Lääketieteen lisensiaatti paikalla - hetken
Kommentit (67)
Taliköhnää kaikilla pään yleisesti olevilla alueilla. Päänahka, korvantaukset, "pulisongit" t-alue, kulmakarvat. Atopiaa lievästi. Iho tuntuu olevan todella pintakuiva, niin kuin kosmetologi asian ilmaisisi. Stressi pahentaa oireita, auringon valo taas parantaa, kun saa pienessä määrin. Yhden talven söin antibiootteja, mutta se olikin todella kylmä talvi. Rasvaukseen käytän päivittäin noin vartin koko keholle, ja päänahka on pestävä ainakin kerran päivässä. Humektania olen käyttänyt monesti pesuun. Löysin hyvän shampoon kampaajalta, mutta sitä ei enää valmisteta. Monille hajusteille olen yliherkkä, esim Sebamed-tuotteet aiheuttivat allergista ihottumaa. Ruoka-aineallergioita ja yliherkkyyksiä löytyy viljat ja maitoproteiini sekä mausteita.
sairastavilla on iho-oireena usein taliköhnäihottumaa. Parkinsonin taudissa puuttuu dopamiinia, jonka valmistamiseen tarvitaan rautaa.
Tämä onkin uutta. Mihin se perustuu?
jos hemoglobiinisi ei ole liian korkea.
Enkä kuvittele, että sieltä voi antaa täydellisiä hoito-ohjeita näkemättä potilasta. Mutta mahdollisia ehdotuksia hainkin. Kun vaiva tuntuu olevan sellainen, että monella lääkärillä on näihin omat ehdotukset sen mukaan, mitä ovat potilaillaan nähneet toimivan. Joskus jokin niistä sitten tuo itselle avun.
Voiteiden suosittelu on perustellumpaa silloin kun on nähnyt potilaan iho-ongelman itse. Ei ole olemassa mitään yleispätevää tai yleishyvää voidetta ihottumiin. Essex hydrokortison on eräs käyttämistäni tuotteista, mutta tosin tiedän mihin sitä käytän.
sairastavilla on iho-oireena usein taliköhnäihottumaa. Parkinsonin taudissa puuttuu dopamiinia, jonka valmistamiseen tarvitaan rautaa.
Mielenkiintoista, luulenpa, että kokeilen. Hemoglobiini on normaalin rajoissa.
Voiteiden suosittelu on perustellumpaa silloin kun on nähnyt potilaan iho-ongelman itse. Ei ole olemassa mitään yleispätevää tai yleishyvää voidetta ihottumiin. Essex hydrokortison on eräs käyttämistäni tuotteista, mutta tosin tiedän mihin sitä käytän.