Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaihdatte terveyssiteenne?

Vierailija
20.08.2009 |

onko teillä kaikilla hoitopyötä, jolla ne vaihatte vai ihan vaan lattialla vai miten?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran kiireissäni jopa keittiön pöydällä.

Vierailija
2/38 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaannu tai muuten tule saastaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olohuoneen lattialla, pidän jaloista ja peppu ylhäällä, ei ehdi koskea maata. likainen pois ja huiskista puhdas tilalle.

Vierailija
4/38 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen hankittu.

Vierailija
5/38 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain tänäänkin nauraa kun muuten ollut niin tylsä päivä :)

Vierailija
6/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun hoitopöytä ei käytössä siteenvaihdossa ruokailemme sen ypärillä, se sopii sikäli hyvin koska hoitopöytä on sijoitettu keskelle keittiötä.

Vierailija
7/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihtanut ravintolan pöydässä. Jostain kumman syystä olemme saaneet porttikiellon moniin paikkoihin.

silloin kun hoitopöytä ei käytössä siteenvaihdossa ruokailemme sen ypärillä, se sopii sikäli hyvin koska hoitopöytä on sijoitettu keskelle keittiötä.

Vierailija
8/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä oppii tietämään, koska tulee. Mies huomaa ihan tietyistä pienistä merkeistä.

Vierailija
9/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tamppoonitkin teen itse, pumpulia ja siihen ympärille sideharsoa. Sideharson voi pestä, mutta pumpulit täytyy kyllä heittää roskiin noin kolmen käyttökerran jälkeen.

Vierailija
10/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suureen Käsityölehteen, onhan siellä ollut kestovaippakaavojakin. Asetin vois olla puinen.

Vierailija
11/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villalangasta voi vaikka kutoa sopivan tötterön, päähän voi jättää ylimääräisen langanpätkän poistamista varten. Oon kokeillu itse ja tykkään kovasti, on luonnollinen vaihtoehto. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! :)

Vierailija
12/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vnahasta lääkemitasta saa sellaisen ja tosi edullisesti.

Hoitopöydästä jouduttiin luopumaan tilanpuutteen vuoksi. En tajunnu tota ruokailumahdollisuutta:( Siinä olis ollu laatuaikaa perheen kanssa, niin kuin nyt suositellaan.

Vierailija
13/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Purosta, tulis ihanan yksilöllisiä ja vois kirjoa niihin jotain kuvioitakin, vai ärsyttääköhän limakalvoja?

Vierailija
14/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä hän voi samalla ottaa muhun kontaktia, kutitella ja höpötellä ja mulla on tosi turvallinen olo siinä :) Sylissä ei mene samanlaiseksi huutamiseksi ku hoitopöydällä.

Vierailija
15/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen ihan vaan omenaporalla ottanut superlonista sopivia paloja. Ei muuta ku sisään ja välillä rutistaa kuivaksi. Riittää kun pesee menkkojen päätyttyä/ennen seuraavia menkkoja. Tää on siis tosi kätevää ja edullista!

Vierailija
16/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan munakennoja, siis yksi kenno kerrallaan : ) sit vaan suoraan kompostiin. Ekologista ja halpaa! Samoin ku oon miettiny et mihin lasten synttäri-ilmapalloja käyttäis, niin kun ne katkasee suuaukon kohdalta, ne kelpaa hyvin vielä ehkäsyvälineiksi vähän venyneinä. On hauskojakin, kun on erivärisiä ja joissakin jopa kuvioita!

Vierailija
17/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan munakennoja, siis yksi kenno kerrallaan : ) sit vaan suoraan kompostiin. Ekologista ja halpaa! Samoin ku oon miettiny et mihin lasten synttäri-ilmapalloja käyttäis, niin kun ne katkasee suuaukon kohdalta, ne kelpaa hyvin vielä ehkäsyvälineiksi vähän venyneinä. On hauskojakin, kun on erivärisiä ja joissakin jopa kuvioita!

Varmasti huippua kun "kortsussa" on kissanpennun tai sirkuspellen kuva! Piristystä seksielämään tuo Tiimari. :D

Vierailija
18/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ongelma, että kun kierin ja potkin ja liikuskelen, niin meinaan aina pudota. Siksi ollaankin alettu miettiä vaihtoehtona lattialla pyyhkeen päällä vaihtamista.

Vierailija
19/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset kengätkin jätetään eteiseen.

Vierailija
20/38 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tullut mitään, kun mä olen sen verran liikkuvainen ja miehen selän päälle otti se nostelukin siihen. Kätevä se oli kyllä kun ne sidetarpeet oli siinä laatikoissa.

Nyt sideterpeet on sitten vähän joka huoneessa, kirjahyllyssä, eteisessä jne.

Nyt meillä vaihdetaan silleen puolijuoksussa. Olen hieman vallaton luonne ja mies katsoo, että parhaimpia on nuo housumallit. Ne vaihdetaan silleen lennosta. Itse olen jo toinen jalka oven raossa menossa esim. alennusmyynteihin ja mies sanoo tiukasti, että side tarvii laittaa.

Housumallit on itse tehty kaupan hedelmäpusseista. Jaloille on tehty aukot alapäähän ja täytteeksi on sujautetaan kutterinpurua tai ollaan kokeiltu nyt myös puurohiutaleita. Kaurahiutaleet tuntuisivat tepsivän ihan hyvin, turpoavat kastuessaan.

Nää hedelmäpussit on silleen käteviä, kun olen siis meneväinen, niin mies voi äkkiä kurkata housun sisään ja näkee jo päällepäin onko paketti kovin värjäytynyt punaiseksi, onko jo siis vaihtotarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä