Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdotan tätä miehelle, olenko liian vaativa?

Vierailija
20.08.2009 |

On ollut vähän kränää ja mies haluaa nyt panostaa suhteeseen täysillä, esim. romantiikkaan. No ajattelin ehdottaa, et kerran vuodessa hääpäivänä juhlitaan kunnolla. Minä ostan joka vuosi uuden hääpuvun, korut (ei tietenkään mitään timantteja!) ja asusteet, mies voi käyttää omia pukujaan (ei sitä kiinnosta ostaa kuitenkaan uutta ja turhaakin se olisi, miesten puvuthan on samanlaisia), pukeudutaan, tilataan joku tarjoilemaan ja valmistamaan ruuat. Sitten tanssitaan kahdestaan ja vietetään "hääyö".

Minusta se olisi ihanaa! Mutta mitä jos mies tykkää kyttyrää..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö ehkä vähän överiksi?

Vierailija
42/46 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan aika monelle muullekin miehelle. Kun se juhliin liittyvä "hössöttäminen" (mukaan lukien pukukeskustelut) oli hänestä ärsyttävää ja rasittavaa.

Just äsken selitin, että mies ei siitä joudu kärsimään! Ei se mies saa sanaakaan sanoa, mitä valitsen. ITSE MINÄ sen puvun valitsen eikä vois vähempää kiinnostaa selittää sille jotain mekoista ja asusteista :D Joten mies ei joutuis kärsimään yhtään, kunhan olis ilahtuneen näköinen kun astelisin hänen eteensä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan aika monelle muullekin miehelle. Kun se juhliin liittyvä "hössöttäminen" (mukaan lukien pukukeskustelut) oli hänestä ärsyttävää ja rasittavaa.

Just äsken selitin, että mies ei siitä joudu kärsimään! Ei se mies saa sanaakaan sanoa, mitä valitsen. ITSE MINÄ sen puvun valitsen eikä vois vähempää kiinnostaa selittää sille jotain mekoista ja asusteista :D Joten mies ei joutuis kärsimään yhtään, kunhan olis ilahtuneen näköinen kun astelisin hänen eteensä..

niin miksi ihmeessä et vaikka heti huomenna mene pyörähtelemään hänen eteensä morsiuspuvussa? Luuletko että mies alkaisi lässyttämään ja kehuskelemaan kuinka ihanan kaunis morsian oletkaan?

Vierailija
44/46 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla sapluunalla. Me on yleensä tehty jokin pieni reissu.

Muttei se suhde kyllä kerran vuodessa juhlimalla parane... arki siinä ratkaisee.

Vierailija
45/46 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"niin miksi ihmeessä et vaikka heti huomenna mene pyörähtelemään hänen eteensä morsiuspuvussa? Luuletko että mies alkaisi lässyttämään ja kehuskelemaan kuinka ihanan kaunis morsian oletkaan"

NO tulisikohan se hieman kalliiksi ostaa mekko useammin kuin kerran vuodessa?! Ja en ehtisi suunnitella asukokonaisuutta (asusteet, alusasut ja kengät jne) huomiseksi. Joten iva ei nyt oikein aukea.

Tottakai odotan, että mies kehuu minua :)

Vierailija
46/46 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sitä tavallista arkea on joka päivä, on elokuvan katselua, pitsaa ja seksiä. Mutta itselleni olisi tärkeää tuollainen spesiaalipäivä ja minä HALUAN pukeutua morsiameksi vuosittain :D On ihana plärätä kuvastoja ja valita erilaisia pukuja. Voisin myydä ne sitten huutonetissä tai kirppiksellä tms. Eikä se niin kallista kerran vuodessa ole. Mulle se olis aivan unelmapäivä.

Eihän tuosta olis miehelle vaivaa muuta kuin pukeutuisi, söisi, seurusteltais ja tanssitais, jne.

Mutta kyllä juhlimisen pitää olla sellainen, josta molemmat nauttivat. Miestäsi ja hänen toiveitaan tuntematta voi olla onnistunut juhlailta tai sitten ei ;). Itse järkkäsin kerran mielestäni ihanan kylpyläloman meille ja petyin karvaasti, kun mies ei selvästikään nauttinut yhtään (metsään meni). Oli sen verran kohtelias, ettei suoraan sanonut, mutta olisi todennäköisesti nauttinut pelkästä illallisesta kahdestaan enemmän.

Voisitko ajatella, että tuohon iltaan lisäisi jotain miehen lempipuuhaa? Muutakin kuin vaakamamboa ;).