Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehellä on vanha laho talo ja se hävettää mua.

Vierailija
29.03.2025 |

Astun pihalle, joka on täynnä rikkaruohoja ja roskia. Talo on kuin peili, joka heijastaa hänen sisintään. Kaukana horisontissa auringonlasku maalaa taivaanrannan kultaiseksi, mutta tässä ympäristössä se tuntuu vain surulliselta. Minun on vaikeaa käsittää, miten olen voinut rakastua ihmiseen, joka asuu tällaisessa kaaoksessa.

Kun astun ovesta sisään, kuulen lahojen lattialankkujen narisevan jalkojeni alla. Ilma on raskasta ja täynnä homeen hajua. Katson ympärilleni ja näen vanhoja huonekaluja, jotka ovat jääneet ajan jalkoihin. Tämä on hänen maailmansa, mutta minä en voi hyväksyä sitä. Häpeäni kasvaa, kun ajattelen, mitä muut ajattelisivat, jos he näkisi tämän paikan. Miten voisin esitellä hänet ystävilleni, kun hän elää tällaisessa kaaoksessa?

Hän kävelee huoneeseen, ja hänen hymynsä lämmittää minua, vaikka ympärilläni on tämä surullinen näky. Hän ei näe taloa samalla tavalla kuin minä. Hänen silmissään on elämää, unelmia, mutta minä näen vain rappiota. Yritän hymyillä takaisin, mutta se tuntuu pakotetulta. En voi olla ajattelematta, että tämä paikka on osa häntä, ja että se määrittelee, kuka hän on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
2/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 🐷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sinä naiseton mies sitten runoilit tällaisen tähän päivään?

Vierailija
4/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas runoilee

Vierailija
5/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säkin olet vanha ja laho? Jotkut tykkäävät sellaisista ummehtuneista taloista ja ihmisistä? 

Vierailija
6/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit heräsit ja tajusit, ettei sinulla ole miestä ja laitoit tekoälyn kirjoittamaan tämän jutun puolestasi

Vierailija
7/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös tunkkainen, homeinen ja haiseva niin kuin vaginasi? 

Vierailija
8/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahossa talossa äitinsä kanssa asuva mies.

-ap

Vierailija
9/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex mielelläni oli kyllä rahaa, mutta hänellä oli 20 vuotta vanha rämä auto, johon oli erittäin kiintynyt. Kerran mm. kaatosateella vettä alkoi tulla sisään. Myös kesälomareissumme peruuntui kun tuo rämä auto pitikin viedä huoltoon eikä sillä voinut lähteä kauemmas...

Vierailija
10/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se talo on laho? Vuottako katto vai vesiputket?

Vierailija
11/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että pitää valita sinun ja huvikummun välillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän