Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 1,5kk ikäisen vauvan äiti ja tein hetki sitten raskaustestin

Vierailija
20.08.2009 |

Siihen pärähti heti selvä +++.

Minä en ymmärrä, ei edes itkua tule, en tajua.

Seksiä ollut tasan 1x synnytyksen jälk, kumi oli käytössä ja imetän n 2h välein sekä päivällä että yöllä.

Tulisko näille edes 10kk ikäeroa??

Mies ei vielä tiedä, tulee harrastuksensa parista 1h kuluttua.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jälkivuoto on kestänyt 5 - 6 viikkoa.

Vierailija
22/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ekasta 5 päivää, tokasta 3vkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 viikkoa, sitten loppui pikkuhiljaa, mitään ei tullut enää 3 viikkoa synnytyksestä

Vierailija
24/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap...hohhoijaa.. joko taas olet raskaana tuskin eka kakaras on tissi vapaa. Olist käyuttänyt ehkäsyä vai repikö ukkos kortun tahalleen paskas

Vierailija
25/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ovat niin saman ikäisiä lapsukaiset ja meneepähän vauva ajat siinä yhdellä kertaa =). Haleja ja tsemppiä, hienosti kaikki menee!

Vierailija
26/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jälkivuoto on kestänyt 5 - 6 viikkoa.

ja menkat alko 6 vkoa synnytyksestä, lapsilla hieman alle vuosi ikäeroa. Täysimetin molempia, kuukautiset silti alkoivat pian ja säännöllisesti.

Onnea ap, toivottavasti pidät lapsen, ihana pieni ikäero! :) Tsemppiä!

Vierailija
27/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko miettiä miten nimeää koneensa tai lähiverkkonsa?

Vierailija
28/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan vähän keskustelua aikaiseksi...

Kannattaisko miettiä miten nimeää koneensa tai lähiverkkonsa?

Vierailija
29/65 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 2,5 viikon kuluttua synnytyksestä kortsuhan hajoaa helposti. a) nainen on todennäköisesti kuiva ja kumi hajoaa siksi, tai b) pimpissä onkin vielä joku huonosti sulanut tikki joka raapaisee kumin puhki.

Olist käyuttänyt ehkäsyä vai repikö ukkos kortun tahalleen paskas

Vierailija
30/65 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun alltombarn.se-nettisivuilta ja provoilet nyt vaan täällä juuri sillä samalla aiheella kuin siellä juuri kirjoiteltiin?

Vierailija
31/65 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä oli ap:n mukaan 2,5vkoa synnytyksen jälkeen. Tämä uusi raskaus olisi nyt viikoilla rv4 - rv4+3. Tasan ei YHTÄÄN MITÄÄN näy alkiosta vielä noilla viikoilla.

Munasolu pysyy hedelmöittymiskykyisenä max 24 tuntia ovulaation jälkeen eli kyse ei voi olla siitä että "mutku ovulaatio olikin sit varmaan jo viikkoa aikaisemmin kuin tää meidän rakastelukerta". Ei, näin ei voi olla. Ap ei ole missään nimessä vielä pitemmällä kuin rv4 puolivälissä.

Noin viikolta rv5+3(4) rupeaa näkymään ruskuaispussi. Sekään ei näy aikaisemmin. Sikiöpussi näkyy hyvin hyvin heikosti muutamaa päivää aikaisemmin mutta ei missään nimessä näillä päivillä kun ap on menossa. Mitä voi erittäin hyvillä laitteilla näkyä jos ultraaja on erittäin kokenut on se että kohdun limakalvo on paksuuntunut - toisaalta se voi olla paksuuntunut myös sen vuoksi että kuukautiset ovat kohta alkamassa.

Eli summa summarum: olisit laittanut sen lapsesi nyt edes 2kk ikäiseksi niin olisi mennyt läpi. Ai niin mutta kohta tulet kertomaan että "oho, siis kyllähän mun lapsi onkin jo just sen 8 viikkoa - tää aika menee niin nopeasti etten hokannut että se onkin vanhempi".

Vierailija
32/65 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla molemmissa raskauksissa jälkivuoto loppunu 2 vko:n jälkeen ja seksiä ekan kerran ollut 3 vko synnytyksestä.

Vierailija
33/65 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla molemmissa raskauksissa jälkivuoto loppunu 2 vko:n jälkeen ja seksiä ekan kerran ollut 3 vko synnytyksestä.

Ei kai sitä tarvitse olla seksitön kuukausitolkulla synnytyksen jälkeen. Varmaan tosi monella on tuo rakastelu juuri noilla main.

Vierailija
34/65 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täysimetin 1-3h välein öin päivin.

-äitix2-

Vierailija
35/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku epäilys sinulla ilmeisesti oli ?

Uskomattomalta kuulostaa, mutta jos tilanne kertomasi, niin miksi tosiaan teit testin ?

Vierailija
36/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla raskaushormonia kropassa vielä raskauden jäljiltä eli sen takia testi näyttää plussaa.

Vierailija
37/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mua on kuvottanut nyt viikon ajan joka päivä jonkun verran.

Ei todellakaan tullut mieleen että se edes voisi plussaa näyttää mutta tossa tuo tikku on nenäni edessä eikä sen tuloksesta voi erehtyä.

Ikinä en ole kuullut että raskaushormonia olisi kehossa enää sen jälk kun raskaus"aines" on elimistöstä poistunut?!

Ap

Vierailija
38/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan entinen raskaus vielä vaikuttaa.

soita vaikka huomenna neuvolaan ja kerro huolesi

Vierailija
39/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi raskaushormonia olisi 1,5 kk jälkeen kehossa???

Vierailija
40/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormonia ei pitäisi kropassa olla enää tuossa vaiheessa edellisen raskauden takia. Yleensä se häviää alle 2vkossa ja viimeistään 3vkossa.

On myös aika epätodennäköistä että olet raskaana vaikka voihan niinkin olla.

Eli on todennäköistä että sinulla on jäänyt istukkaa pieni pala kohtuun joka pitää raskaushormonia yllä. On myös pienenpieni mahdollisuus että sinulla on muodostunut raskauden aikana istukkasyöpä joka on jäänyt elämään omaa elämäänsä synnytyksen jälkeen (sitä ei huomata raskausaikana) joten asia on nyt hyvä tutkia HETI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi