Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 1,5kk ikäisen vauvan äiti ja tein hetki sitten raskaustestin

Vierailija
20.08.2009 |

Siihen pärähti heti selvä +++.

Minä en ymmärrä, ei edes itkua tule, en tajua.

Seksiä ollut tasan 1x synnytyksen jälk, kumi oli käytössä ja imetän n 2h välein sekä päivällä että yöllä.

Tulisko näille edes 10kk ikäeroa??

Mies ei vielä tiedä, tulee harrastuksensa parista 1h kuluttua.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli uutiset sitten hyviä tai huonoja.

Vierailija
2/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan alkion alku eli raskaana olen.

Olen ihan shokissa miehestä puhumattakaan eikä olla mitään järjellistä pystytty asiasta vielä puhumaan.

Saa nähdä tuleeko uni silmään..

Gynekologi oli hyvin kannustava, totesi etten olisi edes raskaaksi tullut näin nopeasti jos ei elimistöni siihen olisi, taas, valmis.

Varattiin uusi aika 2-vkon päähän.

En vain ymmärrä kuinka olen voinut hedelmöittyä heti jälkivuodon loputtua, vauvamme oli siis 2,5-vkoinen kun meillä tuo ainokainen seksikerta oli!! Ikäeroksi ei siis paljoakaan tule, jos siis vauvan pidämme.

Luulen kyllä että pidämme.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Phil ohjelmassa oli pariskunta jossa se mies pani sen vaimoa ilman kumia, sillon kun sen vaimo nukku. Siis ilman, että nainen ties koko hommasta, ennen kun tuli raskaaksi.

Vierailija
4/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhaltamaan

Vierailija
5/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 minuutissa ap oli etsinyt yksit. gyneaseman numeron, varannut ajan ja kirjoittanut taas vastauksen av:lle

Vierailija
6/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin, että tässä on käynyt ihan klassisesti, eli kumi pettänyt.

En kyllä usko, että joku ei herää siihen, että häntä hässitään. En usko, enkä varsinkaan jos oli Dr Phillissä. Amerikkalaiset tekevät MITÄ TAHANSA saadakseen 15 minuuttinsa kuuluisuudessa.

Vierailija
7/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto olisi ollut aika musertava.

Vierailija
8/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto 020202 ja sieltä suora yhdistys. Ajan varaamiseen menee 30 sekunttia.

En ole koskaan kestänyt kuhnaamista. En ymmärrä miten joillain ihmisillä kaikki kestää niin kauan.

4 minuutissa ap oli etsinyt yksit. gyneaseman numeron, varannut ajan ja kirjoittanut taas vastauksen av:lle

Vierailija
9/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on varmasti mukavaa, kun ovat noin saman ikäiset. Jaksamista! Tuskin olisit tullut raskaaksi, ellei olisi tarkoitettu.

Vierailija
10/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaahan tuo hurjalta, mutta uskon, että tulette selviämään! Kaikki mahdolliset turvaverkot ja avut vaan peliin ja muutaman vuoden päästä ihailet kahta ihanaa lastanne!

Vierailija
11/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin muka ultrassa jo näkyisi jotain? Viikkoja olisi tarinan mukaan...korkeintaan 6?

Vierailija
12/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarinan todenperäisyyteen kyllä rv 6 näkyy alkio ja hyvällä onnella sykekin. Itselläni 2 kertaa näin.

Vierailija
13/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni valkoinen viiva. Viikolla 4+0 näkyi vaan paksuuntuneet limakalvot. Viikolla 6+5 on näkynyt jo sykekin oikein hienosti.

Vierailija
14/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rutkasti voimia! Sulattelemistahan tässä on, mutta ihan varmasti selviätte :)

Vierailija
15/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpa usko tarinaa todeksi anyway.

Vauvasi on 6 viikkoinen, milloin oli jalkitarkastus, milloin oli tuo seksikerta?

Makin olen tallaisia provoja kirjoitellut tanne, ihan hauskoja, saa ihmiset spekuloimaan.

Vierailija
16/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpa usko tarinaa todeksi anyway.

Vauvasi on 6 viikkoinen, milloin oli jalkitarkastus, milloin oli tuo seksikerta?

Makin olen tallaisia provoja kirjoitellut tanne, ihan hauskoja, saa ihmiset spekuloimaan.

kirjoitat provoja? Tuleeko siitä onnellinen olo kun saa ihmisiä huijattua?

Vierailija
17/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan alkion alku eli raskaana olen.

Olen ihan shokissa miehestä puhumattakaan eikä olla mitään järjellistä pystytty asiasta vielä puhumaan.

Saa nähdä tuleeko uni silmään..

Gynekologi oli hyvin kannustava, totesi etten olisi edes raskaaksi tullut näin nopeasti jos ei elimistöni siihen olisi, taas, valmis.

Varattiin uusi aika 2-vkon päähän.

En vain ymmärrä kuinka olen voinut hedelmöittyä heti jälkivuodon loputtua, vauvamme oli siis 2,5-vkoinen kun meillä tuo ainokainen seksikerta oli!! Ikäeroksi ei siis paljoakaan tule, jos siis vauvan pidämme.

Luulen kyllä että pidämme.

Ap

Kyllä tämä hämmennys pian iloksi muuttuu!

Vierailija
18/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpa usko tarinaa todeksi anyway. Vauvasi on 6 viikkoinen, milloin oli jalkitarkastus, milloin oli tuo seksikerta? Makin olen tallaisia provoja kirjoitellut tanne, ihan hauskoja, saa ihmiset spekuloimaan.

kirjoitat provoja? Tuleeko siitä onnellinen olo kun saa ihmisiä huijattua?

kuulla ihmisten reaktioita yllattavaista asioista.

En usko ainoa olevani!

Vierailija
19/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyntsäaseman nro mulla on ihan kännykässäni valmiina, ja äidin tietty joka asuu tuossa muutaman sadan metrin päässä meistä.

Mitä joku kyseli jälkitarkastuksesta? eihän mulla ole vielä sitä ollutkaan, aika olis vasta edessäpäin ja onko se jotenkin omituista kokeilla ekan kerran synnytyksen jälkeen seksiä jos aikaa kulunut vain parikolme viikkoa?

Kiitti kaikille asiallisille kommentoijille ja tsemppauksista kanssa! kai tää tästä, nukutaan nyt yön yli (jos vaan onnistutaan) ja kattellaan sit taas fiiliksiä, nyt on ainakin pönttö ihan sekaisin.

Ap

Vierailija
20/65 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sun kertomus ja aikataulu voi pitää paikkaansa.

Paljon voimia ja onneakin siitä että vauva on tulossa!

Meillä muutamakin tuttu pariskunta joilla vauvat alle vuoden ikäerolla, yksillä ei ole eroa kuin 10kk ja hyvin ovat pärjänneet.

Toki on alussa rankkaa mutta siitä se sitten helpottaa ja ainakin on sitten seuraa toisilleen lapsista : )

Ja kaikki tarvikkeetkin teillä jo valmiina.

Joten tsemppiä ja iso halaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä