Seksi, virtsatientulehdus ja parisuhde, ahdistaa...
Meillä on miehen kanssa muuten mitä ihanin parisuhde, muuten kaikki sujuu, mutta seksin suhteen halut ei mene yksiin, syitä tuohon on monia. Välillä mies ymmärtää tämän ja välillä siitä on riitaa. Minä saan herkästi virtsatientulehduksen, se pysyy aisoissa kunhan seksiä ei ole joka päivä vaan 3-4kertaa viikossa ja tuonkin jälkeen täytyy muistaa juoda ja käydä pesulla. Mies kuitenkin haluaisi paljon enemmän seksiä, vähintään kerran päivässä ja ihanne varmaan olis aamuin illoin. Tiedän senkin, ettei kroppani muutenkaan kestäisi tuota määrää seksiä, vaikken virtsatientulehduksia saisikaan tosi herkästi.
Tämä vaan alkaa ahdistaa ajan myötä entistä enemmän tai nyt mies on taas moneen otteeseen valittanut, että haluaisi seksiä useammin ja tuo ahdistaa entisestään ja vielä vähemmän kiinnostaa seksi. En haluaisi suhdetta tähän lopettaa, siis kun ongelma on vain tuo, mutta tuntuu, ettei juuri vaihtoehtoja ole, sillä mies ei suostu lähtemään terapiaan tämän asian suhteen. Hänestä meidän seksielämä ei kuulu muille, muttei kuitenkaan kauhean usein kykene siitä puhumaan ilman, että aiheutuisi riitaa.
Kommentit (50)
ja paukautat narsistia lääkärintodistuksella päähän jos ei se muuten usko että et ole pantavassa kunnossa.
Urologit hoitaa näitä pissavaivaisia potilaita.
Siis mies matkoillla yms. Sain kanssa herkästi alkuun, mutta kyllä se siitä tasoittui. Ja kyllä meillä alkuun, ekat vuodet oli seksiä melkein joka päivä, ja useasti päivän aikaan. Ei se minusta ole seksihurjastellua, kyllä se siitä sitten laantui kerta viikossa touhuksi, toisn yhteiselämää on nyt 18 vuotta takana.,
Tais olla sun miehes vieraissa kun toi vieraat pöpöt sieltä mukanaan..
Olen saanut niitä jo ennen miestä kymmeniä, ja oikeastaan mä enemmän matkustin kun mies. En usko sen mua pettäneen, samoin kävi jos esim oli tauko vaikka sen selkäsairauden aikaan.
Omituista. Miksi ette ryhdy yksinhuoltajiksi? MIksi ette ottaneet siemeniä pankista, vaan yrititte parisuhdetta?
Nyt sanomaan sille miehelle, että en tahdo olla kanssasi, jaetaan lapset. Parempi ennen kuin myöhemmin.
Ap ei tuominnut miestä, että hän haluaa seksiä, vaan sitä, ettei mies ota huomioon vaimoaan tässä asiassa. Jos muistan oikein, heillä seksiä 3-4 kertaa viikossa - tästä tuskin voi kukaan sanoa, että mies 'joutuu' elämään ilman seksiä!?
Haluaisitko itse paneskella päivittäin, jos sinulla olisi vaivana jatkuvat virtsatietulehdukset?
Tulee ihan ex mieleen näistä miehistä, kun ei voida katsoa omaa napaa pidemmälle. Huh heijaa;
mitä tehdä) on etusivulla ainakin neljä ketjua. Tässä on mielestäni ensimmäinen, jossa on reaalinen syy.
Muuten sanoisin, että pitäkää silmät kiinni ja ajatelkaa Englantia. Toinen vaihtoehto on sitten elää illman parisuhdetta, jos sellaista ei tahdo.
Näille naisille isi on äidin pikku apuri, jolle on soveliasta naljailla milloin mistäkin, myös ihmisen normaaleista tarpeista. Ei sellainen ole ihmisen osa, enkä ihmettele yhtään, että eroon päädytään.
Minullakin oli krooninen vaiva ja estolääke aina yhdynnän jälkeen lopetti tulehduskierteen kokonaan. Turha syytellä miestä jos ei itseä kiinnosta selvittää mikä voisi auttaa.
Sika saa seksiä 3-4 kertaa viikossa ja kehtaa valittaa. Ap, JSSAP. Saa ukkos nähdä aukeaako taivas jonkun muun naisen kanssa, kohta se ryömii takaisin lakki kourassa mutta älä ota sitä takaisin.
Mieheni on 28v ja minä 22v. Yhdessä on oltu 5v, näistä 3v asuttiin erillään ja välimatkaa 200km. Nähtiin pääsääntöisesti viikonloppuisin, joskus viikolla, jos miehellä töistä vapaata. Minä siis opiskelin vielä tuolloin, nyt töissä.
Tämän parin vuoden yhteiselon aikana tämä seksiasia on alkanut ahdistaa tai miehen tyytymättömyys kun hälle ei riitä 3-4kertaa viikossa, vaikka syynä ei ole se, etten haluaisi vaan terveydelliset syyt. Toisaalta tämä ihmetyttää sillä mies on nähnyt, miten kipeä olen kun on virtsatientulehdus ja monesti joudun sairaalaan sen takia. Mutta kun se on ohi niin mies tuntuu jotenkin unohtavan sen miten kipeä olin ja aika ajoin valittaa, että haluaa enemmän seksiä.
Lapsia meillä ei ole ainakaan vielä. Haaveissa kyllä, mutten tiedä haluanko niitä tämän miehen kanssa. Rakastan häntä kyllä, mutta painostus seksiin useammin vie haluja entisestään. Jos mies suostuisi ees terapiaan tämän tiimoilta, niin ehkä hänen silmänsä avautuisivat ja jos ei niin voisin ainakin lähteä ns. hyvillä mielin, siis tietäisin, että yritin kaikkeni.
Ja joku sanoi, että tuomitsin mieheni siitä, että haluaa seksiä. En sitä noin tarkoittanut. Lähinnä tuomitsin siitä, ettei ymmärrä miksi en halua/voi harrastaa seksiä niin usein kun hän haluaisi. Oon kyllä tuotakin yrittänyt, siis että seksiä ois päivittäin, mutta palkaks oon saanu virtsatientulehduksen.
Estolääkityksiä olen kokeillut moniakin, muttei niistä ole vastaavaa hyötyä ollut, sillä ne ovat sitten aiheuttaneet hiivatulehduksen.
Siis mies matkoillla yms. Sain kanssa herkästi alkuun, mutta kyllä se siitä tasoittui. Ja kyllä meillä alkuun, ekat vuodet oli seksiä melkein joka päivä, ja useasti päivän aikaan. Ei se minusta ole seksihurjastellua, kyllä se siitä sitten laantui kerta viikossa touhuksi, toisn yhteiselämää on nyt 18 vuotta takana.,