosiaankaan tarvitsisi mitään päähinettä kesän ja nyt alkusyksynkään aikaan, sillä mitä sitä päätä lippiksessä lämpimillä ilmoilla hautomaan? Poika ei todellakaan ole enää niin pienikään, että pitäisi auringolta suojata, minkä lisäksi on muutenkin helposti ruskettuvaa - ei palavaa sorttia. Talven saa muutenkin kulkea aina hattu päässä.

Argh - cap:ithän ovat juuri niitä juttuja, joissa järki ei olekaan millään lailla mukana.

Ja kiitos vain tarjouksesta (olikohan se 6?), mutta ei asuta pääkaupunkiseudulla, joten en varmaan pääse cap-komerollesi ;o)

Ap

Vierailija
112/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on tietty cap eikä se mielestäni niin kallis ole ? noin 40 euroa

Vierailija
113/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vielä monia sinun mielestä turhia vaatekappaleita ja esineitä.

Vierailija
114/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mutta ne eivät maksa niin paljon kuin Suomessa. Kaikenikäiset pitävät niitä. Räppärien versiot on tietysti huippumuotia.

Vierailija
115/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

svea pipo. tai se kun pari vuotta sitten porukka tunki lahkeet sukkiin. siitä kyllä irtosi mulle ja miehelle aika hyvät naurut kun oli niin juntin näköistä.

Vierailija
116/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle tota lippistä ja luokalla noin puolella on tollainen ja toisella puolella ei ole. Ettei ole niin iso juttu, eikä kaikilla ole.

Vanhemman pojan mielestä on aika huvittavan näköinen kovis-lippis...

Vierailija
117/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka asuisit inarissa

Vierailija
118/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen 40?

kyselee vain utelias

Vierailija
119/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten minun kukkarolleni 40€ lippiksestä on paljon. Usein ostan pojalle vaatteet esim. seuraavaksi kesäksi edellisen kesän alennusmyynneistä, ja olen saanut aina todella kivat ja laadukkaat vaatteet vähän edullisemmalla. Uskallan jopa sanoa, että ihan ajanmukaisia ja pojalle mieleisiä ovat olleet. 40 €:lla saa jo farkut, pari paitaa ja sukat - ainakin!

Ei minulla mitään trendejä vastaan ole ja ymmärrän sen, kun "pitää jotain olla". Tuon lippiksen kohdalla vain se ARMOTTOMUUS toisten syynäämisessä - onko varmasti aito - hinnan lisäksi. Kovaksi menee markkinamiesten meininki! Ja vanhemmat ovat rähmällään jälkikasvunsa edessä (ettei vaan lapsesta tule sosiaalista hylkiötä) - kohta varmaan minäkin ;o(

Vierailija
120/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ei vissiin olla niin turhantarkkoja kunhan vaan on suoralippanen. Meillä tytötkin halusi sellaset vaan eipä nuo ole niitä juuri käyttäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi