Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka kauan pidät samoja rintsikoita?

Vierailija
21.08.2009 |

Pesetkö / vaihdatko joka päivä?

Kuinka monet aktiivikäytössä?

Löytyykö "juhla"vermeet erikseen?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukea. Joten tietenkin pesen ja huuhtelen liivejä jokaisen käytön jälkeen. Tuki säilyy ja rahaa menee vähemmän.

Vierailija
22/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö dödöä?

Vaikkei niin hikoilisikaan. Joten likaiset niistä liiveistä tulee silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä rinnoista on myös se hyöty, että voi ostaa noita kympin liivejä. Näihin lolloihin tarvitsee kunnon tuen. En ole halpismerkeissä koskaan nähnyt kokoani E70.

liivit maksavat 10-20 euroa, ostan ne pääasiassa H&M:ltä, joitakin on Lindexiltä. Ja osa on alesta, kolmet liivit on joiden hinta oli 1-3 euroa. Otan liivit aina pois heti kun tulen kotiin, laitan ylle vain jos lähden töihin, kauppaan, kuntoilemaan joten säilyvät pitkään hyvinä kun en jatkuvasti käytä. Jotain iloa pienistä rinnoista sentään, että voi olla ilman liivejä

Vierailija
24/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman päivän samoja liivejä. Olen kotona ja päivät voi olla aika leppoisia.

Jos illalla käyn saunassa ja en ole seuraavana päivänä lähdössä kotoa minnekkään niin en laita dödöä ollenkaan.

Vierailija
25/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei ole tosi kova helle ja hikoiluta sen takia paljon.

Vierailija
26/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en koskaan käytä dödöä.

useamman päivän samoja liivejä. Olen kotona ja päivät voi olla aika leppoisia. Jos illalla käyn saunassa ja en ole seuraavana päivänä lähdössä kotoa minnekkään niin en laita dödöä ollenkaan.

Vierailija
27/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siivoan tai leivon ja hikoan vaihdan päivittäin jos konttorihommaa niin pari kolme päivää menee samoilla liiveillä, yöksi otan liivit pois

Vierailija
28/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän liivejä n.3päivää..käytössä 10liivit..parit on juhliin ja parit miestä varten=)

Vierailija
29/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten rintsikat HAISEVAT päivän käytön jälkeen hieltä.

Osa - noin kolmasosa tutkimusten mukaan - ei haista omaa hienhajuaan, toinen kolmasosa haistaa sen ajoittain muttei aina. Ja vain kolmasosa haistaa sen aina.

Joten vaikka ette itse haistaisikaan ritsikoista pahaa hajua, se ei todista etteikö sitä niissä olisi. Vaihtoon siis joka päivä ja aina urheilun päälle!

PS: rintsikat pysyvät parempinakin, kun niitä ei pidä montaa päivää peräkanaa. Hiki ja lika kuluttavat kangasta.

Vierailija
30/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoo kyllä haistavansa omankin hikensä. Suihkussa käyn usein enkä hieltä haisevia tai muuten haisevia vaatteita päälle pue. Mistä rinnan alta sitä hikoilee? Minulla ei rinta "roiku" ihon päällä. On siis niin pienet tissit että töröttävät siinä vaan, ei jää rintakehän ihoa yhtään tissin alle hikoamaan

Joten rintsikat HAISEVAT päivän käytön jälkeen hieltä.

Osa - noin kolmasosa tutkimusten mukaan - ei haista omaa hienhajuaan, toinen kolmasosa haistaa sen ajoittain muttei aina. Ja vain kolmasosa haistaa sen aina.

Joten vaikka ette itse haistaisikaan ritsikoista pahaa hajua, se ei todista etteikö sitä niissä olisi. Vaihtoon siis joka päivä ja aina urheilun päälle!

PS: rintsikat pysyvät parempinakin, kun niitä ei pidä montaa päivää peräkanaa. Hiki ja lika kuluttavat kangasta.

Vierailija
31/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä pesette päivittäin? Alushousut vaihdan päivittäin, mutta enhän vaihda t-paitaakaan päivittäin. Vaihdan paidan sitten, kun se tuntuu likaiselta. Sama koskee rintsikoita. Kesällä vaihdan useammin, talvella menee parikin viikkoa. (urheillessahan on eri rintsikat - ja ne ovat ne, jotka hikoavat). En edes halua pestä niitä päivittäin, koska elämässä on muutakin tekemistä, kuin käsipestä rintsikoita. Ja koneeseen en laita. Minusta 60 euroa on niin kova summa (ja sen minä maksan rintsikoista), että kohtelen niitä hellävaroen, jotta kestävät pitkään. Minulla on 4-5 rintsikat ja yhden juhlaan.

Ei rintsikoita voi verrata t-paitaan. Rintsikat ovat koko ajan lähinkontaktissa iholle, sellaisessa paikassa (kuten esim. rintojen alla, kainalossa), jossa hikeä erittyy kyllä enemmän kuin vaikkapa mahan iholla. Juuri siksi pesen ne päivittäin, että ostan vain hyviä ja arvokkaita liivejä ja haluan niiden pysyvän pitkään käytössä. Kuivunut hiki ja muu ihoerite haurastuttaa elastista materiaalia. Eikä käsinpesu ole ongelma tai iso projekti. Käyn itse joka ilta suihkussa ja samassa yhteydessä huljutan liivit suihkun alla. Jos olen enempi hikoillut, käytän tavallista käsisaippuaa pesuun.

Vierailija
32/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon haistavani oman hien. Jos haistan sen paidoissa, niin luulen, että haistan sen rintsikoistakin.

Minulla on isot rinnat, mutta kaaritukihan pitää rinnan törröllään eikä se rinta roiku. Kyllä ne rinnat hikoilee silloin, kun on ilman liiviä ja iho on ihoa vasten.

Minkä sille mahtaa, että on tällaista hikoilematonta sorttia. Hikoilen harvoin edes jumpassa - muilla naisilla on paitakin ihan märkä, ja minulla ei välttämättä edes kainaloista hikoile. Eikä minulla ole koskaan elämässäni neljäänkymmeneen vuoteen ollut paita hiestä märkä.

uskoo kyllä haistavansa omankin hikensä. Suihkussa käyn usein enkä hieltä haisevia tai muuten haisevia vaatteita päälle pue. Mistä rinnan alta sitä hikoilee? Minulla ei rinta "roiku" ihon päällä. On siis niin pienet tissit että töröttävät siinä vaan, ei jää rintakehän ihoa yhtään tissin alle hikoamaan

Joten rintsikat HAISEVAT päivän käytön jälkeen hieltä. Osa - noin kolmasosa tutkimusten mukaan - ei haista omaa hienhajuaan, toinen kolmasosa haistaa sen ajoittain muttei aina. Ja vain kolmasosa haistaa sen aina. Joten vaikka ette itse haistaisikaan ritsikoista pahaa hajua, se ei todista etteikö sitä niissä olisi. Vaihtoon siis joka päivä ja aina urheilun päälle! PS: rintsikat pysyvät parempinakin, kun niitä ei pidä montaa päivää peräkanaa. Hiki ja lika kuluttavat kangasta.

Vierailija
33/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaa... tuo vedessä huljutteluko on sitä teidän päivittäin pesemistä? Joku toinenkin vertasi pesua hampaidenpesuun. Poistaako pelkkä vesi hien?

Minä taas kun pesen, pesen pesuaineelle, annan liota puoli tuntia, sitten huuhdon ne kolmeen kertaan. Se on sellainen 15 min operaatio, jota inhoan.

miksi ihmeessä pesette päivittäin? Alushousut vaihdan päivittäin, mutta enhän vaihda t-paitaakaan päivittäin. Vaihdan paidan sitten, kun se tuntuu likaiselta. Sama koskee rintsikoita. Kesällä vaihdan useammin, talvella menee parikin viikkoa. (urheillessahan on eri rintsikat - ja ne ovat ne, jotka hikoavat). En edes halua pestä niitä päivittäin, koska elämässä on muutakin tekemistä, kuin käsipestä rintsikoita. Ja koneeseen en laita. Minusta 60 euroa on niin kova summa (ja sen minä maksan rintsikoista), että kohtelen niitä hellävaroen, jotta kestävät pitkään. Minulla on 4-5 rintsikat ja yhden juhlaan.

Ei rintsikoita voi verrata t-paitaan. Rintsikat ovat koko ajan lähinkontaktissa iholle, sellaisessa paikassa (kuten esim. rintojen alla, kainalossa), jossa hikeä erittyy kyllä enemmän kuin vaikkapa mahan iholla. Juuri siksi pesen ne päivittäin, että ostan vain hyviä ja arvokkaita liivejä ja haluan niiden pysyvän pitkään käytössä. Kuivunut hiki ja muu ihoerite haurastuttaa elastista materiaalia. Eikä käsinpesu ole ongelma tai iso projekti. Käyn itse joka ilta suihkussa ja samassa yhteydessä huljutan liivit suihkun alla. Jos olen enempi hikoillut, käytän tavallista käsisaippuaa pesuun.

Vierailija
34/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten rintsikat HAISEVAT päivän käytön jälkeen hieltä. Osa - noin kolmasosa tutkimusten mukaan - ei haista omaa hienhajuaan, toinen kolmasosa haistaa sen ajoittain muttei aina. Ja vain kolmasosa haistaa sen aina. Joten vaikka ette itse haistaisikaan ritsikoista pahaa hajua, se ei todista etteikö sitä niissä olisi. Vaihtoon siis joka päivä ja aina urheilun päälle! PS: rintsikat pysyvät parempinakin, kun niitä ei pidä montaa päivää peräkanaa. Hiki ja lika kuluttavat kangasta.

jos et kunnolla haista hikeäsi, takuulla luuletkin, ettet haise.

Rinnan ei tarvitse roikkua yhtään missään. Rintaliivi hautoo siitä kohtaa ihoa kuitenkin voimakkaammin kuin pelkkä paita. Useimmat rintsikat ovat vieläpä ainakin sekotekuitua, joten ne kyllä hiostavat aika lailla.

PS: minullakin on terhakat a-rinnat, suihkussa käyn vähintään päivittäin, koko vaatekerta vaihdetaan joka päivä... ja silti varsinkin rivakoiden töiden tai urheilun tai kesäkuuman päivän jälkeen rintsikat haisevat hielle reilusti.

Vierailija
35/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä palstalla on niin vaikea joidenkin uskoa, että osa meistä tosiaan haistaa omat hikensä, eritteensä ja muut hajunsa? Kun kerran siihen sinunkin mukaasi osa ihmisistä kuitenkin pystyy, niin miksipä en siis minä. Ja kuten tuo toinenkin kirjoittaja sanoi, niin jos haistan hien paidoista ja muista vaatteista, niin miksi en haistaisi rintsikoistakin.

Lisäksi toisten ihmisten hiki haisee voimakkaamin kuin toisten, joillakin ei haise juuri ollenkaan.

T:12

jos et kunnolla haista hikeäsi, takuulla luuletkin, ettet haise.

Rinnan ei tarvitse roikkua yhtään missään. Rintaliivi hautoo siitä kohtaa ihoa kuitenkin voimakkaammin kuin pelkkä paita. Useimmat rintsikat ovat vieläpä ainakin sekotekuitua, joten ne kyllä hiostavat aika lailla.

PS: minullakin on terhakat a-rinnat, suihkussa käyn vähintään päivittäin, koko vaatekerta vaihdetaan joka päivä... ja silti varsinkin rivakoiden töiden tai urheilun tai kesäkuuman päivän jälkeen rintsikat haisevat hielle reilusti.

Vierailija
36/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tosiaan laita dödöä sille alueelle, joka jää liivin sisään. Dödö pannaan kainaloon, ei kylkeen.

Vaihdan liivejä tarpeen mukaan, max. 4 päivää ehkä, urheillessa ja muuten hikisissä hommissa tai helteellä tietysti päivittäin.

Eikä haise, paidan kainalo alkaa haista paljon aikaisemmin nuhjuiselle. Useimmat paidat pesen päivän käytön jälkee (aika paljon tulee pidettyä tiukahkoja trikoopaitoja, jotka istuvat kainalostakin melko korkealla).

Vierailija
37/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä kahdet aktiivikäytössä (imetysmallia), imetys on kyllä lopuillaan max kerran päivässä.

Yöllä en enää käytä.

Vierailija
38/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa kuin hampaidenpesussa. En tajua miksi tuollaisista asioista tehdään niin vaikeita. Ja onhan nykyäänkin kaiken maailman käsinpesukuulia ja vaikka mitä. Sen kun huljuttulee.

Ei menisi kauaa aikaa ja olisi kiva saada joka päivä puhtaat rintsikat. Tosielämässä kuitenkin käytän samoja rintsikoita viikonkin putkeen kun elämä pikkuisten kanssa väsyttää sen verran (kivaa kyllä on), että minimoin kaikki hommat tällähetkellä tärkeysjärjestykseen.

Ehkä sitten muutaman vuoden päästä pesen rintsikat joka päivä, niin ja myös silitän useammin kuin pari kertaa kuukaudessa; )

Vierailija
39/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja rintsikoita pidän 2-3 päivää, mitään juhlarintsikoita ei ole erikseen. Mun kaikki rintsikat on hyviä ja kalliita.

Urheilurintsikoita on neljät, tavallisia kahdeksat.

Vierailija
40/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä hiukan useammin. Liivejä on käytössä laskujeni mukaan 5-6kpl, ei erikseen juhliin.