Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettääkö mies

Vierailija
21.08.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan petä. Riippuu niin miehestä (ja jotkut väittää että riippuu naisestakin)

Vierailija
2/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen ensin. no niin mielipiteitä kehiin niin selvitään tästäkin yöstä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö mieheni?

Oli pari kuukautta sit laivalla kavereiden kanssa ja miehestä ei kuulunnut ekana iltana mitään ei viestiä ei soittoa ja kun kysyin miks ei soittanut ni hän vastasi että ei viitsinnyt kännissä soittaa. Tuliaisia hän kyllä muisti tuoda oikein liiankin kanssa. No nyt pari viikkoa sit hän oli työmatkalla. Pari päivää ennen matkaa hän sanoi että mitä jos yöpyisin hotellissa mä sanoin et miks matkaa on vain noin 50 km. Reissu koitti ja hän soitti että työosuus on ohi ja he käyvät vielä lounaalla ei mene kauan ja tulee sen jälkeen kotiin ja sanoi vielä että ajokunnossa ollaan älä huoli ja lässyn lässyn. Kuinka ollakkaan tunnin päästä tulee viesti, menee vähän myöhempään ja jään hotellille yöksi hyvät yöt. Ei oo ees eka kerta ku reissut venyy ja kaikista en edes tiedä kenen kanssa (vaikka kertoo kyl) ja missä on milloinkin ollut? Luottamus häviää vähitellen vaikka toinen silmät kirkkaana vakuuttaa ikinä en sua pettäis miten voit edes kuvitella. Parisuhde ok välillä vaikeaa mut viime aikoina mennyt hyvin. Tuun kohta hulluksi kun aina pitää miettiä ja epäillä toista.

Vierailija
4/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietenkin täysin ok kun se ei johda mihinkään muuhun. Mutta jos ajatuksena on että olisi edes valmis muuhun kun siihen ryhtyy (oli se sitten sähöpostien / tekstiviestien laittoa ym.) niin se on jo pettämisen 1-vaihe.

Vierailija
5/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä petä, mutta merkit on kyllä olemassa.

Kokeile joskus yllättäen kysyä asiaa, katso hermostuuko.Älä mieti asiaa liikaa.

m 40 vaimo pettää.

Vierailija
6/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon häneltä kysynytkin ihan yllättäen ja silloin hän kyllä hermostui.

Vierailija
7/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö mieheni? Oli pari kuukautta sit laivalla kavereiden kanssa ja miehestä ei kuulunnut ekana iltana mitään ei viestiä ei soittoa ja kun kysyin miks ei soittanut ni hän vastasi että ei viitsinnyt kännissä soittaa. Tuliaisia hän kyllä muisti tuoda oikein liiankin kanssa. No nyt pari viikkoa sit hän oli työmatkalla. Pari päivää ennen matkaa hän sanoi että mitä jos yöpyisin hotellissa mä sanoin et miks matkaa on vain noin 50 km. Reissu koitti ja hän soitti että työosuus on ohi ja he käyvät vielä lounaalla ei mene kauan ja tulee sen jälkeen kotiin ja sanoi vielä että ajokunnossa ollaan älä huoli ja lässyn lässyn. Kuinka ollakkaan tunnin päästä tulee viesti, menee vähän myöhempään ja jään hotellille yöksi hyvät yöt. Ei oo ees eka kerta ku reissut venyy ja kaikista en edes tiedä kenen kanssa (vaikka kertoo kyl) ja missä on milloinkin ollut? Luottamus häviää vähitellen vaikka toinen silmät kirkkaana vakuuttaa ikinä en sua pettäis miten voit edes kuvitella. Parisuhde ok välillä vaikeaa mut viime aikoina mennyt hyvin. Tuun kohta hulluksi kun aina pitää miettiä ja epäillä toista.

Vaikea sanoa että petetäänkö sua. Voi hyvinkin olla että miehesi haluaa hiukan omaa tilaa ja aikaa eikä kyse ole pettämisestä.

Minun tapaus oli tosin synkempi. Valheita menoista, viesteistä ym. ja tosiaankin vannottiin ettei koskaan pettäisi minua, olinhan kuulemma hänelle parasta maailmassa... mutta kaikkihan kuitenkin selviää jossain vaiheessa.

Tiedän miltä tuntuu kun kaikki energia ja ilo menee jatkuvaan epäilemiseen.

Vierailija
8/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdasmielinen, mutta onko harmitonta flirttiä?

Veteen piirretty viiva!

Kyllä pettäminen lähtee jo mielestä ja lopulta johtaa tekoihin ja taas tulee lisää isättömiä lapsia ja perheet hajoaa...surullista!

Vierailija
9/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdasmielinen, mutta onko harmitonta flirttiä? Veteen piirretty viiva! Kyllä pettäminen lähtee jo mielestä ja lopulta johtaa tekoihin ja taas tulee lisää isättömiä lapsia ja perheet hajoaa...surullista!

flirttailen leikkisästi työpaikan miesten kanssa eikä minulle samoin kun ei heillekkään tulisi mieleen pettää omaa kumppania.

Vierailija
10/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että tämä perhe ei hajoa.

Vierailija
11/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kertyä pieniä asioita. Ihan luonnollisia, voi olla sattumaa, voi olla niin tai näin.

Meillä yleisin merkki on, että kännykkä a) hukkuu, b) akku loppuu, c) ei ole kenttää, d) ei toisetkaan vaimoille soitelleet. Siis kännykkä alkaa ensimmäisenä reistata.

Sitten tulee mm. yllättäviä menoja: palaveri onkin työajan jälkeen, lounas onkin työpalaveri, roskapussia viedään puolituntia, saunaa pitää päästä lämmittämään yksinään.

Rahanmeno. Miehellä ei yks kaks olekaan rahaa ja minä saan kaivaa pussiani ruokakaupassa, ravintolassa, jäätelökioskilla.

Ylenmääräinen suihkuttelu ja hygienian hoito. Mies on muutenkin tarkka, mutta nyt käykin ostamassa ihan itse uudet kalsarit, partaveden, suihkugeelin. Sukatkin pitää uusia. Parturissa käydään ahkerammin.

Näistä sitten päättelen, että jotain on meneillään. Paras on kuitenkin jos jotain epäilen, niin hän haukkuu minua vainoharhaiseksi hulluksi, mustasukkaiseksi akaksi... Tämä on ollut tähän saakka varmistus, että juttu on meneillään.

Mies on pettänyt ja tulee varmaan pettämään jatkossakin. Tälläista kai tämä elämä on.

Vierailija
12/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, eli pettää.

Vierailija
13/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse runsas vuosi sitten eronnut vajaa nelikymppinen nainen. Toisen eronneen ystäväni kanssa olemme pistäneet merkille ja paljon puhuneet siitä miten esimerkiksi ravintolassa 90% silmäpeliä pitävistä miehistä on varattuja. Sormus sormessa.

Jotenkin menee usko näihin ukkoihin. Ovat ihan härskisti saalistamassa, tulee itsellekin sellainen olo että mistä ihmeestä sellaisen tyypin löytää joka on uskollinen vaimolleen?

Yksikin tapaus sanoi minulle kun teki kanssani tuttavuutta (hänellä ei ollut sormusta) että hän on "melkein vapaa" ja että ei ole ikinä rakastanut avovaimoaan. Ihan tuosta vain lonkalta. Halusi minut petiinsä mutta kuitenkin antoi heti kättelyssä ymmärtää että kyse on vain seikkailusta. En lähtenyt mukaan, mutta joku kanssasisareni luultavasi kyllä. Seurasin paria tanssilattialla...

Surullista.

Vierailija
14/14 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen vain jotenkin tiennyt että nyt on joku juttu meneillään"

Et olisi voinut osuvammin kertoa! Niin tuttua! Vuosi sitten lähdin mutta muistan kyllä tuon kaiken hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi