Missä vaihdatte terveyssiteenne?
onko teillä kaikilla hoitopyötä, jolla ne vaihatte vai ihan vaan lattialla vai miten?
Kommentit (38)
En käynyt kuin Faunattaressa ja kotiin tullessa oli pussi-pöksyissä kaksi kania ja marsu.
niitä biojätepusseja? kestääkö ne? Olis kans ekolokisia.
loistavaa, ettet ollut just eläintarhassa niinä päivinä käymässä!
Ei toimi oikein pihamaallakaan nuo purupöksyt. Tuli mieleen että siilitkin haeskelevat talvipesiään..
31
Ihan huippu ketju! Harmi etten itse keksi mitään hauskaa, mutta jatkakaa muut!
kuukautiset on luonnollinen juttu :)
hamstrata siteitä kaappeihin? Eli jos on joku superhuipputarjous niin ostatteko heti ostoskärryt täyteen ja jemmaatte kaappiin?
Mulla on tapana ostaa kerralla enemmän jos on joku tarjous. Saatan sitten viedä esim. anopille paketin tai pari mennessäni. Viime vuonna annoin veljeni tyttöystävälle siteitä lahjaksi, ajattelin että käytännöllinen lahja... Vähän tuli sitten paha mieli kun hän kertoi käyttävänsä tamppooneja. No, otin opikseni ja olen nyt kysellyt kaikilta tutuilta että mitä käyttävät. :)
Eikö kaikki tee niin??
Keittiön kaapissa on kahvipaketteja ja hoitopöydän laatikossa siteitä.
Näin kesällä on kaikennäköistä kyläilyä ja mökkireissua, niin sieltä on kätevä napata paketti tai pari viemisiksi. Niille on aina käyttöä!
pitää ostaa itse. Tai jos ei kehtaa, laittaa vaikka mies asialle.
eli Naisen Puoukkapäivä Viestintään. mies oli ensin, että mitäs hippeilyä tämä nyt on, mutta suostui kuitenkin kokeilemaan.
mulla on siis tosi herkät paikat olleet aina ja vuoto runsasta. siinä kertyi sitten kamalasti veristä pikkupyykkiä ja limakalvot kärsi siteistä, ne kuitenkin hiostaa melkotavalla. kuulin perhekahvilassa tästä NPV:stä ja päätin heti että pitää kokeilla.
siinä siis mies tarkkailee naisen ilmeistä ja elehdinnästä milloin olisi tavaraa tulossa. muutenkin kannattaa aina esim syömisen jälkeen, unilta herättyään ja ennen ulkoilua varmuuden vuoksi käyttää naista potalla, tai ihan vain lavuaarin yläpuolella. nainen oppii pian että nyt on hyvä hetki tehdä tarpeensa. en olisi uskonut että tämä toimii, mutta kyllä se vain niin on!
joskus mies valittaa että onhan se vähän raskasta kanniskella täysikäistä akkaansa potalle alituiseen, ja ravintoloissa yms. saatetaan katsoa vähän pitkään kun mies roikottaa minua polvitaipeista lavuaarin yläpuolella :D
suosittelen NPV:tä kaikille hautovien siteiden riivaamille! ja ekologistakin tämä on, ja pyykkiä säästyy.
joskus joudun kuitenkin käyttämään huuto.nettiä. Yleemsä vaihdetaan huomaamattomasti autojen välissä parkkipaikalla.
ja seuraavalla kerralla sinkkivoidetta
kanssa osoittautunut se, että vesipisteelle on matkaa. Alkaa mies valittamaan että painan liikaa. Välillä on kyllä koseuspyyhkeet käytössä, mutta eihän niitä kovin usein voi käyttää.
loistavaa, ettet ollut just eläintarhassa niinä päivinä käymässä!
Se on lämmin ja kodikas huone mun olla. Pöydän päällä vaihdetaan ja pesu hoidetaan tiskialtaassa lämpimällä vedellä niin kuin Anna Wahlgrenkin suosittelee. Keittiö on kodin sydän.