Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kukaan käyttää siteitä muuten kuin synnytyksen jälkeen?

Vierailija
20.08.2009 |

Yksikään side ei pidä oloa "kuivana" kuten tamponi (tai kuppi, jota tosin en ole kokeillut enkä varmaan aiokaan, kun luin jostain, että sen tuntee).

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole harrastanut seksiä kuin lapsia tehdessä?

ap

Vierailija
22/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole harrastanut seksiä kuin lapsia tehdessä? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tuo "veren hulahdus" on todella epämielyttävä ajatus. Jos jotain tuollaista hulahtaisi kesken työpäivän johonkin siteeseen ja olisi vaikka valkkoiset housut jalassa... Mieluummin sitten vaikka buranaa kipuun ja tamponi.

Tamponi muutaman tunnin välein vaihdettuna tuntuu niin paljon intiimimmältä ja hygieenisemmältä!

Vierailija
24/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt tamponia, noin muuten kuin kokeilumielessä siis. Miksi? Yksi syy (ja varmasti suurin) on runsas vuoto; jopa 10 päivää kestävä "tulva", 3 ensimmäisen päivän aikana ei voi ajatellakaan edes ylimääräisiä liikkeitä tai "hulahtaa". Side on silloin 5 pisaran yöside mutta sekin pitää vaihtaa parin tunnin välein. Tätä jatkuu siis alkupäivät joka kuukautisissa...

Vierailija
25/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

sanoin etten tunge ylimääräistä, ja varsinkaan tamponia, se on kuvottavaa.

Mutta sinulle se taitaa olla miehen korvike.

5

Vierailija
26/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole harrastanut seksiä kuin lapsia tehdessä? ap

Viitonen ei halunnut tunkea värkkiinsä mitään ylimääräistä noin ylipäänsä!

Eli siten liittyy aiheeseen

Vierailija
27/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti "Vain yhden asian kelpuutan ja senhän sinä arvaatkin, Tiedät kai miten niitä lapsia tehdään, luulisin."

ap

Vierailija
28/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää kun joskus joutuu käyttää tampponia, jos en ehdi kiehauttaa kuppia tms. Siteet ei passaa mulle ollenkaan. Onneksi löysin kupin, se on niin huomaamaton!

Mä leikkasin sen kupin antennin kokonaan irti, muuten se hankas. Nyt kuukautiset ei enää ketuta!

Vierailija
29/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei tosiaan sovi mikään hormonivalmiste aivohalvausriskin vuoksi...

Käytin muuten joskus sinkkuna tamppooneita huomaamattomuuden vuoski mutta synnytysten jälkeen mukavuudenhaluni on muuttanut käytäntöä ja nautin näin enemmän kuukautisajastani..

28: Mulle ei tulis pieneen mieleenkään käyttää valkoisia housuja menkkapäivinä :D

Käytän mielummin tummia housuja ja säilytän mielenrauhani..

(Eikä mulla oo kyllä tullut ohivuotoja varmaan ikinä muutoin kuin joskus yöllä..)

T: 20/24

Vierailija
30/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tampooneja koska:

- tuntuu etten saa survottua sitä tarpeeksi syvälle, että se olis kunnolla paikoillaan

- pois ottaessa tuntuu kuin koko emättimen limakalvo tulis mukana ----> sattuuuuu!!!!!

Vierailija
31/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponit miehen korvike? Enköhän valitsisi esim. kurkun, jos siitä olisi kysymys ;)

ap

Vierailija
32/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteet hankaavat multa ihon rikki, verille asti. Ja se hulahtelu on inhottavaa.

Vierailija
33/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Eikö se nyt oo ihan sama mikä kenenkin mielestä on mukavin suoja?

Kaikenlaisia vaihtoehtoja löytyy joten kaikille niille löytyy ostajia.

Naurettavaa pitää "tyhmänä" jonkun toisen tapaa huolehtia kuukautisistaan.

Vierailija
34/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta av:lla voi ja saa tapella kaikesta, etenkin kaikesta, mitä vessassa tapahtuu.

ap

Vierailija
35/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en käytä tamponia, koska pidän sidettä parempana vaihtoehtona,kuukautiseni ovat todella runsaat. Enkä suostuisi mitään e-pillereitä syömään, koska ylimääräiset hormoonit voivat aiheuttaa ties mitä. Itselleni tuli kova päänsärky, mistä en ole ennen (enkä jälkeen) kärsinyt.

Vierailija
36/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärky on kai aika yleinen oire pillereistä, mutta mulla taas minipilleri Cerazette on kokonaan lopettanut migreenikohtaukset, joita ennen oli vähintään kerran kuussa..on se jännä, miten erilaisia elimistöjä voi naisilla olla :/

ap

Vierailija
37/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niukkaan vuotoon passaa hyvin pikkuhousunsuojat

Vierailija
38/69 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sekä sisälle tunkeminen että ulos kiskominen yleensä sattuu. Eikä kyse ole siitä että olisin jotenkin liian kuiva, seksissä tuntuu että olen joskus liiankin märkä.

- Kun menkat ovat pahimmillaan en voi mitenkään luottaa että pelkkä tampooni pitää. Pahimpana päivänä kyllä laitan tampoonin JA siteen, jos lähden ulos.

- Side on kätevä kääriä rullalle ja laittaa muovikääreessään roskikseen. Tampooni on ällöttävä limainen ja märkä vanunpala, jonka vesaspaperiin kääriminen ällöttää mua.

Vierailija
39/69 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki muut suojat (erilaiset tamponit on kokeiltu, samoin kuppi) pahentaa menkkakipuja potenssiin tuhat. Siis ihan synnytyssupistuksiin verrattavat on ne kivut. Tee siinä sitten töitä, hah. Siteitä kun käytän, pärjään kolmiosärkylääkkeillä ja olen työkykyinen.

Kyllä se limainen vaippa housuissa on pienempi paha kuin se kamala, hirveä, joskus tajun vievä kipu. Ja kaikilla kun ei hormoniehkäisykään tuohon auta, tai sit ne sivuvaikutukset on pahat.

Vierailija
40/69 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina käyttänyt pelkkiä siteitä, yleensä pikkuhousunsuojia kun vuoto on niin niukkaa.

Mun mielestä joka vessakäynnillä vaihdettu side on miellyttävämpi kuin kaivella sormet vitussa jotain tamponia.

Mutta kuten sanoin olenkin aivan hylkiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä