Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Linda Lampeniuksen hurja muodonmuutos"

Vierailija
24.08.2009 |

Linda laihtui kotikonstein

Maanantai 24.8.2009

Viulisti Linda Lampenius Cullbergin hoikentunut ja pirteä olemus pistettiin merkille elokuisissa ruotsalaisgaaloissa.

- En ole yrittänyt laihduttaa, mutta olen silti laihempi kuin ennen raskautta, Linda ihmettelee.

Lue Lindan niksit raskauskilojen karistamiseen maanantain Iltalehdestä.

Linda Lampenius 2 kk synnytyksen jälkeen

http://static.iltalehti.fi/viihde/lindajuttu2104LR_vi.jpg

Linda Lampenius 6 kk synnytyksen jälkeen

http://stureplan.se/articles/9834/images/article_image_55ebfba9531a4ecd…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rasvavarastoista siirtyy kuona-aineita ja myrkkyjä lapseen, jos laihdutus aloitetaan samalla, kun imetetään", on ehkä yleisimpiä myyttejä, joilla imettäviä äitejä pelotellaan paheksuvaan äänensävyyn lykkäämään laihdutus hamaan tulevaisuuteen.

Viimeisimpien tietojen mukaan äidinmaidon puhtauskin on viime vuosina noussut kohisten, eli näitä paljon puhuttuja myrkkyjä erittyy äidistä selvästi luultua vähemmän. Tästä syystä "mammakilojen" karistamista pidetään nykyään täysin turvallisena, mutta ennen raskautta kertyneet kilot olisi suotavaa sulattaa vasta imetyksen ollessa lopuillaan.

Siis imettäessähän ei saa edes laihduttaa koska kaikki rasvakudokseen kertyneet ympäristömyrkyt (dioksiinit ja pcb:t sun muut) menevät maitoon ja lapseen. Mulla ainakin kiellettiin neuvolassa ettei saa laihtua! Unohdin syödä vauvanhoidon lomassa ja paino alkoi tippua. Nyt yritän muistaa syödä reippaasti. Maidon laatukin on parempaa jos syö monipuolisesti ja hyvin.

Vierailija
22/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko vastata, kun sinulta aina kysellään, miksi aina laitat näitä aloituksia tänne? Vastaukseksi ei riitä, että on mahtava viulisti, niitähän on maailmassa muitakin. Miksi niin palvot Lindaa? Tai siis jokainenhan varmaan ihailee monenlaisia ihmisiä, mutta harva kenestäkään tänne jatkuvasti vastaavia aloituksia laittaa.

Ei haittaa, laita vain, mutta kiinnostaisi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että minulta kysellään aina aloituksistani? En itse ole ainakaan sellaista huomannut ennen kuin nyt.. Mistä kukaan edes tietäisi, mitkä aloitukset ja viestit ovat minun? Ei minulla ainakaan ole mitään tietoa sinun viesteistäsi ja aloituksistasi, tai kenenkään muunkaan, ellei ole rekisteröitynyt.

Onko Linda Lampenius jotenkin kielletty aihe täällä, kun hänestä kirjoittava on heti hänen palvojansa? Tapanani on laittaa tänne aamuisin keskustelun avaus, jos huomaan hesarin tai iltapäivälehtien sivuilla jonkin sopivan aiheen, kuten tänä aamuna tuon Linda Lampeniuksen raskauskiloista kertovan jutun, mutta että palvoaja.. Kummallista :-)

Vierailija
24/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on useita, joita kiinnostaa kertoa usein, kuinka Linda on hyvä viulisti ja upea nainen :-) Ja onhan hän, ei ole kielletty aihe, parempi että joku toista kehuu kuin moittii. Mutta mielenkiintoista vain, että Linda-aloituksia sattuu olemaan niin usein. On täällä näistä Linda-aloituksista ennenkin ihmetelty, ketkä näitä tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme