Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnea mies...

Vierailija
20.08.2009 |

sillä vihkisormuksen hinnalla sait itsellesi pyykinpesijän; sisältäen likavaatteiden keräämisen lattioilta ja sängyn alta. Paitojen silitys on itsestään selvää. Ruoanlaittajan; sisältäen lämpimän aterian joka päivä ja pöytään tarjoilun. Suolapurkkia ei tarvitse nousta hakemaan kun se tuodaan jo lautasen viereen. Siivoojan; sisältäen viikkosiivouksen 3-kerroksiseen omakotitaloon. Lakanoiden vaihto 3 viikon välein. Ikkunoiden pesu 2Xvuodessa ja keittiönkaappien perusteelinen siivous&pyyhintä kerran vuodessa. Kaupassakävijän; sisältäen suunnitellun kauppalistan, johon kuuluu mahdollisimman monen päivän niin aamupalat, päivälliset kuin iltapalatkin. Perjantaisin jääkaappiin ilmestyy kuohuviinipullo. Lastenhoitajan; sisältäen harrastusten kuskaukset, vanhempainillat, leipomisen buffetteihin, lahjojen hankinnan niin syntymäpäivinä kuin jouluina, lasten vaatehankinnat ja vapaa-ajan riennot kuten, elokuvat, keilaus, hoplop, minigolf, eläinpuisto, leikkipuistot jne. Tähän kategoriaan lasketaan kuuluvaksi myös kaikki lasten kavereiden syntymäpäivät lahjoineen ja kuljetuksineen. Rakastajattaren; sisältäen halun ja innokkuuden sekä uusien alusasujen hankinnan.

Aina kun lähdet reissuun, eteisestä löytyy valmiiksi pakatut vaatekassit kuudelle hengelle ja kun palaat kotiin, katoavat kassit eteisen lattialta kuin itsestään.

Ja sinä huokaat, että arki on raskasta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa kuten on tapana; se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
2/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottanut sillä hinnalla koko tuota settiä, mutta rakastajaa on vielä pidettävä erikseen tai sitten mulla on valuvirhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan edes haluaisi tuollaista kynnysmattoa vaimokseni. Mahdollisimman tasan me hommat jaetaan. Mutta ei me ihan noin paljoa kaikkea kyllä jaksetakaan...

-Mies32

Vierailija
4/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneeni. Se ei tee mitään, vaatii koko ajan huoltoa ja pitää aivan helvetillistä ääntä.

Vierailija
5/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapään stefa jos vuotaa niin voit unohtaa tuon palautuksen. kärsit vaan nahoissasi.

Vierailija
6/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten mä olen viallinen vaimo, kun en kuuraa taloa ja pyykkää kaikenaikaa...

mut joku roti pitää miehelläkin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi