G: Kuinka kauan pidät samoja rintsikoita?
Pesetkö / vaihdatko joka päivä?
Kuinka monet aktiivikäytössä?
Löytyykö "juhla"vermeet erikseen?
Kommentit (49)
Sitten, kun haisee pahalle, niin pesen. Kesäkuumalla se rintsikan alaosa tulee nopeammin tosi pahan hajuiseksi. INHOAN rintsikoiden käsipesua. Mulla varmaan 30-40 rintsikat (eli niissä on rahaa tosi hyvin kiinni, en kehtaa kertoo miehelle), mutta aktiivikäytössä noi 15. Ihan uutena hyväntuntuiset rintsikat pesen käsin, sitten laitan ne pesupussissa koneeseen.
Kokoni on 75F, joten ei niitä oikein aleista löydä.
Musta on uskomatonta nämä: "minähän ei hikoile", "minä ole puhdas"..Hyi yök, millasia bakteeripesiä te mahdattekaan olla.
se mieskin vaihtaa kalsarinsa vain viiden päivän välein? Väitän, että minun rintsikkani ovat puhtaammat viiden päivän päästä kuin hänen kalsarinsa.
Musta on uskomatonta nämä: "minähän ei hikoile", "minä ole puhdas"..Hyi yök, millasia bakteeripesiä te mahdattekaan olla.
Vaikken rintsikoita pesekään joka päivä, niin kyllä meidän perheessa kaikki vaihtaa alkkarit päivittäin! En sietäisi mieheltä, että vaihtais 5 pv välein, ei edes Lapin vaelluksella!
alushousujakaan joka päivä, jos ei ole tarvetta.
Joskus ovat päivän käytön jälkeen ihan puhtaan näköiset ja tuoksuiset, joten laitan samat seuraavanakin päivänä. Mies tekee samoin. Kauhistelkaa tätä
Vaikken rintsikoita pesekään joka päivä, niin kyllä meidän perheessa kaikki vaihtaa alkkarit päivittäin! En sietäisi mieheltä, että vaihtais 5 pv välein, ei edes Lapin vaelluksella!
Kaksi pointtia: 1) pienten rintojen alle ei jää hirveästi mitään hikitilaa, toisin kuin isojen rintojen alle. 2) useimmat laihat ihmiset ei hikoile juuri ollenkaan normaaleissa päivän toimissa. Ihmisen ominaishaju tietenkin tarttuu rintsikoihin, hikoili tai ei, mutta ominaishaju ei ole yleensä kauhean epämiellyttävä kuten hienhaju on. Päinvastoin, ominaishaju voi olla jopa kiihottava ja toimia seksielämän hyväksi. ;)
liivejä viikon, joskus vaihdan puolivälissä jos olen hionnut. Ja en haise, nenäni on HYVIN herkkä hajuille. Liivejä käytössä alta kymmenet, yhdet urheiluliivit. Injoan syvästi käsipyykkiä, joten pesen pesupussissa koneessa. Meidän koneessa on alusvaateohjelma erikseen, ja hyvinä ovat pysyneet. Kokoni on sellainen, että joudun ostamaan liivit liiviliikkeestä, ja ne maksaa 85-100 euroa kappale :/
Alushousut vaihdan joka päivä, samoin paidan. Minulla ainakin se hien haju tarttuu paitaan, ei rintsikoihin. Molempia kyllä haistelen kovasti. :)
Pitäisi kyllä mennä ostamaan useammat rintsikat, taas on tilanne että vain parit kunnolliset ja sitten vanhoja luiruja.
Kotioloissa saatan käyttää viikon yhtiä. Vaihdan toki jos hikoaa ja urheiluliivt pesen käytön jälkeen.
Aktiivikäytössä on kolmet arkiliivit ja kolmet urheiluliivit. Kahdet paremmat juhlakäyttöön.