G: Onko sulla Nomination?
Kommentit (59)
mutta mun yksivuotiaallani on! Täti osti...mielenkiintoista mitä tyttö aikanaan miettii korusta...juntti vai ihana...
joissa yhteensä nyt 13 erikoispalaa. Toisessa 10 toisessa 3. Yhteensä taitavat olla arvoltaan lähemmäs 300e, harvoinpa tosiaan teineillä on näihin varaa kovin paljon paloja ostella, ja tässähän ei kysytty että onko sinulla halpa kopio Nominationista, sellaista en ikinä huolisi.
että myös minun 1 vuotiaallani on omansa! Kaapissa tosin odottamassa tytön kasvamista. =)
mutta niitä on minusta ihan kauniitakin. Kunhan palat eivät ole sillisalaattia, vaan sopivat nätisti toisiinsa.
Yläkoululaisilla näyttävät olevan kovin suosittuja meidän koulussa. Ehkä en kuitenkaan kehtaisi käyttää kun teinit järkyttyisivät kun ope yrittää olla nuorekas ;) .
tässähän ei kysytty että onko sinulla halpa kopio Nominationista, sellaista en ikinä huolisi.
Läheisessä koruliikkeessä aloitusrengas on 10 e ja monet palat n. 12-18 e. Eivät siis tosiaan kovin kalliita edes teineille.
eli nuo halppispalat on kopioita! Aidosta palasta saat takuulapun joka kerta mukaan ja aloitusrannekkeen hinta riippuu ranteesi koosta, 1pala=0,60e. Ja tosiaan HALVIN AITO Nomination kuviopala maksaa 16e, kallein taisi olla 99e(?) jos oikein muistan.
En ole mieltänyt sitä teinikoruksi, nyt vasta kuulin ekaa kertaa, että sillä on sellainen maine. Itsekin koulussa töissä, eikä ole kukaan kommentoinut.
eli nuo halppispalat on kopioita!
Korua lahjaksi miettiessä nimittäin kiertelin aika monta korukauppaa läpi ja lähes kaikissa halvimmat palat olivat alle 16 e. Aloitusranneke oli se sama 10 e joka paikassa. Kalliitakin paloja oli myynnissä. Hyvin aidon näköiset mainokset ja vitriinit oli joka paikassa. Jos kerran nuo olivat kopioita, niin mitenkä sitten uskaltaa mitään korua ostaa, ties vaikka mitä zirkoneja myyvät timantteina.
mutta 8v tytöllä on, sai kummiltaan lahjaksi. Itseäkin kyllä kiinnostaa ko. koru.
eli nuo halppispalat on kopioita!
Korua lahjaksi miettiessä nimittäin kiertelin aika monta korukauppaa läpi ja lähes kaikissa halvimmat palat olivat alle 16 e. Aloitusranneke oli se sama 10 e joka paikassa. Kalliitakin paloja oli myynnissä. Hyvin aidon näköiset mainokset ja vitriinit oli joka paikassa. Jos kerran nuo olivat kopioita, niin mitenkä sitten uskaltaa mitään korua ostaa, ties vaikka mitä zirkoneja myyvät timantteina.
mutta niitä paloja ei tosiaan saa alle sen 16euron. Itsekin aluksi tietämättömänä tästä innoissani ostin muutaman palan jotain halppisjuttua 12e/kpl kun luulin että onpa täällä halpaa. Ja nimenomaan myyjältä Nomination-sarjaa pyysin ja kopioita myi minulle silti. Kotona vasta huomasin kun aloin asetella niitä paikoilleen etteivät ne mitään aitoja olekaan! Palautin ne samantien siihen kultaliikkeeseen ja menin toiseen josta tosiaan kerrottiin että hinnat ovat samat koko maassa ja halvin on 16e, halvemmat on sitten kopioita ja kannattaa tarkastaa että saa sen takuutodistuksen joka palalle.
vaikka olen moneen kertaan miehelle vihjaillut ja jopa suoraan sanonut että ostaa minulle sellaisen... Siinä vain kävi taas niin että halusin korua jo pitkään ja nyt en halua enään niin paljon kun kävi taas niin että se on jo kaikilla... Ikää 31v
Ja ikää 31 vuotta. En ole ehtinyt vielä paloja hankkia lisää. Yhden oli ystävä siihen hankkinut.
2 kirjainta, sydän, vihkisormukset, mom, perhonen, mansikka
Onhan se vähän teini -mutta saa kai "teinityössä" olevalla ollakin. Mulla on sydämiä ja kirjaimia
Ostelen niitä aina lahjaksi niitä aloitusrannekkeita kaikille kavereilleni joilla ei vielä ole!
En jaksa luetella mitä palasia on, toinen koru on täynnä erikoispaloja, toisessakin jo monta.
että joka ikisessä palassa lukee NominatioN.
Tyhjissä paloissa molemmin puolin ja kuviopaloissa sisäpinnalla.
Niissa kopioissa lukee joku muu nimi tai sitten ei mitään.
pidän täysin hopeisista koruista :)
Minulla on sydän, oman nimen 1. kirjain kolmella kivellä, auringonkukka ja jokaista lasta kuvaava kuva sekä mom
kukkamekko/fleece mammaa kertoo mikä on "mautonta", sitten kun pukeutuvat itse juhlaan niin on joku "kiva mekko" ja ranteet ja kaula keltakulta vitjoja täynnä buaahhhaaaa
Tiedättekö edes Nominationin alkuperää????