Onko lähipiirissäsi vapaa komea empaattinen ja lapsirakas miel. lihaksikas kaljupää?
Kommentit (24)
Omani vastaava on varattu mulle ;D Yks vastaeronnut ois tuossa kyllä... :D Miehen paras kaveri nimittäin. Kysymys onkin vaan siitä,et luulen sen palaavan entisensä hoiviin ennenpitkää... nappaa se sitä ennen? ;D
Ehkä luovutusikää tulisi tässä tapauksessa vielä lykätä? ap
mutta sitä et tietenkään saa :)
Lisäksi tunnen yhden, jonka suhde on yhtä on-off-sekoilua, joten siitä saattas olla vapautumassa yks.
mutta toki potentiaalisen kohdalle osuessa heidätkin huomioidaan. ap
35v, erittäin lapsirakas (vaikkei omia olekaan), on kyllä kovin saanut turpiinsa suhteiden suhteen eli vähän sitoutumiskammoinen. Ikävä kyllä vielä juonutkin viime aikoina... (luulen että suru puuttuvasta omasta perheestä on hänen suurin ongelmansa).
Miehen kaveri voisi täyttää kriteerisi. :) Helsingissä.
Piti muuten lisätä,että mun vaihtoehto on superlapsirakas,mutta omaa myös omia tyttäriä 3kpl. Tää ois se suurin syy miksi haikailee entiseen elämään,nää lapset siis.
Ja ikää on 28v ja omaa kaksoiskansalaisuuden ja kaupanpäälle saisi muuten myös upean anopin (siis oikeasti upean)
-3-
Emäntä 26v gradua vaille valmis maisterisnainen
ja uroksen ulkoilutuksesta lähipuistoissa mielellään vastaisi aurinkoinen 4v tyttönen
Kaikki hakemukset huomioidaan :)
että voi käydä vaikka miten siinä vielä. Siitä saisit hyvän miehen!
ehdokas on Espoosta,täysin lihastyötä vaativaa ammattia harjoittava mies. Lapset 9v,7v ja 3v tytöt.
Minunkin kaljupää on ihan vaan mulle varattu. ;) Mut ois yksi lapsirakas empaattinen ihana mies ois tässä naapurustossa vapaana, tosin teillä on sellaiset rapiat 800 km välimatkaa tällä hetkellä.;) Ihmettelen miksi häntä ei kukaan nappaa, tuun aina hyvälle tuulelle kun tavataan, on vaan mieheksi harvinaisen hauska ja toiset huomioon ottava. Ja jaksaa päristellä mun lapsen kanssa kippiautolla loputtomiin!
Kunhan se entinen emäntä ei niin hirmusti enää vetäis puoleensa.
Ja Uroksen tulisi mielellään olla valmis siementämään vielä ainakin yksi jälkeläinen miel. lähitulevaisuudessa :) ap
Mut ois yksi lapsirakas empaattinen ihana mies ois tässä naapurustossa vapaana, tosin teillä on sellaiset rapiat 800 km välimatkaa tällä hetkellä.;) Ihmettelen miksi häntä ei kukaan nappaa, tuun aina hyvälle tuulelle kun tavataan, on vaan mieheksi harvinaisen hauska ja toiset huomioon ottava. Ja jaksaa päristellä mun lapsen kanssa kippiautolla loputtomiin!
Tänne mahtuis hyvin yks motivoitunu kippiautolla päristelijä, etenkin kun mun pimu on huomattavasti enemmän auto- kuin nukketyttöjä. ap
Kaikki muut kohdat täyttyy, paitsi tuo kalju, mikä ei sovi hänelle ollenkaan, FYI.
Ikää on jo 44 v., mutta on ihan nuorekas. Ja helsinkiläinen.
nyt teillä on mahis saada kaks tosi huippulikkaa sukuun/ystäväpiiriin :D
Laittaka ne vapaat urokset ottamaan muhun yhteyttä zeldahh@suomi24.fi
Takuuta ei oo et saan tuon miehen kaverin kirjoittaan sulle,mut yrittää voin :D
-3-
minkäs kriteerin tatskattu noista täyttää?? Ton voi olla lihaksikas, muttei välttämättä?
Omani vastaava on varattu mulle ;D
Yks vastaeronnut ois tuossa kyllä... :D Miehen paras kaveri nimittäin. Kysymys onkin vaan siitä,et luulen sen palaavan entisensä hoiviin ennenpitkää... nappaa se sitä ennen? ;D