Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaihdatte terveyssiteenne?

Vierailija
20.08.2009 |

onko teillä kaikilla hoitopyötä, jolla ne vaihatte vai ihan vaan lattialla vai miten?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tullut mitään, kun mä olen sen verran liikkuvainen ja miehen selän päälle otti se nostelukin siihen. Kätevä se oli kyllä kun ne sidetarpeet oli siinä laatikoissa. Nyt sideterpeet on sitten vähän joka huoneessa, kirjahyllyssä, eteisessä jne. Nyt meillä vaihdetaan silleen puolijuoksussa. Olen hieman vallaton luonne ja mies katsoo, että parhaimpia on nuo housumallit. Ne vaihdetaan silleen lennosta. Itse olen jo toinen jalka oven raossa menossa esim. alennusmyynteihin ja mies sanoo tiukasti, että side tarvii laittaa. Housumallit on itse tehty kaupan hedelmäpusseista. Jaloille on tehty aukot alapäähän ja täytteeksi on sujautetaan kutterinpurua tai ollaan kokeiltu nyt myös puurohiutaleita. Kaurahiutaleet tuntuisivat tepsivän ihan hyvin, turpoavat kastuessaan. Nää hedelmäpussit on silleen käteviä, kun olen siis meneväinen, niin mies voi äkkiä kurkata housun sisään ja näkee jo päällepäin onko paketti kovin värjäytynyt punaiseksi, onko jo siis vaihtotarve.

Vierailija
22/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassoille laitettu???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt kuin Faunattaressa ja kotiin tullessa oli pussi-pöksyissä kaksi kania ja marsu.

Vierailija
24/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä biojätepusseja? kestääkö ne? Olis kans ekolokisia.

Vierailija
25/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavaa, ettet ollut just eläintarhassa niinä päivinä käymässä!

Vierailija
26/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi oikein pihamaallakaan nuo purupöksyt. Tuli mieleen että siilitkin haeskelevat talvipesiään..

31

Vierailija
27/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu ketju! Harmi etten itse keksi mitään hauskaa, mutta jatkakaa muut!

Vierailija
28/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset on luonnollinen juttu :)

Vierailija
29/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamstrata siteitä kaappeihin? Eli jos on joku superhuipputarjous niin ostatteko heti ostoskärryt täyteen ja jemmaatte kaappiin?

Mulla on tapana ostaa kerralla enemmän jos on joku tarjous. Saatan sitten viedä esim. anopille paketin tai pari mennessäni. Viime vuonna annoin veljeni tyttöystävälle siteitä lahjaksi, ajattelin että käytännöllinen lahja... Vähän tuli sitten paha mieli kun hän kertoi käyttävänsä tamppooneja. No, otin opikseni ja olen nyt kysellyt kaikilta tutuilta että mitä käyttävät. :)

Vierailija
30/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki tee niin??

Keittiön kaapissa on kahvipaketteja ja hoitopöydän laatikossa siteitä.

Näin kesällä on kaikennäköistä kyläilyä ja mökkireissua, niin sieltä on kätevä napata paketti tai pari viemisiksi. Niille on aina käyttöä!

Vierailija
31/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan ilmaissiteitä kunnalta.

Vierailija
32/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ostaa itse. Tai jos ei kehtaa, laittaa vaikka mies asialle.

Vierailija
33/38 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Naisen Puoukkapäivä Viestintään. mies oli ensin, että mitäs hippeilyä tämä nyt on, mutta suostui kuitenkin kokeilemaan.

mulla on siis tosi herkät paikat olleet aina ja vuoto runsasta. siinä kertyi sitten kamalasti veristä pikkupyykkiä ja limakalvot kärsi siteistä, ne kuitenkin hiostaa melkotavalla. kuulin perhekahvilassa tästä NPV:stä ja päätin heti että pitää kokeilla.

siinä siis mies tarkkailee naisen ilmeistä ja elehdinnästä milloin olisi tavaraa tulossa. muutenkin kannattaa aina esim syömisen jälkeen, unilta herättyään ja ennen ulkoilua varmuuden vuoksi käyttää naista potalla, tai ihan vain lavuaarin yläpuolella. nainen oppii pian että nyt on hyvä hetki tehdä tarpeensa. en olisi uskonut että tämä toimii, mutta kyllä se vain niin on!

joskus mies valittaa että onhan se vähän raskasta kanniskella täysikäistä akkaansa potalle alituiseen, ja ravintoloissa yms. saatetaan katsoa vähän pitkään kun mies roikottaa minua polvitaipeista lavuaarin yläpuolella :D

suosittelen NPV:tä kaikille hautovien siteiden riivaamille! ja ekologistakin tämä on, ja pyykkiä säästyy.

Vierailija
34/38 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joudun kuitenkin käyttämään huuto.nettiä. Yleemsä vaihdetaan huomaamattomasti autojen välissä parkkipaikalla.

Vierailija
35/38 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavalla kerralla sinkkivoidetta

Vierailija
36/38 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa osoittautunut se, että vesipisteelle on matkaa. Alkaa mies valittamaan että painan liikaa. Välillä on kyllä koseuspyyhkeet käytössä, mutta eihän niitä kovin usein voi käyttää.

Vierailija
37/38 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavaa, ettet ollut just eläintarhassa niinä päivinä käymässä!

Vierailija
38/38 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lämmin ja kodikas huone mun olla. Pöydän päällä vaihdetaan ja pesu hoidetaan tiskialtaassa lämpimällä vedellä niin kuin Anna Wahlgrenkin suosittelee. Keittiö on kodin sydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme