Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt farkkuhame ja mustat legginsit, niin nähty ja kulunut tyyli jo! Keksikää jotain uuttaaaaa..

Vierailija
18.08.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toi on vaan nyt niin kulunut juttu... Eikä kyllä silmää hivele leveähanurinen sortsipeppukaan yhdistettynä leggareihin...

Vierailija
2/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, kai ne ihan hienot lapsilla(alle 10v) on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskään ihminen ei halua katsella mun suonikohjuisia sääriäni!Paitsi että siitä kyllä syntyis uusi aloitus tälle palstalle tyyliin: "Tänään kaupungilla nähtyä!"

Vierailija
4/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaako kun miehillä seisoo noita kattoessaan.

Vierailija
5/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä nyt uskoa, että legginsit ei suurimpaan osaan miehiä uppoa. Ja sinänsä sääli, jos itse käytät niitä siinä toivossa, että jollain ventovieraalla pervolla ottaa eteen ;) Sori, peace :)

Vierailija
6/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää keksiä jotain uutta? Eikö esim jakkupuku tai farkut ja toppi tai kesämekot ole kuluneita tyylejä? Miksei kukaan valita, että "mikään ei ole juntimpaa kuin jakkupuku".

Vierailija
7/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaa kyllä itse käyttää noita.

voisi seisokki näkyä liian hyvin ja se voisi olla jo mautonta.

laittakaa sit mun puolestani vaikka sitä teidän naisten suosikki tuulipukua sit :) ihan sama.

Vierailija
8/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen kaverin miesten mielipidetiedustelulla...

Vierailija
9/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty vaate, se on ruma, kulunut ja käyttökelvoton. Mites perinteinen pikkumusta? Trenssitakit? Farkut? Mustat suorat housut? Hame ja sukkahousut? - Kuluneita kaikki? Mm. näitä kun on nähty naisten päällä ja katukuvassa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Ei kaiken tarvitse olla uutta ja innovatiivista! Ja sen verran innokkaasti nuo legginsit on otettu vastaan, että ties vaikka jäävät pysyvästi paljaiden säärten ja sukkahousujen välimaastovaihtoehdoksi. Jotkut tykkäävät, toiset eivät: näin on KAIKEN kanssa!

Kuluneempaakin kulunutta sen sijaan on tehdä haukkuvia avauksia oman subjektiivisen näkemyksen ja maun perusteella, aivan kuin oma mielipide olisi joku Jumalan tosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi