Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin mä menisin pikkusiskon kanssa? Porukat juo ja tappelee :((

Vierailija
19.08.2009 |

Oon kohta 16v. tyttö ja mulla on 6 kk vanha siskopuoli. Vauvan tulon jälkeen meidän perheen elämä on mennyt päin persettä. Okei kyl porukat joi jo ennen sitä ja isä hakkas joskus äitiä. Mut yleensä asiat oli kuitenki aika hyvin. Matkusteltiin paljon jne. Mut mä en kestä enää hetkeekään olla kotona. Isäpuoli huutaa ja uhkailee äiskää. muakin se on lyönyt viimeks viikonloppuna. Vauvalle se ei onneks oo tehny mitään, mut mua pelottaa vitusti. :(( Äiskä juo eikä hoida vauvaa. Se huutaa öisin mua antaan vauvalle maitoa. Mä sit lohdutan siskoo aika monesti yöllä. Syötän ja vaihdan vaipat. Päivällä kun tuun koulusta niin monesti äiskä on juonu ja nukkuu ja vauva on yksin. iskä on aina koko päivän töissä. Kannattaisko mun mennä siskon kanssa turvakotiin??? ottaako ne meitä sinne?Kouluterkalle en voi mennä, kun se asuu naapurissa eikä tiedä meidän perheen jutuista mitään.mä en voi enää olla täällä eikä sisko. mut itkettää kun pelkään et meidät otetaan huostaan ja joudutaan eri paikkoihin. Tiiättekö saako 15v. toivoo et pääsis samaan paikkaan kun sisko?Auttakaa oikeesti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tässä samalla sai nyt sitten joku oikesti apua tarvitseva puhelinnumeroita ja muuta tietoa. Joten jotain hyötyä kuitenkin...

Vierailija
22/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon tarinan netistä ja ajattelin tulla kokeilemaan tänne miten uppoaa ja hyvinhän se upposi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

get a life! Kukakohan se hölmöläinen on?

Vierailija
24/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku voikin olla niin pentu, että laskee leikkiä noin vakavista asioista. Sun kaltasten takia ne, joilla on oikeesti hätä, voi jäädä ilman apua. Hanki ittelles apua provoilija.

Ja tiedoksi, henkilökohtaisesti ainakin tää on vika kerta kun nostan tätä idiootti-ketjua.

Vierailija
25/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa trollata seniilejä, eikö vain AP?

Vierailija
26/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit tämän jostain netistä. Jollekin tämä oli todellisuutta. :(

Vierailija
27/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä ainakaan uskaltaisi jättää vastaamatta tällaiseen myös tosissani, sillä mistä sen satavarmasti provoksi tietää. Jos on edes 0,1 prossan mahdollisuus, että onkin totta, niin ei ole iso vaiva laittaa toimintaohjeita.

Vierailija
28/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotien numerot laitettiin.

Ihan kuin ap ei itse niitä osaisi etsiä.

Vierailija
29/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi huolestuttavampaa jos "seniilikalkkis" mammat eivät koittaisi auttaa kun nuori 15v ikäinen tyttö on huolissaan pikkusisaruksestaan ja vanhempiensa juomisesta.

Vaikka kyseessä olisi kuinka selvä provo tahaansa niin meidän aikuisten kuuluu silti auttaa ja neuvoa - välittää - ihan vain sen vuoksi että on 0,01% mahdollisuus ettei kyseessä olekaan provo vaan oikea hätä.

Se että meitä höynäytetään 99,9% kerroista on pieni hinta sille että voimme auttaa 0,01% kerroista.

Vierailija
30/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan illalla tonne meidän kaupungin turvakotiin. Kiitti vielä teille. t. apua pyytänyt tyttö ja pikkusisko

Vierailija
31/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisiin viesteihin on syytä vastata uskoen sen olevan totta mitä kirjoittaja kertoo, tai jos se on niin mahdotonta, niin jättää sitten vastaamatta mitään.

Vierailija
32/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotien numerot laitettiin. Ihan kuin ap ei itse niitä osaisi etsiä.

Vierailija
33/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkailet pikkuhiljaa mitä tarvitsette, ja sit vaan lähdette.Ei ne teitä pois käännytä.

Vierailija
34/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, eli provo tai ei tällaisiin viesteihin on syytä vastata uskoen sen olevan totta mitä kirjoittaja kertoo, tai jos se on niin mahdotonta, niin jättää sitten vastaamatta mitään.

Kuten joku muukin hyvin kirjoitti niin meille äideille on hyvin pieni haitta se että joku nauraa meidän kustannuksella tehtyään hyvän provon. Sen sijaan jos kyseessä ei olekaan provo niin apumme on tärkeää.

Itse aion vastata tämäntyylisiin viesteihin aina ja ikuisesti vakavasti vaikka viestissä haisisi ihan jokainen sana.

Vierailija
35/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla pakata tai lähtee sanomatta mitään, porukat saa raivarin jos ne huomaa. :(

Vierailija
36/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos tämä nyt olisi provo ja joku naureskeli kun mammat uskoo niin sehän ei haittaa pätkääkään.

Mutta sen sijaan jos tämä ei olisikaan provo ja kukaan ei usko niin siitä voi jo ollakin haittaa.

Vierailija
37/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla näyttää olevan se virheellinen käsitys, että provoja kirjoitetaan, jotta saataisiin nauraa toisten herkkäuskoisuudelle ja typeryydelle.

Itse suht kokeneena provoilijana sanon, ettei asia ole ollenkaan noin. Joskus harvoin saatan keksiä provon puhtaasti huvittelumielessä, mutta silloin aihe on aina harmiton. Vakavampiakin provoja kirjoittelen, koska haluan herättää keskustelua erilaisista aiheista! En todellakaan naura vastauksille, koska se ei ole tavoitteeni. Monesti on hirmu mielenkiintoista lukea, millaisia reaktioita ja vastauksia juttu herättää. Ja se on se, mitä haenkin.

Älkäähän siis tulkitko liikaa meidän provoilijoiden motiiveja. Arvaukset niistö kun tuntuvat menevät niin usein pieleen. :)