Paljonko pisteitä saat tästä testistä?
Kommentit (15)
Eli kysymys uudelleen: Minkä arvion saat tästä testistä?
En ole masentunut, vaan raskaana. ;D
Muuten olis tavalliset 1 pisteet.
Testin mukaan sinulla saattaa olla lievää masennusta.
Tuli vain arvio, etten ole masentunut.
"Testin mukaan sinulla saattaa olla lievää masennusta."
Ja miksikö tuli tämä? Vastasin lähes kaikkiin todella positiivisesti. Negatiivisena kuitenkin pidettiin sitä että olen laihtunut yli 8kg (joka on erittäin hieno juttu - painoindeksini oli aikaisemmin päälle 26 ja nyt hieman päälle 23).
Kävin ihan huvikseni klikkaamassa tämän painojutun niin että en ole laihtunut ja avot - en olekaan enää masentunut. Outoa...ihan kuin laihtuminen aina kertoisi masennuksesta!
"Testin mukaan sinulla saattaa olla lievää masennusta." Ja miksikö tuli tämä? Vastasin lähes kaikkiin todella positiivisesti. Negatiivisena kuitenkin pidettiin sitä että olen laihtunut yli 8kg (joka on erittäin hieno juttu - painoindeksini oli aikaisemmin päälle 26 ja nyt hieman päälle 23). Kävin ihan huvikseni klikkaamassa tämän painojutun niin että en ole laihtunut ja avot - en olekaan enää masentunut. Outoa...ihan kuin laihtuminen aina kertoisi masennuksesta!
mutta on yksi masennuksen oireista.
Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon
Testin mukaan olet vakavasti masentunut. Jos tunnistat itsessäsi masennuksen oireita, voit keskustella asiasta oman lääkärisi tai terveydenhoitajasi kanssa. Masennuksesta ja sen oireista löytyy artikkeli sivuiltamme. Kartoita elämästäsi positiivisia asioita ja nauti niistä. Jos sinulla on huolia ja murheita, jaa ne omaisten tai ystävien kanssa. Muista että erilaiset terveys ja mielenterveyspalvelut ovat käytettävissäsi.
tietoinen siitä ja lääkityskin on ollut vuoden päivät. mutta eihän ne mitään ihmepillereitä ole.
koska: nukun huonosti, ja olen väsyneempi kuin ennen.
Olen myös viikolla 36 raskaana...
Mut eipä tuo ollut mikään yllätys..
ja kyllä omastakin mielestä ilman testiä.
Testin mukaan et ole masentunut. Nauti elämästä ja pidä huolta myös henkisestä hyvinvoinnistasi!Nimimerkillä, elämässään pitkän syvän masenusjakson läpikäynyt, joka sai silloin samaisesta testistä murskaavat "pisteet".
Minäkin olen kyllä sellainen, että kun elämässä on ollut ahdistusta ja ehkä lievää masennusta, niin paino on noussut. Mutta ehkä sellainen 'oikea' diagnosoitu masennus useammin sitten laihduttaa.
Eipä yllättänyt.
voi kun pääsisi vielä sitä hoitamaankin...
Testin mukaan et ole masentunut. Nauti elämästä ja pidä huolta myös henkisestä hyvinvoinnistasi!
Nimimerkillä, elämässään pitkän syvän masenusjakson läpikäynyt, joka sai silloin samaisesta testistä murskaavat "pisteet".