MIKSI kukaan käyttää siteitä muuten kuin synnytyksen jälkeen?
Yksikään side ei pidä oloa "kuivana" kuten tamponi (tai kuppi, jota tosin en ole kokeillut enkä varmaan aiokaan, kun luin jostain, että sen tuntee).
Kommentit (69)
kysyypi pienivuotoinen..
muuta kuin tamppoonia, silloin ei tunne että menkkoja edes olisi. se on niin ällöö ku tuntee kun siteeseen lorahtelee, hyi.
muistatteko ne ihanat paksut siivekkeettömät terveyssiteet, jotka olivat markkinoilla ennen näitä ultraohuita Alwayseja ja muita? Siinäpä vasta ihana tuote, kolme senttiä veristä vanua persvaossa! Kylläpä kaipaan takaisin teinivuosiin...
Kaikille tamponi ei sovi, vaikka olisi oikein. Ihme kun ap jakelee omia mielipiteitään "tietona"
No se on sitä, että menkkojen toisena päivänä istut tuolissa tunnin pari ja sitten nouset. Tuntuu miten siteeseen oikein hulahtaa verta. Usein tulee myös sellaisia parin senttiä läpimitaltaan olevia hyytymiä.
tamppoonia :) Aina olen käyttänyt siteitä ja niissä aion pysyäkin. Kuukautiset ei kestä kuin 2-3pvä ja on sen verran niukkaa että tuntuu turhalta koko vekotin. Ja muutenkin, side on paljon! helpompi ottaa pois ja laittaa uusi tilalle. :)
että mä en ainakaan unge mun värkkiini mitään ylimääräistä, yök!
mulla ne napit eivät valitettavasti lopettaneet kuukautisia :( vaan vuotoa tilee joskus 2 krt kuussa 3 pv..
ap, joka alkaa olla jo vähän kyllästynyt aiheeseen..
Nuorempana käytin pelkkiä tamponeja ja se oli ok.
Nykyään käytän vain kestositeitä, ja minulla on runsaat kuukautiset, mutta näillä olo ei ole niin epämukava kuin kertakäyttöisillä muovisiteillä, e ilorahteluakaan tunne sillälailla. Koska kestositeen pinta on kangasta, se ei hirveästi eroa alushousujen tunnusta ja kuiviltakin nämä tuntuvat.
Jos kupin on asentanut oikein, sitä ei tunne. Minä en käytä tamponia koska SEN tuntee ja siinä on vielä se TSS-vaara.