On se vaan niin, että etiopialaiset ovat
kauneimman värisiä ihmisiä, mitä maailmasta löytyy! Kauan olen katsellut, enkä kauniimpaa väriä ole löytänyt. :)
Kommentit (12)
on tosiaan kauniin sirorakenteisia ja kauniskasvoisia (myös kapea nenä), kun taas osassa Etiopiaa ihmiset ovat melko leveäkasvoisia ja leveänenäisiä. Tunnen kumpiakin.
On niitä toki erivärisiäkin, mutta se etiopialaisen "normaaliväri" on todella kaunis. Olen käynyt Etiopiassa, joten olen nähnyt paljon etiopialaisia. Nyt asia taas tuli mieleen, kun katsoin tuota naisten 5000 metrin juoksua. Etiopialaiset olivat paljon kauniimman värisiä kuin maitonaamat ja kenialaiset.
ap
Mutta valokuvista on vaikea sanoa, olen itsekin huomannut, ettei kameralla saa oikeaa väriä esiin kovinkaan helposti.
Televisiossa ja varsinkin aidossa elämässä oikea väri näkyy paremmin. :)
ap
Etiopialaisten varista en tieda mutta en tykkaa heidan tyypillisista kasvojen muodoistaan.
Tykkaan paljon enemman lansi-afrikkalaisista kasvoista, esim. nigerialaisista, ghanalaisista piirteista.
kaikkein kaunein ihonväri on intialaisilla.
MM-kisoja, joten en koko ajan kyttää näitä sivuja. On minulla poika Etiopiasta ja hänen toinen nimensä alkaa G:llä, joten ehkä olen tarkoittamasi tapaus. :)
ap
sitä mieltä, että Kiinalaisten ihonväri on maailman kaunein. Tommonen on niin tyhmää ja jotenkin ällöä.
sitä mieltä, että Kiinalaisten ihonväri on maailman kaunein. Tommonen on niin tyhmää ja jotenkin ällöä.
En voisi kuvitella, että pitäisin vaikka eteläafrikkalaista tai kenialaista väriä kauneimpana, vaikka lapseni sattuisi jommastakummasta maasta olemaan. Varmaan jotain muuta ihailisin noissa kansoissa, mutta väriä en, koska se ei vain minusta ole kaunis, katsoi sitä miten katsoi.
Jamaikalaisetkin muuten näyttivät kauniinvärisiltä, mutta pelkkien yleisurheilijoitten perusteella on vaikea muodostaa varmaa mielipidettä. :)
ap, joka taitaa nyt lähteä nukkumaan, kun kisat loppuivat.
ja hirveet paineet siitä. Mutta eivät kuitenkaan halua olla tummaihosia. Minä tykkään tummaihoisten väristä. Kaikki korutkin näyttävät paljon hienommalta ja arvokkaammalta tummilla kuin valkoisilla.
En voisi kuvitella, että pitäisin vaikka eteläafrikkalaista tai kenialaista väriä kauneimpana, nyt lähteä nukkumaan, kun kisat loppuivat.
ihmiset voivatkaan olla!
Kerroppa mulle mika sitten on sitten vaikka se etela-afrikkalaisen ihmisen vari?
Siella muutaman vuoden asuneena voin kertoa etta vari variaatioita on lukuisia ja yha lukuisia!
Tv: yksi maitonaama