Kuinka saada naapurin sinkkuisäntä pois notkumasta
meidän tontilta ja pysymään omalla puolellansa?
Nyt se oli käynyt lupaa kysymättä korjaamassa meidän aitaa. Aita ei ole ton naapurin kanssa yhteinen. Alkaa mennä tämä "avuliaisuus" liian pitkälle. Yleensä tulee notkumaan kun mä olen ulkona ei silloin kun mun mies on pihamaalla....
Kommentit (7)
Sehan nauraa sulle päin näköä että "tuommoista lehmää en panis vaikka maksettais!"
Sanonko nätisti vai ihan suoraan?
Niin että teistä on siis aivan ok, että joku sonni käy laittaa aitaa kuntoon. Pitääkö vaan niiata nätisti ja kiittää, että olipa kilttiä, kun oma isäntä ei saa korjattua ja maistuisiko kuppi kahvia?
nyt haukutaan mukavaan naapuria, kun korjaa aidan. olisit helvetti soikoon tyytyväinen.
todennäkösesti naapurin isännällä on tylsää ja auttelee teitä huvin vuoksi
niin tyytyväinen kun joku käy laitteleen paikkoja kondikseen, jos sitä naapuria on ärsyttänyt se teidän aita? jos aita on rakennettu niin onhan se huollettava.
Pistäs ukkos kiittämään naapuria ja viemään vaikka pari keppana pulloa :)
Kai sitä voi toista silti kohdella ihmisenä eikä minään paskakasana vaikka se korjaakin sun aitaa ja haluaa auttaa. Voihan vittu sanon ma tollaasille epäsivistyneille ihmisille!
sitähän se on vailla, ainakin luulet niin... On se kauheeta, jos joku auttaa ja fiksailee...!