Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ihmiset änestävät vuosi vuodelta porvaripuoluetta

Vierailija
23.08.2009 |

ja sitten kuitenkin joka vuosi kauhea häly sosiaali etuuksista yms muista "normi" kansaa koskevista sioista,että nyt olisi aika tehdä jotain jne ja silti,SILTI aina tuo porvari puolue nousee paalille?!?! missä vika?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pussissa olet oikein elänyt?

Vierailija
22/26 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän SDP ole duunarin asialla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 Missä pussissa olet oikein elänyt?

Mitähän 18 oikein tuumii? ;)

Vierailija
24/26 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että SDP yms. vastaavat puolueet ajavat aina vain asioita, jotka tukevat käsitystä ettei töitä tarvitse tehdä, kun sosiaalituillakin voi elää.

Lisäksi ajavat niin hyviä etuja työntekijöille ammattiliittojen kanssa, että tästä kärsii jo koko talous.

Olen pienyrittäjä omasta halusta ja tahdostani. Viihdyn työssäni ja tulen toimeen taloudellisesti ihan hyvin. Muutama työntekijäkin löytyy ja vielä pitäisi yksi palkata lisää. Toisaalta mietin, että tarvitsenko häntä vai teenkö vähän enemmän itse, koska jokainen työntekijä on kallis sivukuluineen jne.

Mielelläni äänestän puoluetta, joka ajaa yrittäjien yms. asioita ja ylipäätänsä tukevat työntekoa jne. eikä sosiaalituilla elämistä. Aina on toki niitä, jotka eivät voi esim. vammansa takia töitä tehdä ja sen ymmärrän ja hyväksyn. Sitä en ymmärrä, enkä hyväksy ettei vain viitsitä tehdä töitä.

Sosiaalisia- ja yhteiskunnallisia etuja ja palveluja on pakko karsia, jos raha ei riitä niiden pyörittämiseen. Kiitos mm. harmaan/pimeän talouden, työvieroksujien ja ammattiliittojen (palkansaajien) vaatimusten.

Niin kauan, kuin sosiaalituilla eläminen on kannattavampaa kuin minkä tahansa työn teko, ollaan hakoteillä.

Vierailija
25/26 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan yrittäjyyden tukemista, ja siis myös kaltaisiasi ahneita yrittäjiä (positiivisessa mielessä), että saadaan siiten kerättyä veroilla rahaa ja yhteiskuntaa pidettyä pystyssä ihmisiä varten.

Balanssissa asioiden pitää tietysti olla - minä olen sinun kanssasi vain eri mieltä siitä, mitä päämärää silmällä pitäen asiat järjestetään. Minun päämääräni on yhteinen hyvinvointi, sinun oma hyvinvointisi.

Tämä on hyvä asia, sillä sinun päämääräsi on väline, jolla minun päämäärääni päästään - mutta ylimmäksi päättäjäksi sinua ei voi päästää arvoinesi, sillä tuhoat nopeasti omankin yrittäjyytesi edellytykset.

Vierailija
26/26 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi nytkin vaan pitää yllä kuntien huippupalveluita velkaa lisäämällä ja verooja korottamalla.

Eletään siis paremmin kuin mihin oikeasti olisi varaa?

Ei kai kukaan järkevä ihminen ottaisi lainaa, jotta saisi kaupasta sisäfilettä perusruuan lisäksi??