Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka kauan pidät samoja rintsikoita?

Vierailija
21.08.2009 |

Pesetkö / vaihdatko joka päivä?

Kuinka monet aktiivikäytössä?

Löytyykö "juhla"vermeet erikseen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivikäytössä tälle hetkelle seitsemät liivit. Ostan muutamat vuodessa (Tuosa seitsemässä on kyll tällä hetkellä yhden 3 vuotta vanhat ihan hyvät vielä). Ei ole erikseen juhla-alusvaatteita, mun kaikki alusvaattet on hyviä ja kauniita ja mukavia.

Vierailija
2/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä löytyy kuudet liivit. Kaikki on sekä arkeen että juhlaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet urheiluliivit käytössä yhtä aikaa. Muuten käytän niitä, mitkä sopivat vaatteisiin. Mulla on aina samanväriset liivit kuin paita/mekkokin.

Juhla-alusvaatteet ovat erikseen. Nekin vaatteiden mukaan.

Vierailija
4/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kotiäitinä vissiin olen antanut itseni repsahtaa... Ja liivejä käytössä vaan kolmet. =/

Ilmankos tuli mieleen tästä kyssäriä laittaa... oikein aavistin.

t. ap

Vierailija
5/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... miks ne pitäis pestä päivittäin??

Vierailija
6/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän samoja usemman päivän.

Vierailija
7/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivit joka käyttökerran jälkeen. Pysyvät parempina pidempään, eikä mulla ole varaa ostaa uusia liivejä joka välissä.

Itselläni on ehä kymmenet liivit jotain vaihtelen. Plus sitten urheiluliivit.

Vierailija
8/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän samoja usemman päivän.

Vierailija
9/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin pesen kaikki kunnon liivit. Altiivikäytössä nyt kolmet hyvät, kaarituelliset Primadonnat ja yhdet urheiluliivit. Lisäksi kotikäyttöön huonommin istuvia vanhoja liivejä. Juhlavermeiksi valitsen jotkut noista paremmista liiveistä. Käytän niitä arkenakin, koska yksinkertaisesti istuvat päälle niin hyvin.

Vierailija
10/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikoilen _todella_ vähän.

Jos on hellepäivä tai hikoilen muusta syystä niin toki vaihdan useammin.

Vierailija
11/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun liivit alkavat vaikuttaa siltä että kaipaavat pesua. En jaksa joka päivä pestä. Yhtäaikaa käytössä on 3-5 liivit, muita löytyy kaapista melkein parikymmentä mutta niitä käytän harvemmin/juhlissa (olkaimettomia, halterneck-liivejä jne.)

Lisäksi parit urheiluliivit jotka pesen aina käytön jälkeen

Vierailija
12/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä pesette päivittäin? Alushousut vaihdan päivittäin, mutta enhän vaihda t-paitaakaan päivittäin. Vaihdan paidan sitten, kun se tuntuu likaiselta. Sama koskee rintsikoita. Kesällä vaihdan useammin, talvella menee parikin viikkoa. (urheillessahan on eri rintsikat - ja ne ovat ne, jotka hikoavat).

En edes halua pestä niitä päivittäin, koska elämässä on muutakin tekemistä, kuin käsipestä rintsikoita. Ja koneeseen en laita. Minusta 60 euroa on niin kova summa (ja sen minä maksan rintsikoista), että kohtelen niitä hellävaroen, jotta kestävät pitkään.

Minulla on 4-5 rintsikat ja yhden juhlaan.

Vierailija
13/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin liivit saavat palautua itsekseen eivätkä venähdä niin nopeasti pilalle. Pesen aika harvoin, ehkä tuon kerran kuussa. Jos olen hikoillut niin sitten tietenkin heti, mutta en mä arkipäivänä niin hirveästi hikoile ja urheiluliivit on asia erikseen.

Mulla on tällä hetkellä ehkä 6-7 liivit arkikäytössä ja parit erilaiset (olkaimettomat, halterneck) juhlaliivit sekä parit hikisempään käyttöön.

Vierailija
14/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei omista erikseen juhla- ja arkirintsikoita..

Mutta arki-ja seksirintsikat on erikseen ;D

Omistan:

neljät imetysliivit

kolmet push -upit

ja

kolmet tavalliset kaarituelliset

Vierailija
15/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä paljon rahaa kiinni rintsikoissa..?

Jos yhdet maksaa 50-60 euroa, ja teillä on niitä jopa 15 kappaletta...

Vierailija
16/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllähän iho aina erittää.

Itse kyllä vaihdan aika ahkeraan ja pesen myös, koska liivit pysyvät parempina pidempään ja tukevat ihan eri tavalla. Eri asia tietysti on sitten jotkut halpisliivit, jotka voi huoletta

pestä koneessa.

Vierailija
17/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivikäytössä tällä hetkellä 7 tai 8 rintsikat ja kolmet urheilurintsikat (jotka pesen tai vähintään huuhdon joka käytön jälkeen heti.) Juhlarintsikoita on muutamat erikseenkin, mutta vaatteesta riippuu käytänkö juhlissa niitä vain arkirintsikoita. Arkirintaliivini ovat tukevampia ja usein paremman tuntuisia päällä, mutta eivät toimi kaikkien juhla-asujen kanssa.

Teille, jotka ihmettelette muiden tiheää pesutahtia. Vaikka ei hikoilisikaan (ja ihminen hikoilee enemmän kuin huomaa) niin ihosta tarttuu vaatteisiin rasvaa, joka ei ole hyväksi kuiduille. Rintaliivit menevät nopeammin huonoksi, jos niitä ei pestä usein.

Vierailija
18/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa kuin hampaidenpesussa. En tajua miksi tuollaisista asioista tehdään niin vaikeita. Ja onhan nykyäänkin kaiken maailman käsinpesukuulia ja vaikka mitä. Sen kun huljuttulee.

Vierailija
19/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivit maksavat 10-20 euroa, ostan ne pääasiassa H&M:ltä, joitakin on Lindexiltä. Ja osa on alesta, kolmet liivit on joiden hinta oli 1-3 euroa.

Otan liivit aina pois heti kun tulen kotiin, laitan ylle vain jos lähden töihin, kauppaan, kuntoilemaan joten säilyvät pitkään hyvinä kun en jatkuvasti käytä. Jotain iloa pienistä rinnoista sentään, että voi olla ilman liivejä

Vierailija
20/49 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö dödöä?