Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laitat huomenna päällesi töihin?

Vierailija
20.08.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittasin valkoiset m-koon pyjamahousut ja valkoisen housuihin sopivan pystykaulusjakun, jossa taskut edessä sekä rintatasku. Jalkaan valkoiset sukat ja nahkaiset anatomiset sandaalit. Tukan kiinnittäisin ponnarille. Kaulaan avainnauha johon työpaikan avaimet.

Vierailija
2/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kypsä mun duuniin ja ihan sama mitä siellä on päällä. Joo, mä tiedän, että oma asenteeni on perseestä, mutta mä en JAKSAAAAAAAAAAA. Oon vaan niin jymähtänyt, etten edes tee asialle mitään. HUOH:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hieman tyylitajua ja parempaa hajuvettä, niin saat veloitettua isompaa taksaa, eikä tarvitse jyystää peräkammarin poikien kanssa.

Vierailija
4/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hajuvettä 11 suosittelee?

Huulipunasta en kuitenkaan luovu!

Vierailija
5/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja teen perjantaisin paperitöitä kotona :o) Ihan sama, mitä on päällä!

Ja viikonloppu alkaa viimeistään klo 13.

Vierailija
6/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laitan mustat leggingsit, mustan pellavaisen minihameen ja mustan t-paidan. Lisäksi kirkkaanpunainen neuletakki. Jalassa on mustat korkkarit.

Vierailija
7/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja jonkun nyppysen paidan.

Mä oon niin kypsä mun duuniin ja ihan sama mitä siellä on päällä. Joo, mä tiedän, että oma asenteeni on perseestä, mutta mä en JAKSAAAAAAAAAAA. Oon vaan niin jymähtänyt, etten edes tee asialle mitään. HUOH:

Enkä ole edes yhtään kypsä työhöni, vaan nautin siitä joka päivä. Menen siis opettamaan teidän teinejänne.

Vierailija
8/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan arvaavat heti ammatin? :D

9/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin päälleni ne ainoat oikeat työvaatteet.

Se on sitä Dimex-Jalas -linjaa ;-)

Vierailija
10/10 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten painun noin kahdentoistamaissa treenaamaan ja päälle kämäset verkkarit ja t-paita...sitten taas samaiset farkut ym....

ja haen lapset tarhasta ja aloitan viikonlopun...

eli ei töitä mutta aikaa tehdä mitä tykkään....joten nautin